B&B Vol Liefde is vanaf 10 juli zeven weken lang elke maandag tot en met vrijdag te volgen om 20.30 uur bij RTL 4. De laatste aflevering is op 25 augustus.
Deze B&B houders kregen meerdere brieven en zijn te volgen in seizoen 3 van B&B Vol liefde.
Walter – Frankrijk. Walter is 54 jaar, woont sinds 2022 in Frankrijk, Troche, B&B Le Domaine Vert, en biedt ruimte voor healings en workshops maar je kunt bij hem ook terecht voor een energetische massage of een creatieve cursus.
Marian – Portugal, 68 jaar, woont sinds 1988 in Portugal, B&B Villa Surga, Algarve, De 68-jarige Marian is een goed verzorgde, selfmade-woman die na een leven hard werken nu heerlijk geniet van een leven onder de Portugese zon. Ze zette een succesvol makelaarsbedrijf op en hielp veel mensen aan prachtige huizen in Portugal. Haar chihuahua Amy gaat overal mee naar toe.
Joy – Spanje, 25 jaar, vanaf 2018 in Spanje, Málaga,Op zijn twintigste vertrok Joy in zijn eentje naar Spanje om het vervallen en verlaten vakantiehuis van zijn vader op te knappen. Naast het runnen van de B&B, bouwt en verkoopt hij campers.
Debbie – Spanje, 62 jaar, vanaf 2005 in Spanje, B&B Can Portell in Sant Andreu Del Terri, Catalonië.
Ze kocht een oude boerderij uit 1600 in Sant Andreu del Terri. Het is een smaakvolle, kleurrijke plek met pipowagens waar ook gasten kunnen verblijven. Ze zoekt een stoere ‘vrolijkerd’ die optimistisch is en van gezelligheid houdt.
Martijn – Thailand, sinds 2018 in Thailand, Hua Hin, guesthouse Say Cheese. De Rotterdamse Martijn voelde altijd al een grote liefde voor Thailand "Ik kom al 30 jaar in Thailand. Op vakantie met mijn zus ooit begonnen. Toen ik vier jaar geleden de kans kreeg om een guesthouse met bijbehorend restaurant over te nemen, was mijn keuze snel gemaakt." Martijn houdt van gezelligheid, maakt het de mensen graag naar de zin en vindt humor belangrijk. Dit is wat hij dan ook hoopt te vinden in zijn zoektocht naar de liefde!
Corine – Frankrijk, Corine, 54 jaar, vanaf 2022. Samen met haar 24 honden in het Franse Lubersac.husky’s en wolfhonden betrok ze een plek omringd door bossen en heuvels. Hoewel ze zich goed redt in haar eentje, mist ze de warmte en gezelligheid om zich heen. Ze zoekt een man die, net als zij, van de natuur en klussen houdt.
Milu – Portugal, 30 jaar, vanaf 2020 in Portugal, Tavira, B&B Casa Querida. Haar moeder woont naast Mulu. Heeft een glampingtent in haar tuin staan, deze is Milu aan het opknappen om te verhuren. De B&B zit een dorp verderop. Naast haar B&B-werkzaamheden werkt Milu als makelaar in de Algarve. "Ik hoop de huizen nog uit te breiden in de toekomst.
Bram – Zweden. 30 jaar, vanaf 2021 in Norrhult, Zweden, B&B Heimdalls gård. Hij heeft zijn eigen moestuin en is het liefst in de natuur te vinden. Hij hoopt een vrouw te ontmoeten die geïnteresseerd is in een zelfvoorzienend bestaan. Iemand die weet van aanpakken, houdt van een goed gesprek en lief is.
https://www.rtlboulevard.(...)eizoen-bb-vol-liefde