Met het weer niet. Vrij blauw en veel zon, maar met de temperatuur wel. Het is nog geen 13 graden. Dat is een graad of 7 te koud. iets minder wind mag ook welquote:Op vrijdag 16 september 2022 09:07 schreef aloa het volgende:
Niks mis met dit weer. Zon en buien wisselen elkaar af.
quote:
Wel goed nieuws. Afgelopen jaar zijn er ontzettend veel zwijnen doodgegaan door het gebrek aan eikels en voedsel. En ook kregen ze veel laten jongen. Hopelijk kunnen ze deze herfst weer wat aansterken.quote:
Het blijft wel een komen en gaan van buien.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:48 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Vanavond sterren kijken! Ga mijn telescoop straks opbouwen.
Geweldig!quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Wat wordt het toch verschrikkelijk vroeg donker weer
2022 is voorbij, we wachten op maart 2023quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Wat is daar in godsnaam geweldig aanquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:51 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Ik vind het straks alleen in de winter erg als ik moet gaan werken. Dan is het vertrekken als het donker is en thuiskomen als het donker is. Dat vind ik minder.
Gelukkig hebben we tegenwoordig thuiswerken, maar dan nog. In de ochtend straks weer het licht aan 's morgens vroeg als ik ga werken, dat is niet om vrolijk van te worden.
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAARRRRRRRRquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Haagsactquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:55 schreef Haags het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAARRRRRRRR![]()
![]()
@:ZIPPORTAL @:DUD0R @:WERELDGOZER
Niet zo vloeken beste Nattekat. Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam geweldig aan
Dat niet iedereen even blij wordt van daglicht om 23:00 kan ik wel inkomen, maar dit begint wel een tikkie verder te gaan. En dan komt die godverdomme wintertijd er ook nog aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog maar 100 dagen tot kerstquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:55 schreef Haags het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAARRRRRRRR![]()
![]()
@:ZIPPORTAL @:DUD0R @:WERELDGOZER
Wat een aanstellerijquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam geweldig aan
Dat niet iedereen even blij wordt van daglicht om 23:00 kan ik wel inkomen, maar dit begint wel een tikkie verder te gaan. En dan komt die godverdomme wintertijd er ook nog aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een vest aan.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Wat een aanstellerij![]()
Nu kan ik om 20.00 uur al lekker series kijken zonder alles hermetisch af te sluiten
Een vest zit heerlijk, met van die zakken vooropquote:Op zaterdag 17 september 2022 01:39 schreef svann het volgende:
[..]
Met een vest aan.
We zijn door al die warme dagen gemediterraniseerd, we moeten weer afharden.
Wakker worden met de regen die tegen de ramen ramtquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
Fijn om te zien dat er hier nog meer users zijn die lekker gaan op dit weertype.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Mijn favoriete maanden, dan zijn niet alleen de World Cups maar langzamerhand ook de WK's van mijn favoriete sporten, en dan vaak ook nog doordeweeksquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat vroeg donker vind ik nu inderdaad wel ruk. Behalve als ik vroege dienst heb want dan moet ik vroeg op bed, maar de eerste helft van je werkdag in het donker is ook niet tof.
In november en december heb ik er niet zo'n last van want dan hangen op veel plekkenkerstlichtjes
![]()
Januari en februari vind ik echt verschrikkelijk.
Huh. Maar jij was toch zo van het koele liefst regenachtige typische Hollandsche zomerweerquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Groetjes vanaf een Spaans strand waar het bakken en braden is
Klopt, daar krijgen we nog voldoende van de komende 6 maanden, heerlijkquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Huh. Maar jij was toch zo van het koele liefst regenachtige typische Hollandsche zomerweer
I’m confused…quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, daar krijgen we nog voldoende van de komende 6 maanden, heerlijk
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, al sinds gisteren aan. Maar niet de gevoerde, gewoon leren cowboylaarzenquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Flink wat regen
Blij dat je je verwarmde, geļsoleerde, geventileerde laarzen met bont uit de kast hebt kunnen trekken? @:djeez![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |