Ze heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 5 december 2022 10:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
En weer kan ze het niet laten.
[ twitter ]
Saskia doet alsof ze mevrouwtje bigstar is.quote:Op maandag 5 december 2022 10:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ twitter ]
Heeft ze toch gelijk in.quote:Op maandag 5 december 2022 10:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ twitter ]
Precies, dat doe je maar op FOK!, niet in de rechtbank.quote:Op maandag 5 december 2022 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft ze toch gelijk in.
Al dat tokkie-geschreeuw "DOODSTRAF!!!" zou ik ook bijzonder moe van worden.
Bovendien zegt ze niets geks: als je de doodstraf in je land wilt hebben, zul je moeten emigreren.quote:Op maandag 5 december 2022 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft ze toch gelijk in.
Ik ook, ongeveer net zo moe als iedere keer erop te willen reageren.quote:Op maandag 5 december 2022 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft ze toch gelijk in.
Dit dusquote:Op maandag 5 december 2022 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, ongeveer net zo moe als iedere keer erop te willen reageren.
Dan volg je iemand andersquote:Op maandag 5 december 2022 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat doen jullie toch ookquote:Op maandag 5 december 2022 14:47 schreef Scrummie het volgende:
Ben benieuwd wat er dan bij het afluisteren naar boven komt. Je bent toch op je hoede met wat je zegt in die periodes?quote:Op maandag 5 december 2022 11:55 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Gino-verdachte Donny M. is in de gevangenis afgeluisterd door justitie. Ook is er een stapel brieven onderschept. Deze spullen zijn nu toegevoegd aan het dossier.
https://www.1limburg.nl/n(...)isterd-in-gevangenis
Klopt. Van wat ik heb gelezen zou die Donny een zwakbegaafde man met autisme zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 16:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er dan bij het afluisteren naar boven komt. Je bent toch op je hoede met wat je zegt in die periodes?
Maarja, je legt normaal gesproken ook geen kind om. Dusja, dat brein werkt wat anders.
Nee, ik weet niet wie die Scrummie is. Wat een idioot.quote:Op maandag 5 december 2022 21:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben jij dit?Volgens mij is sas een beetje kwaad.
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat een toeval zeg dat deze ook voor Feijenoord isquote:Op maandag 5 december 2022 21:26 schreef Scrummie het volgende:
Nee, ik weet niet wie die Scrummie is. Wat een idioot.
Gestorven van verdriet / gebroken hartquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:41 schreef Viv het volgende:
De moeder dus toch een natuurlijke dood gestorven.![]()
Levenslang. Haha. Nee joh als ‘ie een jaartje of 56 is mag hij op verlof en dan doet ‘ie het nog even over.quote:Op zaterdag 24 september 2022 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een fijn onderkomen? Levenslang geen vrijheid meer hebben lijkt mij het tegenovergestelde.
Verschrikkelijk, maar ik kan mij voorstellen dat het leven dan niet meer hoeft. De andere dochters zijn inmiddels volwassen dus die zorg over hun heeft ze niet meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:41 schreef Viv het volgende:
De moeder dus toch een natuurlijke dood gestorven.![]()
Maar ze heeft er dus niet zelf een einde aan gemaakt (wat eerder wel gedacht werd).quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:03 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, maar ik kan mij voorstellen dat het leven dan niet meer hoeft. De andere dochters zijn inmiddels volwassen dus die zorg over hun heeft ze niet meer.
Nee maar ik denk dat je het lichaam het vanzelf kan begeven. Was toen ook gebeurd met die schoolshooting in Texas, vader overleefd de dag erna aan een hartstilstand.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar ze heeft er dus niet zelf een einde aan gemaakt (wat eerder wel gedacht werd).
Och natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:41 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Levenslang. Haha. Nee joh als ‘ie een jaartje of 56 is mag hij op verlof en dan doet ‘ie het nog even over.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 vindt de derde pro-formazitting plaats in de strafzaak tegen de man die onder meer wordt verdacht van moord op en ontvoering en seksueel misbruik van de 9-jarige Gino. Deze zitting vindt plaats bij de rechtbank Limburg, Sint Annadal 1 in Maastricht en begint om 10.00 uur.
Wat is een pro-formazitting?
Tijdens een pro-formazitting wordt de zaak nog niet inhoudelijk behandeld. Er wordt gesproken over de stand van het onderzoek, de verdere planning van de strafzaak en of de verdachte in voorlopige hechtenis moet blijven zitten.
Zitting bijwonen als publiek
Vanwege verbouwingswerkzaamheden op het moment van deze zitting is er voor publiek deze dag helaas geen mogelijkheid om de zitting in het gerechtsgebouw bij te wonen. Geïnteresseerden kunnen de zitting op beeldschermen volgen in Wijkcentrum Het Ruweel aan de Malbergsingel 62 in Maastricht (www.hetruweel.nl). De deuren van het wijkcentrum gaan om 9.00 uur open. Vooraf aanmelden is niet nodig.
Informatie voor de pers
Journalisten die de zitting willen bijwonen, dienen zich vooraf aan te melden. Dat kan door een e-mail te sturen naar rechtbanklimburg@rechtspraak.nl. Aanmelden kan tot en met donderdag 9 februari 2023.
Voor journalisten is het ook mogelijk de zitting via Microsoft Teams te volgen. Ook hiervoor ontvangen wij graag een aanmelding per mail.
Voor het maken van audiovisuele opnames geldt een poolregeling. RTL Boulevard verzorgt de pool. Media, die van de pool gebruik willen maken, kunnen zich rechtstreeks tot RTL Boulevard wenden via rtlblvd.beeldaanvragen@fremantle.com.
https://www.rechtspraak.n(...)5-februari-2023.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |