Rensch zakte echt door de ondergrens. Blind was ook matig, en Taylor onzichtbaar. Tadic ook weer niks gebracht.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:04 schreef -XOR- het volgende:
Rensch kan ook echt niet.
Ik zag pas nog een interessante back bij Brighton & Hove Albion. Technisch goed maar een beetje flegmatiek. Misschien is die wat voor Ajax.
Ja het was erg armoedig in balbezit.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:03 schreef Oriente het volgende:
Over heel de pot 3 schoten. Niet eens op doel, gewoon überhaupt pogingen. Echt heel slecht.
Ja vond je Bergwijn een voldoende?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rensch zakte echt door de ondergrens. Blind was ook matig, en Taylor onzichtbaar. Tadic ook weer niks gebracht.
De rest haalde wel hun niveau.
Brighton speelt zonder echte backs in een driemansdefensie. Ik denk dat je op Lamptey doelt, die is inderdaad waanzinnig maar geniet wel interesse van zo'n beetje de hele Premier League.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:04 schreef -XOR- het volgende:
Rensch kan ook echt niet.
Ik zag pas nog een interessante back bij Brighton & Hove Albion. Technisch goed maar een beetje flegmatiek. Misschien is die wat voor Ajax.
Nee,dat was een grapje. Ik doelde natuurlijk op ons aller Joel.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Brighton speelt zonder echte backs in een driemansdefensie. Ik denk dat je op Lamptey doelt, die is inderdaad waanzinnig maar geniet wel interesse van zo'n beetje de hele Premier League.
Je hebt de ajax grens. Dan veel later een ondergrens. Daarna heel lang niets en dan de bovengrens van bergwijn.quote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee,dat was een grapje. Ik doelde natuurlijk op ons aller Joel.
Waarom denk je dat die bij de Spurs spits 5 is en nu hier de topscorer is van de Eredivisie ?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:08 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Je hebt de ajax grens. Dan een ondergrens. Daarna heel lang niets en dan de bovengrens van bergwijn
ik vind deze mening vrij extreemquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:08 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Je hebt de ajax grens. Dan een ondergrens. Daarna heel lang niets en dan de bovengrens van bergwijn.
Met dat soort spelers ga je niet in Europa groeien, alleen betalen.
Speelt wel uitstekend daar, voornamelijk als centrale verdediger. Lekker daar laten, zit prima op z'n plek.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee,dat was een grapje. Ik doelde natuurlijk op ons aller Joel.
Je wil mijn punt bewijzen of heb je je eigen post niet gelezen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die bij de Spurs spits 5 is en nu hier de topscorer is van de Eredivisie ?
Wat is jouw visie? Want daarna kunnen we er over stoppen en ons richten op de volgende wedstrijdquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb zelden zoveel domme posts gelezen hier als na deze wedstrijd.
Mwoah hij verloor wel de bal maar hij probeerde iig te voetballen. Taylor heb ik eigenlijk nooit gezien, dat vind ik toch wat kwalijker. Maar goed, hij schippert tussen een 5.5 en een 6.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja vond je Bergwijn een voldoende?
Echt een vreselijke speler.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
een van de weinige eredivisiespelers die zich redt in de premier league
Je verliest op Anfield maar er wordt hier gedaan alsof ze er geen houtje touwtje van kunnen alle 23.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat is jouw visie? Want daarna kunnen we er over stoppen en ons richten op de volgende wedstrijd
Bizar dat mensen doen alsof dat een makkelijke kopbal was vanuit die hoek met zoveel mensen voor het doel.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:14 schreef Marcoss het volgende:
Zo, dit was een duidelijke nederlaag zeg.. en zelfs dan had je zomaar kunnen winnen met die kopbal van Blind.
Dit was de eerste keer op beetje niveau ballen en ze stonden er bij als een stel snotneuzen. Niet gezegd dat het niks kan worden maar er is veel werk aan de winkelquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je verliest op Anfield maar er wordt hier gedaan alsof ze er geen houtje touwtje van kunnen alle 23.
Ik zeg niet dat het een makkelijke kopbal was toch? Wel een enorme kansquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar dat mensen doen alsof dat een makkelijke kopbal was vanuit die hoek met zoveel mensen voor het doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |