SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topic: Tuinfluitert in TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #34 Verticaal succesje
Was ook een belachelijke uitspraak van Eddy.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:12 schreef Groepfunder het volgende:
En we gaan nog even doorrrrr ....:
[..]
Wiens brood men eet..quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Was ook een belachelijke uitspraak van Eddy.
Aran was ook niet te pruimen trouwens.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:12 schreef Groepfunder het volgende:
Uitspraak Eddy Zoey verbijstert B&B vol liefde-Denise: ‘Noem je mij nou een terrorist?’
Eddy Zoey heeft gisteravond in RTL Boulevard voor verbijstering gezorgd bij B&B vol liefde-kandidate Denise. Aan het slot van de uitzending sneerde hij: ,,RTL’s stelling ‘niet onderhandelen met terroristen’, snap ik ook wel.” Op Instagram reageert Denise: ‘Te laag dit!’
Bron: AD.nl, 12 september 2022.
Zit Eddy zakelijk verweven in die productiemaatschappij of zo?quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Was ook een belachelijke uitspraak van Eddy.
Aran was ook niet te pruimen trouwens.
quote:Vrijuit praten
Zo schrijft Ben: “Toch even de aflevering teruggekeken van RTL Boulevard. Wat jammer dat Eddy Zoey als tweedehands invalpresentator hoge ogen wil gooien door Denise terrorist te noemen. Laf!” Ook heeft hij een oproep voor Blue Circle, de makers van B&B Vol Liefde. “Laat ons vrijuit praten.”
Denise trekt alles naar zichzelf, het gaat over alle klagende kandidaten, zoals ook die Astrid en weet ik wie.quote:
"De klagende kandidaten."quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:07 schreef loveli het volgende:
door Denise terrorist te noemen.
https://lovereality.nl/be(...)-ons-vrijuit-praten/
[..]
Terecht.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
https://www.mediacourant.(...)bb-denise-terrorist/
Wat is dit voor een maf filmpje? Die tekst kunnen we toch ook zelf lezen en dat gaat sneller.quote:
Uitzending van Boulevard.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:32 schreef Za het volgende:
[..]
Is er een link naar een filmpje waarin Eddy Zoey expliciet Denise een terrorist noemt?
(..)
Ook Blue Circle..quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Zou het contract heel anders zijn dan voor deelnemers van, ik noem maar wat, Boer zoekt Vrouw?
Ja dat kan je niet maken lijkt me...quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zit Eddy zakelijk verweven in die productiemaatschappij of zo?
Wat een debiele uitspraak.
Die zin staat in jouw post, ik quote hem erbij (met de link eronder) zodat duidelijk is waar ik precies op reageer, hoe anders zou dat duidelijk zijn? Ik vind het vrij secuur eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:13 schreef loveli het volgende:
En de post waarin je mij quote klopt nog steeds niet, misschien moet je dat ff fixen zodat duidelijk wordt wat je wilt zeggen.
Heb je een link naar betreffend fragment waarin Eddy Zoey expliciet Denise een terrorist noemt?quote:
https://www.rtlxl.nl/prog(...)62-9c45-b184dc998572quote:Op woensdag 14 september 2022 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Heb je een link naar betreffend fragment waarin Eddy Zoey expliciet Denise een terrorist noemt?
Het is niet expliciet gekoppeld aan Denise. Eddy Zoey wekt wel de sterke suggestie haar ermee te bedoelen (dat is dus impliciet). Ik vind het überhaupt een heel slechte woordkeuze, in een item waarin toch wel heel sterk naar voren komt dat binnen het contract klachten over de producent / medewerkers eigenlijk niet zijn geoorloofd.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Heb je een link naar betreffend fragment waarin Eddy Zoey expliciet Denise een terrorist noemt?
Ik heb geen abbonement.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:53 schreef loveli het volgende:
https://www.rtlxl.nl/prog(...)62-9c45-b184dc998572
Laatste minuut.
Nee maar Denise roept, noem jij MIJ een terrorist?quote:Op woensdag 14 september 2022 20:28 schreef jaha het volgende:
Het is niet expliciet gekoppeld aan Denise.
Eens, hopelijk zal er een boete volgen.quote:Ik vind het überhaupt een heel slechte woordkeuze, in een item waarin toch wel heel sterk naar voren komt dat binnen het contract klachten over de producent / medewerkers eigenlijk niet zijn geoorloofd.
Eddy Zoey suggereert dat hij Denise bedoelt (omdat zij klaagt). Hij noemt haar dus impliciet en niet expliciet.Ik geef toe: het is een taalnazi-punt, maar als je dit soort discussies voert kun je beter goed op je woorden letten.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:50 schreef Za het volgende:
[..]
Nee maar Denise roept, noem jij MIJ een terrorist?
[..]
Eens, hopelijk zal er een boete volgen.
Die twijfels had hij volgens mij de hele tijd door wel, want dat kwam regelmatig aan bod tijdens de uitzendingen; net als bij Dave dus: mannen met te weinig gevoel voor de ander. Dat bestaat ookquote:maar Richard was ineens 180 graden omgedraaid. Hij was niet verliefd en zei dat ik in Nederland een veel te leuk leven had, omdat ik daar festivals bezocht en veel vrienden heb, dat is flauwekul natuurlijk, niet veel later heeft Richard het uitgemaakt via de telefoon."
Elke dag bovenop Simone in bed duiken, niks tegen haar zeggen, alleen wij zagen en hoorden de twijfels dagelijks.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:11 schreef jaha het volgende:
[..]
Die twijfels had hij volgens mij de hele tijd door wel, want dat kwam regelmatig aan bod tijdens de uitzendingen; net als bij Dave dus: mannen met te weinig gevoel voor de ander. Dat bestaat ook
Heb jij de deelnemers van B&B Vol Liefde altijd al eens van dichtbij willen meemaken? Dan hebben we nu goed nieuws! De kandidaten van het programma houden namelijk een meet & greet, zo valt te lezen op het Instagram-profiel van Simone.quote:
Waarom zou je zoiets willen bijwonenquote:Op dinsdag 27 september 2022 08:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb jij de deelnemers van B&B Vol Liefde altijd al eens van dichtbij willen meemaken? Dan hebben we nu goed nieuws! De kandidaten van het programma houden namelijk een meet & greet, zo valt te lezen op het Instagram-profiel van Simone.
GENOT
https://lovereality.nl/bb(...)s-houden-meet-greet/
quote:Op dinsdag 27 september 2022 08:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb jij de deelnemers van B&B Vol Liefde altijd al eens van dichtbij willen meemaken? Dan hebben we nu goed nieuws! De kandidaten van het programma houden namelijk een meet & greet, zo valt te lezen op het Instagram-profiel van Simone.
GENOT
Ik sla een rondje overquote:Op dinsdag 27 september 2022 08:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
GENOT
Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Leuk! Waar is het te lezen?quote:
Aha, nou leuk zeg. Wel pittig, je emigratie beginnen in herfst in de Dordogne. Nou ja, de liefde zal het allemaal wel opfleuren, vermoed ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |