Nee dat niet. Ik heb nu wel even de mooiste foto's uitgezocht op googlequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Herkenbaar,quote:Op donderdag 15 september 2022 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Chanel, Dotteke...
Gister kwam ik langs reclame van Chanel5 in zo'n bushokje en toen moest ik automatisch aan jou denken Chanel.
Helloquote:
Gister kwam ik langs een gesloopt bushokje en moest ik automatisch aan jou denken, gebrokenglas.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Chanel, Dotteke...
Gister kwam ik langs reclame van Chanel5 in zo'n bushokje en toen moest ik automatisch aan jou denken Chanel.
quote:Op donderdag 15 september 2022 08:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gister kwam ik langs een gesloopt bushokje en moest ik automatisch aan jou denken, gebrokenglas.
[..]
Gister kwam ik langs een gesloopt bushokje en moest ik automatisch aan jou denken, gebrokenglas.
quote:
Morguhquote:
[..]
Ow ai. Thee? Of liever Jus d'Orange?quote:
Gewoon water dan graagquote:Op donderdag 15 september 2022 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow ai. Thee? Of liever Jus d'Orange?
Alleen water? 's Ochtends? Om de dag te starten?quote:
Soms ook nog wel groene ijsthee.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen water? 's Ochtends? Om de dag te starten?
Nee, zonder koffie lukt me niet.
KOffie is lekkerquote:Op donderdag 15 september 2022 09:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms ook nog wel groene ijsthee.
Koffie is smerig, dus dat nooit
Koffie is vieschhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 15 september 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KOffie is lekker
Was van de week bij mijn vader die krijgt verdikte koffie wat je met een theelepel op moet voeren.
ZIt een verdikkingsmiddel in
Dat lijkt mij pas goor
Heeft meerder herseninfarcten gehad in alle 4 de hersenkwabben. De kans dat iemand die een herseninfarct heeft gehad er vloeistof in de longen komt is heel erg groot. Het gevolg is dan een longontstekingquote:Op donderdag 15 september 2022 09:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Koffie is vieschhhhhhhhhhh
Waarom verdikken ze het voor hem? Kan hij niet beter koffie-ijs oid nemen dan?
Wat rot voor hemquote:Op donderdag 15 september 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft meerder herseninfarcten gehad in alle 4 de hersenkwabben. De kans dat iemand die een herseninfarct heeft gehad er vloeistof in de longen komt is heel erg groot. Het gevolg is dan een longontsteking
Om dat te voorkomen moet alles wat hij drinkt verdikt worden, 'Je moet wachten tot hij goed heeft geslikt en moet controleren of de mond leeg is.
Ik heb wel een dikke smoothie van slagroom, verse aardbeien en bananen voor hem gemaakt zonder dat spul er in, en dat heeft hij met heel veel smaak opgegeten.
Ja heeft te maken met het klepje op de slokdarm, die sluit wat trager nuquote:Op donderdag 15 september 2022 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
O, dat het niet per ongeluk in het verkeerde keelgat kan schieten.
Het lijkt mij ook niet lekker.
Nee water wordt ook verdiktquote:Op donderdag 15 september 2022 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat rot voor hem
Wel logisch dat ze het verdikken dan. Zelfs wat water kan dan niet meer zomaar
Het kan dus ook lekker dik
Vast wel. Snert vindt hij wel lekker toch? Je maakt altijd grote pannen snert voor hem...quote:Op donderdag 15 september 2022 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee water wordt ook verdikt
Eten wordt gepureerd. Heeft nu al twee dagen zitten kokhalzen bij het eten.
Ga een pan snert maken, pureren en kijken of hij dat wel lekker vindt.
Ja daarom, had het hem van de week ook wel gevraagd, hij vond alles goed zei hij. Maar dat vind hij niet want hij doet gewoon zijn mond niet openquote:Op donderdag 15 september 2022 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vast wel. Snert vindt hij wel lekker toch? Je maakt altijd grote pannen snert voor hem...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom, had het hem van de week ook wel gevraagd, hij vond alles goed zei hij. Maar dat vind hij niet want hij doet gewoon zijn mond niet openGrappig en zo sneu dat hij pijn heeft. Veel sterkte. Vandaag ga je niet heen? Nu gaat iemand anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom, had het hem van de week ook wel gevraagd, hij vond alles goed zei hij. Maar dat vind hij niet want hij doet gewoon zijn mond niet openLekker dan dat ze hem niet op bed willen leggen. Zal ook wel weer door te weinig personeel komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Ik ga zaterdag weer, het is ook financieel niet te doen. Parkeer geld is zo al 10 euro en dan de benzine kosten.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Grappig en zo sneu dat hij pijn heeft. Veel sterkte. Vandaag ga je niet heen? Nu gaat iemand anders.
Ja hij krijgt zelfs te weinig vocht doordat ze geen tijd hebben. Ze wilde hem daarom ook drinken gaan geven door een sonde. Maar dat willen wij dus niet daarom doen we het zelf.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker dan dat ze hem niet op bed willen leggen. Zal ook wel weer door te weinig personeel komen.
Mjah, deels is dat achter de computer zitten ook echt heel hard nodig. Patienten komen in gevaar als ze dat niet zouden doen. Sommige dingen zijn wel overbodig ja.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij krijgt zelfs te weinig vocht doordat ze geen tijd hebben. Ze wilde hem daarom ook drinken gaan geven door een sonde. Maar dat willen wij dus niet daarom doen we het zelf.
Het is triest gesteld in de zorg. Het enige waar je de verpleging veel mee bezig ziet is achter de computer zitten.
Ja heeft hij geen klagen over, maar was ook zo toen hij thuis was.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig krijgt hij veel bezoek. Er is altijd wel iemand dus, da's fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik weet dat het nodig is, maar het is zo jammer dat die administratieve rompslomp steeds meer en meer wordt en er daardoor steeds minder tijd voor de patienten overblijftquote:Op donderdag 15 september 2022 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, deels is dat achter de computer zitten ook echt heel hard nodig. Patienten komen in gevaar als ze dat niet zouden doen. Sommige dingen zijn wel overbodig ja.
Wat meer mensen zou kunnen helpen, alleen vind die maar eens ........
Er zijn redelijk wat trajecten om de extra registratie te verminderen/voorkomen.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet dat het nodig is, maar het is zo jammer dat die administratieve rompslomp steeds meer en meer wordt en er daardoor steeds minder tijd voor de patienten overblijft
Begrijp vaak wat je bedoeld, maar deze nietquote:
Weet alleen niet of hij dit bedoeldquote:Op donderdag 15 september 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begrijp vaak wat je bedoeld, maar deze niet
Dode Broek?
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet alleen niet of hij dit bedoeld
[ afbeelding ]
Denk ook eerder ditquote:
De vertaling van Google zegtquote:
Ah.. nou wachten op mario met het antwoordquote:Op donderdag 15 september 2022 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vertaling van Google zegt
[ afbeelding ]
Ik denk dat @pullup de hoofdprijs heeft.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah.. nou wachten op mario met het antwoord
Ik zie pullup nietquote:Op donderdag 15 september 2022 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Pullup de hoofdprijs heeft.
Hier net een kort buitje, maar verder valt het mee.quote:
Waarmee?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Pullup de hoofdprijs heeft.
Da's beroerd.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
Dus ze vallen niet alleen uit ramen of krijgen ongelukken,
beroertes tellen nu ook mee in rusland.
https://www.hln.be/buiten(...)n-beroerte~a06baf97/
Lekker schrokken en brokkenquote:Op donderdag 15 september 2022 12:21 schreef mario390 het volgende:
mijn katz eet zo hhastig
dann wurzt zij weer
Geef hem dan minderquote:Op donderdag 15 september 2022 12:21 schreef mario390 het volgende:
mijn katz eet zo hhastig
dann wurzt zij weer
Geef haar eerst een valiumpje danquote:Op donderdag 15 september 2022 12:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gev haar normal maar zij eet
te schnell
Ja dat begrepen we welquote:Op donderdag 15 september 2022 12:32 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelde tote hose dat
geen swjn hier was
Zwijnen zitten hier inderdaad nietquote:Op donderdag 15 september 2022 12:32 schreef mario390 het volgende:
geen swjn hier was
Af en toe helpt die verduidelijking van mario niet echtquote:Op donderdag 15 september 2022 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zwijnen zitten hier inderdaad niet
quote:
quote:
Nee inderdaad, als hij nu gewoon zegt:ist niemand hierquote:Op donderdag 15 september 2022 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe helpt die verduidelijking van mario niet echt
Wat had hij dan gedachtquote:Op donderdag 15 september 2022 12:27 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Sorry ik moest heel hard lachen om deze
Of 100 m hard rennenquote:Op donderdag 15 september 2022 13:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Paraplu mee of een regenpak aantrekken
quote:
Gisteren beweerde iemand dat hij de 100m in 8.4 seconden deed. Maar niet gezegd dat het sneller is dan het wereldrecordquote:
0 tot 100 in 8.4 zekerquote:Op donderdag 15 september 2022 13:33 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren beweerde iemand dat hij de 100m in 8.4 seconden deed. Maar niet gezegd dat het sneller is dan het wereldrecord
quote:
Dooie boel dusquote:Op donderdag 15 september 2022 12:32 schreef mario390 het volgende:
geen swjn hier was
En toen zei hij dat hij het op een brommertje deedquote:Op donderdag 15 september 2022 13:33 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren beweerde iemand dat hij de 100m in 8.4 seconden deed. Maar niet gezegd dat het sneller is dan het wereldrecord
Ja.quote:
Oh dan ga ik vanavond ontbijtenquote:
Moet gewoon kunnenquote:Op donderdag 15 september 2022 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dan ga ik vanavond ontbijten
Komt wel goed vriend.quote:
Uit Oostenrijk?quote:Op donderdag 15 september 2022 14:14 schreef mario390 het volgende:
van waar kregt deze danny deze beelden ?
[ afbeelding ]
Auch nicht niederlandisch.quote:
hoe heb je dat originale gevonden?quote:Op donderdag 15 september 2022 14:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is de originele met tekst erbij![]()
[ afbeelding ]
Via Bixby Vision op mijn telefoonquote:Op donderdag 15 september 2022 14:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heb je dat originale gevonden?
Dit is een lama.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:30 schreef pullup het volgende:
Ook niet uit Oostenrijk
[ afbeelding ]
Ik heb er hier vandaag al 3 gesloopt gezien, is het besmettelijk?quote:Op donderdag 15 september 2022 08:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja volgens mij welquote:
Blijkbaar. Alles wat kapot kan moet kapotquote:Op donderdag 15 september 2022 15:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb er hier vandaag al 3 gesloopt gezien, is het besmettelijk?
Hij kan bij ons aanschuiven.quote:
Oh ? Kennis van me was ooit aangeschoven bij Bjorn Borg aan tafel in Spanjequote:Op donderdag 15 september 2022 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij kan bij ons aanschuiven.
Bij jou dan, ik ben geen ouwe lulquote:Op donderdag 15 september 2022 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij kan bij ons aanschuiven.
Hoe zullen we jou omschrijven dan?quote:Op donderdag 15 september 2022 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij jou dan, ik ben geen ouwe lul
Dit is uitlokking hequote:Op donderdag 15 september 2022 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe zullen we jou omschrijven dan?
Ouwe trutquote:Op donderdag 15 september 2022 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe zullen we jou omschrijven dan?
Daarom geef ik zelf antwoord voordat een ander dat doetquote:
Verstandigquote:Op donderdag 15 september 2022 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom geef ik zelf antwoord voordat een ander dat doet
quote:
Moet je jezelf nou niet vermanend toespreken?quote:
Ik zou mezelf zelfs kunnen notenquote:Op donderdag 15 september 2022 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je jezelf nou niet vermanend toespreken?
Krijgen mods ook notes?quote:Op donderdag 15 september 2022 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou mezelf zelfs kunnen noten
Agossie...quote:Op donderdag 15 september 2022 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel in diezelfde categoriequote:
Je zou ook een ban aan kunnen vragen als je echt over de schreef gaat.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een lopende note toch, dat paul ding?quote:
Laat ik het nou niet uitdagenquote:Op donderdag 15 september 2022 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je zou ook een ban aan kunnen vragen als je echt over de schreef gaat.
quote:Op donderdag 15 september 2022 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een lopende note toch, dat paul ding?
quote:
Ze leeft met je meequote:Op donderdag 15 september 2022 17:34 schreef mario390 het volgende:
mijn katz heeft 2 keer gekotst
om dat zij te schnell vreet
Wil je me weg hebben?quote:Op donderdag 15 september 2022 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Had ik stiekem beetje op gehoopt
quote:Op donderdag 15 september 2022 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien even dit lezen..quote:Op donderdag 15 september 2022 17:34 schreef mario390 het volgende:
Nee hoorquote:
Ja ik krijg ze nog wel eens 😑😑😑quote:
Prettig weekend dan?quote:Op donderdag 15 september 2022 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk thuis![]()
Lekker relaxen nu
Nope, moet morgen weer gewoon werken.quote:
Dan mag je nu een biertjequote:Op donderdag 15 september 2022 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, moet morgen weer gewoon werken.
Wil ik weten welke redenen?quote:Op donderdag 15 september 2022 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoorleek me om andere redenen wel grappig.
Ik ook?quote:
Daar staat geen kip bijquote:Op donderdag 15 september 2022 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Belangrijke informatie dit wel:
[ afbeelding ]
Neequote:
Omdat je er zo op aan dringtquote:
1 uur in de ovenquote:
Die geeft ze gewoon dubbelquote:Op donderdag 15 september 2022 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij van mij 😁😁😁quote:Op donderdag 15 september 2022 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik had het niet over jouw notes
Je moet er wel genoeg hebben om te kunnen kwartettenquote:
Ik heb er zatquote:Op donderdag 15 september 2022 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet er wel genoeg hebben om te kunnen kwartetten
Jij bent professioneel verzamelaar toch?quote:
Ik doe er helemaal niks voorquote:Op donderdag 15 september 2022 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent professioneel verzamelaar toch?
En toch zo goed erin danquote:
Ik ben een held, ik weet hetquote:Op donderdag 15 september 2022 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch zo goed erin dan![]()
het is een gave
quote:Op donderdag 15 september 2022 19:58 schreef chufi het volgende:
Oh het regent hier zie ik bij het hockey
Deze man weet.quote:
Slaap moet dat oplossen toch?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben al kapot en dan moet ik nog 8 uur werken morgen.
Toch had ik liever morgenvroeg al kunnen uitslapenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slaap moet dat oplossen toch?
Das altijd lekkerquote:Op donderdag 15 september 2022 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch had ik liever morgenvroeg al kunnen uitslapen
Prijs jezelf maar gelukkig, ik zal aan je denken als ik morgenvroeg weer keihard aan het werk ben!quote:Op donderdag 15 september 2022 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das altijd lekker
Ga ik wel doen
Ik zou een leuke dingen denken als ik jou was, weekend en bier ofzoquote:Op donderdag 15 september 2022 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prijs jezelf maar gelukkig, ik zal aan je denken als ik morgenvroeg weer keihard aan het werk ben!
Op werk concentreer ik me liever op het werk, anders gaat dat er onder lijdenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou een leuke dingen denken als ik jou was, weekend en bier ofzo
De jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 15 september 2022 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op werk concentreer ik me liever op het werk, anders gaat dat er onder lijden
Die willen alleen maar kwalitatief hoogstaand werk afleveren ipv geen ene flikker meer doen.quote:
Gaan we hier maar vanuit.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vertaling van Google zegt
[ afbeelding ]
Gaan rillen om het minste of geringste, kunnen nergens meer tegen, worden al bang van het weekend.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die willen alleen maar kwalitatief hoogstaand werk afleveren ipv geen ene flikker meer doen.
Waar is het toch mis gegaan
Dat is stom, dat doet mijn kat ook als hij natvoer gegeten heeft, want dat eet hij ook te snel.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:34 schreef mario390 het volgende:
ja maar nu heeft zij 2keer witte schlijm gekotstquote:Op donderdag 15 september 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is stom, dat doet mijn kat ook als hij natvoer gegeten heeft, want dat eet hij ook te snel.
Ja tuurlijk, waar ?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
Kijken jullie ook allemaal naar Baywatch?
Nope.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
Miami Vice.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ja dat was gaaf hè (in die tijd).quote:
Dat witte schuim komt ook omdat ze te snel gegeten heeft, misschien wil ze vandaag niet meer eten, maar morgen weer.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar nu heeft zij 2keer witte schlijm gekotst
en will niet vreten
Die zijn zelden geslaagd inderdaad.quote:
hmmquote:Op donderdag 15 september 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat witte schuim komt ook omdat ze te snel gegeten heeft, misschien wil ze vandaag niet meer eten, maar morgen weer.
Katten hebben dat soms, is morgen weer over.quote:
Maar ook echt hé.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan rillen om het minste of geringste, kunnen nergens meer tegen, worden al bang van het weekend.
ja weet je mijn bijna niet om dat zij alle dagen welquote:Op donderdag 15 september 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katten hebben dat soms, is morgen weer over.
Dat is niet erg, komt morgen wel weerquote:Op donderdag 15 september 2022 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja weet je mijn bijna niet om dat zij alle dagen wel
vreet maar vandaag nach middag niet meer
Dit gaat niet lang meer goed, we zullen binnenkort wel met zijn allen naar de tering gaanquote:Op donderdag 15 september 2022 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ook echt hé.
Gaan alleen nog maar helemaal naar de kloten buiten werktijd, komen fris en fruitig aan op hun werk, doen hun werk fatsoenlijk. Man man man man waar gaat het heen met deze wereld
We zijn verdoemtquote:Op donderdag 15 september 2022 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gaat niet lang meer goed, we zullen binnenkort wel met zijn allen naar de tering gaan
Nou ja, maar een heel groot feest geven tot die tijd?quote:
Dat lijkt me wel een mooi eindequote:Op donderdag 15 september 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, maar een heel groot feest geven tot die tijd?
quote:Op donderdag 15 september 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een mooi einde
quote:
quote:
quote:
Je hebt ze allemaal beluisterd?quote:Op donderdag 15 september 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
Dat is een wonderlijke sequentie muziek
Nee, die nooitquote:
Sisiquote:Op donderdag 15 september 2022 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kop op ouwe Sinas drinker
wrong topic marioquote:Op vrijdag 16 september 2022 01:44 schreef mario390 het volgende:
deze streams zijn maar dat schlechteste
wat ik tot oooit gezien heb
schlechter kann niet, geen licht,
geen niks
Ja dat zal je zelf samen moeten stellen..quote:Op vrijdag 16 september 2022 02:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Komt ook in mijn audio boek
Ooit wel jaquote:
Haha ja dat is niet te doen als je het niet meer gewend bentquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Mijn abo is verlopen, het hele forum is meteen onder de advertenties gesneeuwd
Ik schrok me echt rotquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat is niet te doen als je het niet meer gewend bent
Wat een tofferdquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Moest meteen denken aan die panda van laatst
[ afbeelding ]
Ik moest weer een jas aan en een pluquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:44 schreef pullup het volgende:
Eerste herfstdag dus![]()
Eerste keer natgeregend, dat is weer wat minder
Vanochtend vroeg was het nog heel lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest een weer jas aan en een plu
Ja klopt .. lekker warm onder de dekensquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg was het nog heel lekker
Kun je je voorstellen als er iemand nieuw op dit forum komt. Nodigt lekker uit om verder te klikken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat is niet te doen als je het niet meer gewend bent
Ja het is veel meer dan in de periode dat ik nog geen abo hadquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Mijn abo is verlopen, het hele forum is meteen onder de advertenties gesneeuwd
quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan dit nou, die dingen zijn toch zo goed uitgestorven?quote:
Dat is naar marioquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:51 schreef mario390 het volgende:
de onkel uit wien ligt met beatmingsmask
in neeroostenrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |