Die twee konden ook steeds met de bal aan de voet doorlopen naar onze zestien.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:55 schreef Heeinz het volgende:
Ook wel bijzonder dat bij vrijwel iedere corner Matip of Van Dijk vrij stond en kon koppen
Klopt, Engels voetbal ligt Nederlandse clubs en spelers gewoon erg slecht. Tegen een Italiaanse of Duitse club van hetzelfde niveau presteren Nederlandse teams over het algemeen een heel stuk beter. Nederlanders voetballen over het algemeen ongeveer vanuit stilstand, dat werkt niet goed tegen een vliegende tegenstander.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eigenlijk ligt het tempo keer op keer te hoog voor Ajax tegen Engelse ploegen.
Heb je tenminste iéts geprobeerd.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee precies, maar als je wel iets omgooit en daarna loopt het helemaal in de soep is dat ook weer een foute keuze geweest
Welk Plan B? Lukraak spelers wisselen en alsnog "hopen" op een buitenkansje?quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Het laten staan zoals het is en "hopen" op een buitenkansje was de tactiek van Schreuder vandaag. En dat is niet voldoende. Er was totaal geen plan B
Wat?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:00 schreef Rode_Wijn het volgende:
Helaas maar wel eindelijk duidelijk dat Bergwijn niets bij Ajax te zoeken heeft
Derde plaats kan ik sowieso wel mee leven, met deze selectie kan je heel misschien één keer stunten in de knock-outfase maar ik ga dan liever in de EL proberen er wat van te makenquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja dit was wel weer even terug op aarde.
Overwinteren in de CL zal wel lastig worden, hopelijk kan Ajax weer een mooie EL-run maken.
Mwa, je kunt toch niet zeggen dat Pasveer een slechte wedstrijd keepte. Timber en Berghuis waren ook behoorlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:01 schreef freaky40 het volgende:
Diep onder de ondergrens gezakt, kan niet anders zeggen. Nergens een antwoord op kunnen geven, alle spelers buiten Bassey en Kudus een onvoldoende...
Taylor stond wel heel vaak vrij maar niemand durfde het aan om een risicovol passje te geven. In balbezit was het echt weerzinwekkendquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:02 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt overigens geen moment het middenveld onder controle kunnen krijgen. Taylor was onzichtbaar en Berghuis en Alvarez haalden hun normale niveau, maar das bij lange na niet genoeg om dit Liverpool af te stoppen.
Nah, dat was vele malen erger. Deze ploeg is wel meer volwassen dan toen hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:01 schreef BobW het volgende:
Dit deed wel weer denken aan Real-uit van rond de 10 jaar geleden
Mag niet van RVCquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:04 schreef -XOR- het volgende:
Rensch kan ook echt niet.
Ik zag pas nog een interessante back bij Brighton & Hove Albion. Technisch goed maar een beetje flegmatiek. Misschien is dat wat voor Ajax.
Pasveer ook een voldoende.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, je kunt toch niet zeggen dat Pasveer een slechte wedstrijd keepte. Timber en Berghuis waren ook behoorlijk.
Jazeker, alhoewel Ajax zich natuurlijk wel kan ontwikkelen in zo'n seizoen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Derde plaats kan ik sowieso wel mee leven, met deze selectie kan je heel misschien één keer stunten in de knock-outfase maar ik ga dan liever in de EL proberen er wat van te maken
Toen Blind mistte wist ik eigenlijk al dat hij aan de andere kant zou vallen. Het moet je dan echt helemaal meezitten.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:03 schreef Themeparktommy het volgende:
Tadic die over de lijn gaat staan om de bal te proberen terug te koppen is ook wel jammer.
Maar eigenlijk had Blind gewoon moeten scoren
Pasveer zorgde ervoor dat er nog een wedstrijd te spelen was, die heeft meer dan een voldoende hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |