Na die hamlappen van je zus, wil ik ook wel een keer wat anders.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:35 schreef Jahr00n het volgende:
Eet gewoon vlees man. Met je salade. Je bent toch geen homo?
Hamlappen met truffelboterquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Na die hamlappen van je zus, wil ik ook wel een keer wat anders.
Wat vindt TS van jonge kaas saladequote:Op dinsdag 13 september 2022 18:30 schreef Cockwhale het volgende:
Oude kaas salade
Klacht: oude kaas salade haters
Insgelijksquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Like geliked.
Like niet teruggenomen.
Of gatenkaassalade, waarbij er gaten in de salade zitquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat vindt TS van jonge kaas salade#dtv
Schopje --> KELquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef PS. het volgende:
Daar had ik ook afkeer tegen, tot ik het een keer had geprobeerd. Was inderdaad nog best lekker
Dat was zeker ook wat je nieuwe begeleidster zei toen ze je voor het eerst zagquote:
Gelukkig weet jij hoe ik eruit zie konijnquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was zeker ook wat je nieuwe begeleidster zei toen ze je voor het eerst zag
Het was niet makkelijk, maar ik heb het inderdaad gezien. Heb de rest van de middag boven de plee zitten kotsen van de afgrijselijke beeldenquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:20 schreef jigggy het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij hoe ik eruit zie konijn
Net als toen je mijn instagram zogenaamd gevonden had he kerel
Dat zalquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was niet makkelijk, maar ik heb het inderdaad gezien. Heb de rest van de middag boven de plee zitten kotsen van de afgrijselijke beelden![]()
Post dan eens een foto van je gezicht hier op FOK! dan kunnen we eindelijk zien of je de typische Nijmeegse inteelt kop hebt die zelfs geen 450ste rangs studentje aan de haak kan slaanquote:
Nou, hij is tenminste niet verslaafd aan alcohol…..quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Post dan eens een foto van je gezicht hier op FOK! dan kunnen we eindelijk zien of je de typische Nijmeegse inteelt kop hebt die zelfs geen 450ste rangs studentje aan de haak kan slaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |