Ik word nogal moe van deze obsessie van je. Er heeft een keer een renner op het wiel gereden van de heilige Mathieu en nu zal hij tot het eind der tijden door het slijk worden gehaald. Vandaag had hij blijkbaar op een aankomst die hem perfect ligt en met meerdere knechten om hem heen aan een kamikazeaanval moeten beginnen. Wat een onzin zeg, allemachtig.quote:
#werkenbijdenosquote:Op woensdag 14 september 2022 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
Zeiden ze bij het sportjournaal nou "Na zijn eerste Tour de France reed hij (Mathieu van der Poel) nog maar drie wedstrijdjes"?
Een waardig opvolger van Matthews.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En hij ziet ook weer scherp, met focus op het wiel van matje....
Je zal het wel niet willen horen maar ik vind Girmay over het algemeen een prima renner en bovendien erg goed voor het wielrennen dat hij door breekt. En dit heeft primair niets met MvdP te maken, Girmay is vaak een van de favorieten en mag dan ook wel wat actiever koersen want dit gaat op termijn tegen hem werken.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik word nogal moe van deze obsessie van je. Er heeft een keer een renner op het wiel gereden van de heilige Mathieu en nu zal hij tot het eind der tijden door het slijk worden gehaald. Vandaag had hij blijkbaar op een aankomst die hem perfect ligt en met meerdere knechten om hem heen aan een kamikazeaanval moeten beginnen. Wat een onzin zeg, allemachtig.
Girmay gaat normaal gesproken meer winnen dan Matthewsquote:Op woensdag 14 september 2022 18:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een waardig opvolger van Matthews.
Joh, we weten allemaal dat deze hetze is begonnen in de Giro toen hij onderweg naar Napels op het wiel van Mathieu reed. Sindsdien kan hij niets meer goed doen bij de Van der Poeligans. Ik heb er echt geen zin in om me iedere keer door die onzin heen te moeten worstelen. Kritiek mag als het ergens op slaat, maar als je vindt dat hij vandaag iets verkeerd heeft gedaan ben je echt ontzettend aan het zoeken.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je zal het wel niet willen horen maar ik vind Girmay over het algemeen een prima renner en bovendien erg goed voor het wielrennen dat hij door breekt. En dit heeft primair niets met MvdP te maken, Girmay is vaak een van de favorieten en mag dan ook wel wat actiever koersen want dit gaat op termijn tegen hem werken.
Hij staat 30 zeges achter nu. Dat moet Girmay normaal wep lukken als hij zich door blijft ontwikkelen ja. Al was Bling in z’n 1e jaren ook wel sterk met oa meteen een ritzege in de TDUquote:Op woensdag 14 september 2022 19:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Girmay gaat normaal gesproken meer winnen dan Matthews
Evans. Gerrans.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joh, we weten allemaal dat deze hetze is begonnen in de Giro toen hij onderweg naar Napels op het wiel van Mathieu reed. Sindsdien kan hij niets meer goed doen bij de Van der Poeligans. Ik heb er echt geen zin in om me iedere keer door die onzin heen te moeten worstelen. Kritiek mag als het ergens op slaat, maar als je vindt dat hij vandaag iets verkeerd heeft gedaan ben je echt ontzettend aan het zoeken.
Ongetwijfeld, maar ik heb op FOK! geleerd dat zeges behaald zijn op de manier van Matthews of Gerrans niet tellen en niets voorstellen.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Girmay gaat normaal gesproken meer winnen dan Matthews
Australië is een nazistische dystopie natuurlijk, maar daar kunnen de inwoners doorgaans ook niet zoveel aan doen, dus ik begrijp ook niet zoveel van die antipathie tegen ze.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik heb op FOK! geleerd dat zeges behaald zijn op de manier van Matthews of Gerrans niet tellen en niets voorstellen. [ afbeelding ]
Ghirmay koerst als een klassieke Australiër, dat mag die doen, maar het is een afwachter met een sterk eindschot. Vaak geef ik hem gezien de koerssituatie nog gelijk ook, maar verstandigheid is nou eenmaal zelden aantrekkelijk om te zien.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joh, we weten allemaal dat deze hetze is begonnen in de Giro toen hij onderweg naar Napels op het wiel van Mathieu reed. Sindsdien kan hij niets meer goed doen bij de Van der Poeligans. Ik heb er echt geen zin in om me iedere keer door die onzin heen te moeten worstelen. Kritiek mag als het ergens op slaat, maar als je vindt dat hij vandaag iets verkeerd heeft gedaan ben je echt ontzettend aan het zoeken.
Precies, op die manier won hij ook Gent-Wevelgem bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:55 schreef Devolder het volgende:
[..]
Ghirmay koerst als een klassieke Australiër, dat mag die doen, maar het is een afwachter met een sterk eindschot. Vaak geef ik hem gezien de koerssituatie nog gelijk ook, maar verstandigheid is nou eenmaal zelden aantrekkelijk om te zien.
Hindley heeft ten minste een keertje aangevallen in zijn leven.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Australië is een nazistische dystopie natuurlijk, maar daar kunnen de inwoners doorgaans ook niet zoveel aan doen, dus ik begrijp ook niet zoveel van die antipathie tegen ze.
Behalve Hindley, dat is een lul.
De uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Precies, op die manier won hij ook Gent-Wevelgem bijvoorbeeld.
Uh...
Wat een held blijft hetquote:Op woensdag 14 september 2022 18:50 schreef Zwansen het volgende:
Goeie TT.
Mathieu heb vandaag weer een semi-monument gewonnen.
🤦quote:Op woensdag 14 september 2022 21:02 schreef Devolder het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd.
“Feeling for art, hmmm”quote:
Deze post is gewoon uitlokken.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:24 schreef Marcoss het volgende:
Er worden bij zoveel renners terugkerende grapjes gemaakt, waarom zou dat bij Girmay opeens niet mogen?
quote:Op woensdag 14 september 2022 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze post is gewoon uitlokken.
Maak je niet zo druk, zo koerst hij gewoon. Zijn eerste grote zege bij de jeugd was door 392 kilometer in het wiel van Evenepoel te plakken om daarna 20 meter voor het einde zijn wiel voor die van Remco te drukken. Bini Gerrans.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik word nogal moe van deze obsessie van je. Er heeft een keer een renner op het wiel gereden van de heilige Mathieu en nu zal hij tot het eind der tijden door het slijk worden gehaald. Vandaag had hij blijkbaar op een aankomst die hem perfect ligt en met meerdere knechten om hem heen aan een kamikazeaanval moeten beginnen. Wat een onzin zeg, allemachtig.
Is het zo'n enorm probleem dat Vingegaard na alle aandacht na de Tourwinst even wat rust neemt qua fietsen? Ik kan me voorstellen dat hij van Lombardije nog een doel heeft gemaakt (en dan als voorbereiding in Kroatië koerst), maar kan me ook voorstellen dat hij klaar is met dit seizoen en de winter gebruikt om even op te laden en er dan volgend seizoen weer te staan.. Het is wat betreft wel een heel ander type dan Pogacar die al die aandacht juist mooi vindt en ondertussen nieuwe doelen stelt voor later dat jaar.quote:
Gaat hij sowieso weer niet te laat die kant op?quote:Op donderdag 15 september 2022 14:45 schreef Idisrom het volgende:
Ik denk niet dat Mathieu zaterdag de Primus Classic nog fietst. Tot laat in de middag fietsen en 's avonds al in het vliegtuig zitten is niet te combineren
Ja, het is een saaie en luie lapzwans met het charisma van een natgeregend kartonnen bekertje. Ik kan niet wachten tot hij weer filets staat te schrapen in een bouwvallige loods in Aalborg.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is het zo'n enorm probleem dat Vingegaard na alle aandacht na de Tourwinst even wat rust neemt qua fietsen? Ik kan me voorstellen dat hij van Lombardije nog een doel heeft gemaakt (en dan als voorbereiding in Kroatië koerst), maar kan me ook voorstellen dat hij klaar is met dit seizoen en de winter gebruikt om even op te laden en er dan volgend seizoen weer te staan.. Het is wat betreft wel een heel ander type dan Pogacar die al die aandacht juist mooi vindt en ondertussen nieuwe doelen stelt voor later dat jaar.
Hij vertelde eerder wel, dat hij business class zal gaan zitten op die zaterdagnacht. Ik denk niet dat het te laat is.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat hij sowieso weer niet te laat die kant op?
Nou nou nouquote:Op donderdag 15 september 2022 15:41 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, het is een saaie en luie lapzwans met het charisma van een natgeregend kartonnen bekertje. Ik kan niet wachten tot hij weer filets staat te schrapen in een bouwvallige loods in Aalborg.
Of dat genuanceerde wat jij zei ja, dat kan ook.
De nieuwe ploeg van Doug?quote:Op donderdag 15 september 2022 15:58 schreef wimderon het volgende:
Benieuwd welke ploeg er in Gate gaat trappen.
Ik zet in op Vohters.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De nieuwe ploeg van Doug?
quote:Op donderdag 15 september 2022 15:58 schreef wimderon het volgende:
Benieuwd welke ploeg er in Gate gaat trappen.
Te laat.quote:A WorldTour team could still come calling, with Gate revealing he has been “inundated” with interest since his stellar performance in the road race, but he has committed to Black Spoke’s ProTeam push, excited by chance to return to a level of cycling he has not ridden since his stint with Aqua Blue Sport in 2018.
Gate believed he could play a vital role in helping foster the next generation of New Zealand riders. “I’m going to be sticking around which is pretty exciting and picking up where I left off with Aqua Blue and back racing at a higher level again and getting access to a better level of racing is going to be pretty cool,” Gate said.
We kunnen niet wachten op z'n prestaties als hij niet meer kan doen en laten wat hij wil.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Te laat. [ afbeelding ] Met visionair Scott Guyton en rijke man Murray Bolton aan het roer zijn alle tegenstanders vissenvoer. Dankzij Brad Tilby en Scott Fairburn bij Fruzio komt er ook veel talent door om Nieuw-Zeeland definitief op de kaart te zetten.
Die zit al sinds 2020 bij Jumbo Development, maar het komt er pas dit jaar uit qua resultaten.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:28 schreef Mykonos het volgende:
Jeetje, eerste profzege Archie Ryan, was erg sterk.
Komt prima een heuvel over dit seizoen. Zou net als Zijlaard zo naar een PCT-ploeg kunnen lijkt me.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:39 schreef Marcoss het volgende:
De voormalige militair ook wel sterk met plek 5
VolkerWesselsquote:Op donderdag 15 september 2022 17:59 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Komt prima een heuvel over dit seizoen. Zou net als Zijlaard zo naar een PCT-ploeg kunnen lijkt me.
Vrij lastig met 1 fatsoenlijke renner. Zwakste CT team inmiddels in Nederlandquote:Op donderdag 15 september 2022 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
BEAT wilde een ProTeam worden toch? Niets meer van gehoord daarna uiteraard.
Davide Rebellin stopt ook eindelijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Elk jaar stopt er wel een toprenner, maar heb het idee dat het toch zeldzaam is dat er aan eind van het seizoen zoveel toprenners stoppen: Valverde, Nibali, Gilbert, Porte, Terpstra. Toch aardig wat WT overwinningen bij elkaar.
Ik geloof het pas als hij volgend jaar écht niet aan de start staat.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vooral jammer dat Valverde stopt
Van Aert heeft er toch ook twee? Hoorde Wuyts immers roepen dat Gent Wevelgem ook een monument isquote:Op donderdag 15 september 2022 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Davide Rebellin stopt ook eindelijk.
Vond dit statistiekje ook wel aardig:
[ twitter ]
Geen Wout en geen Remcoquote:Op donderdag 15 september 2022 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Davide Rebellin stopt ook eindelijk.
Vond dit statistiekje ook wel aardig:
[ twitter ]
En Strade en Amstel.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Aert heeft er toch ook twee? Hoorde Wuyts immers roepen dat Gent Wevelgem ook een monument is
Dat kan na Lombardije voor alle 3 anders zijnquote:Op donderdag 15 september 2022 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen Wout en geen RemcoEn ook geen Alaphilippe
Of Pogi heeft er 3.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan na Lombardije voor alle 3 anders zijn
Remco neemt niet deel aan Lombardije dacht ikquote:Op donderdag 15 september 2022 22:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan na Lombardije voor alle 3 anders zijn
Ja, heel leuk dit.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ozzy niet eens sneller dan een renner die al heeft aangekondigd met pensioen te gaan op 24-jarige leeftijd.
Is zich prima aan het ontwikkelen, zeer keurige tijdrit. Zeker als je bedenkt dat ie na de Tour of Norway nog getroffen werd door Covid .quote:
De stream is inmiddels actief.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:15 schreef wimderon het volgende:
Schiet eens op Eurosport, heel veel langer Vandegoor/Nys kan ik niet aan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dit is niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wanneer voert Banny een dislike-knop in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |