Na die hamlappen van je zus, wil ik ook wel een keer wat anders.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:35 schreef Jahr00n het volgende:
Eet gewoon vlees man. Met je salade. Je bent toch geen homo?
Hamlappen met truffelboterquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Na die hamlappen van je zus, wil ik ook wel een keer wat anders.
Wat vindt TS van jonge kaas saladequote:Op dinsdag 13 september 2022 18:30 schreef Cockwhale het volgende:
Oude kaas salade
Klacht: oude kaas salade haters
Insgelijksquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Like geliked.
Like niet teruggenomen.
Of gatenkaassalade, waarbij er gaten in de salade zitquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat vindt TS van jonge kaas salade#dtv
Schopje --> KELquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef PS. het volgende:
Daar had ik ook afkeer tegen, tot ik het een keer had geprobeerd. Was inderdaad nog best lekker
Dat was zeker ook wat je nieuwe begeleidster zei toen ze je voor het eerst zagquote:
Gelukkig weet jij hoe ik eruit zie konijnquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was zeker ook wat je nieuwe begeleidster zei toen ze je voor het eerst zag
Het was niet makkelijk, maar ik heb het inderdaad gezien. Heb de rest van de middag boven de plee zitten kotsen van de afgrijselijke beeldenquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:20 schreef jigggy het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij hoe ik eruit zie konijn
Net als toen je mijn instagram zogenaamd gevonden had he kerel
Dat zalquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was niet makkelijk, maar ik heb het inderdaad gezien. Heb de rest van de middag boven de plee zitten kotsen van de afgrijselijke beelden![]()
Post dan eens een foto van je gezicht hier op FOK! dan kunnen we eindelijk zien of je de typische Nijmeegse inteelt kop hebt die zelfs geen 450ste rangs studentje aan de haak kan slaanquote:
Nou, hij is tenminste niet verslaafd aan alcohol…..quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Post dan eens een foto van je gezicht hier op FOK! dan kunnen we eindelijk zien of je de typische Nijmeegse inteelt kop hebt die zelfs geen 450ste rangs studentje aan de haak kan slaan
Hoe lang blijf je deze act nu nog vol houdenquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, hij is tenminste niet verslaafd aan alcohol…..
Nou, je pohi zegt genoeg. Je bent verslaafd aan alcohol en zodoende een battiboy.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je deze act nu nog vol houden![]()
Wat een zelf projectie alweerquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:40 schreef Fushia2 het volgende:
En ik hoef geen dm’s van je waar je bijna aan het huilen bent.
Huilen doe je maar bij de psycholoog.
Nou nou, jij bent echt de sherlock van je gesloten afdelingquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, je pohi zegt genoeg. Je bent verslaafd aan alcohol en zodoende een battiboy.
Of heb je al je posts uit het “stoppen met alcohol” topique verwijderd?
Ziedendquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Post dan eens een foto van je gezicht hier op FOK! dan kunnen we eindelijk zien of je de typische Nijmeegse inteelt kop hebt die zelfs geen 450ste rangs studentje aan de haak kan slaan
Gozer, jij bent de verslaafde bitchboy hiero.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent echt de sherlock van je gesloten afdeling
Vergeet het Viva toppa niet , en het mij dronken bedreigen op dmquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gozer, jij bent de verslaafde bitchboy hiero.
Je probeert stoer te doen in KLB om je ego op te krikken, maar het lukt je niet.
Net als het stoppen met drinken je nlet lukt.
Hij dm’t mij ook wanneer hij dronken is. Heel erg triest.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:46 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vergeet het Viva toppa niet , en het mij dronken bedreigen op dm
Zoek hulp kerel, je hoeft het niet alleen te doenquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hij dm’t mij ook wanneer hij dronken is. Heel erg triest.
Kop op @:derrabbit, ik gun je het allerbeste. Verslaafd zijn aan alcohol is niet makkelijk.
Ik kan al jarenlang niet dm’en mongoolquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een zelf projectie alweer![]()
Jij zat laatst nog te janken in mijn DM's
quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik kan al jarenlang niet dm’en mongool
quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:57 schreef jigggy het volgende:
[..]![]()
En alweer leugens van @:derrabbit
Terug van de avondwinkel ouwe drankorgel?quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
@:jigggy en @:fushia2 ga lekker in jullie telegram groepje elkaar vertellen hoe stoer jullie wel niet zijn. Hier zetten jullie jezelf enkel meer en meer voor schut
ga weer liegen kerelquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
@:jigggy en @:fushia2 ga lekker in jullie telegram groepje elkaar vertellen hoe stoer jullie wel niet zijn. Hier zetten jullie jezelf enkel meer en meer voor schut
volgens mij een homos juist vlees.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:35 schreef Jahr00n het volgende:
Hij is niet meer terug durven komenquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:13 schreef Fushia2 het volgende:
Hoe zou @:derrabbit ruiken??
Ik denk een mix van goedkope pils, shag en oud zweet
En wie ben jij dan?quote:Op woensdag 14 september 2022 12:25 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Heerlijk om eens een "discussie" tussen drie mensen te volgen met een gezamenlijk iq net onder de 100.
Bedankt @:jigggy, @:Fushia2 en @:DerRabbit
quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:33 schreef Marsenal het volgende:
Terechte klacht, OP geliked.
Like niet teruggenomen.
Haha hij heeft weer naar de fles gegrepenquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:51 schreef Fushia2 het volgende:
Hij reageert plots niet meer.
- hij is dronken op de bank in slaap gevallen
- hij is bier geen halen
…….
Wat zou het zijn?
Lidl bakjes kopen. Lekkerder, goedkoper en zit meer in. Geldt ook voor eiersalade.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:24 schreef NaarMensje het volgende:
Ik heb het wel eens gratis gekregen van mijn voedselverschaffing en toen vond ik het prima te doen, maar ik zou het niet gauw kopen. Niet in de laatste plaats, omdat ik die bakjes al stervensduur vind.
Hou toch eens je bek mafkeesquote:Op woensdag 14 september 2022 13:44 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Is dat relevant voor jullie monkeytown-discussie? Neem nog een banaantje.
Volgens mij is hij nog steeds zijn roes aan het uitslapenquote:Op woensdag 14 september 2022 13:07 schreef Maharski het volgende:
[..]
Haha hij heeft weer naar de fles gegrepen
Gelijk gaan schelden aka naar de vertrouwde vocabulaire grijpen. Wel knap dat je een woord van twee lettergrepen hebt gebruikt.quote:
Hij bedoeld die bak mayo van Jooma man.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:35 schreef Jahr00n het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |