Ja, dat zie ik nu diverse mensen beweren. Veel mensen zijn in staat om achteraf aan te geven dat je al van te voren had kunnen voorspellen dat dit een stom idee was. Het is wel opvallend dat geen van die mensen dat ook daadwerkelijk al van tevoren had voorspeld.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is geen hindsight meer, maar gewoon bewust een risico nemen. Iedereen kan verwachten wat er gebeurt als je een bonus laat vervallen zonder dat er een structurele oplossing is.
Mits je die beveiligers hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:21 schreef spoilert het volgende:
Wat een kermis, wel 4,2 miljoen betalen per dag voor annuleringen, daar kan je 52.500 beveiligers 10 euro meer loon geven op een 8 uurige werkdag![]()
Die waren er wel voor een ¤5,- zomerbonus....quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mits je die beveiligers hebt.
Wat heeft betalen voor annuleren nou met WEF te makenquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geloof niet in WEF zaken hoor, maar er wordt er wel alles aan gedaan lijkt het wel om mensen het idee te geven dat die WEF agenda idd doorgeduwd wordt![]()
Bevestiging op bevestiging daar
In de vakantieperiode waren ze er blijkbaar wel die zijn niet zomaar verdwenen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mits je die beveiligers hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zie niet in waarom dat met wef te maken zou hebben maar intens dom is het wel.
Zeg het lukt om 1000 mensen per dag weg te boeken van AMS dan kost dat dus ¤350.000.-. Daar kan je 7 security medewerkers toch prima een fatsoenlijk salaris van betalen voor een jaar lang. Iedere. Dag. Weer.
Dan ben je wel een totaalmalloot zonder enige werkende breincel.
Dat soort bedrijven zijn allergisch voor extra kosten waar ze aan vastzitten en doen liever iets tijdelijks of eenmaligs. Zie ook die zomerbonus die onlangs weer werd opgeheven (met alle gevolgen van dien). Kosten waar ze aan vastzitten drukken de waarde van het bedrijf, de budgetten etc. terwijl tijdelijke of eenmalige uitgaven apart worden gezien en dat negatieve effect niet of minder hebben. Allemaal boekhoudkundige en waarde gerelateerde redenen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:21 schreef spoilert het volgende:
Wat een kermis, wel 4,2 miljoen betalen per dag voor annuleringen, daar kan je 52.500 beveiligers 10 euro meer loon geven op een 8 uurige werkdag![]()
De typische boekhouders waarbij vaak uiteindelijk weer het kortzichtige beleid keihard als een boomerang terug komt. Pennywise pound foolish.quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
. Allemaal boekhoudkundige en waarde gerelateerde redenen.
Jup blijf maar lekker wegquote:Op vrijdag 23 september 2022 15:03 schreef bianconeri het volgende:
Volgende week terug vliegen op Schiphol.
Kunnen ze mij niet geld betalen om nog niet terug te vliegen?
Dan blijf ik lekker in het buitenland.
Geen gedoe hier met zeik Nederlanders, geen terror boeren.
Met deze Energieprijzen wordt het aantrekkelijk te overwinteren in Thailand.quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:03 schreef bianconeri het volgende:
Volgende week terug vliegen op Schiphol.
Kunnen ze mij niet geld betalen om nog niet terug te vliegen?
Dan blijf ik lekker in het buitenland.
Geen gedoe hier met zeik Nederlanders, geen terror boeren.
Feitelijk worden luchtvaartmaatschappijen gecompenseerd voor verliezen van omzet, omdat de vluchten geannuleerd worden, legt de deskundige uit. "De vliegtuigen zouden natuurlijk gewoon de lucht in moeten. Het is uitermate slecht, hiermee bevestig je het beeld van onzekerheid rond het doorgaan van vluchten."quote:"Dit heb ik nog nooit eerder gezien", zegt luchtvaartdeskundige Joris Melkert over de vergoeding van 350 euro per passagier die Schiphol tegenover het annuleren van vluchten zet. "Dit is behoorlijk uniek." Het is volgens hem 'niet megawinstgevend' voor de luchtvaartmaatschappijen.
https://www.telegraaf.nl/(...)hrappen-van-vluchtenquote:Hij stelt dat Schiphol „netjes moet omgaan” met de vliegmaatschappijen en hun passagiers, omdat ze schade lijden en tickets vaak al zijn verkocht.
Geen hoogseizoen, maar ze kunnen het ook dan niet draaien. En i.p.v. meer mensen inhuren of mensen die ze hebben betere voorwaarden bieden, gaan ze zeker weer budgetmaatschappijtjes afkopen?quote:Op donderdag 29 september 2022 16:52 schreef RipCity het volgende:
Nou ze zijn weer breaking news…
Schiphol wil het aantal reizigers tot maart 2023 beperken
https://www.ad.nl/binnenl(...)3-beperken~a71caaba/
Gaat Dick dan pas echt wegquote:Op donderdag 29 september 2022 16:52 schreef RipCity het volgende:….
Schiphol wil het aantal reizigers tot maart 2023 beperken
'De capaciteitsreductie voor de wintermaanden heeft niets met personeelstekort van doen en Schiphol mág de knip niet trekken om deze chaos te verhelpen. De klimaatbobo's slaan door en de Staat heeft een excuus om de knip niet te hoeven trekken. In alle sectoren is krimpdoel aan de orde van de dag en de gehele economie krijgt daar mee van doen. Het eens zo bejubelde en op de eerste plaars staande Schiphol is gereduceerd tot een chaotische instelling waar de wereld met argusogen naar kijkt en zich afvraagt wie hier verantwoordelijk voor is.'quote:Op donderdag 29 september 2022 15:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
’Schipholchaos bewust onopgelost’
https://www.telegraaf.nl/(...)os-bewust-onopgelost
quote:Op donderdag 29 september 2022 15:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
’Schipholchaos bewust onopgelost’
https://www.telegraaf.nl/(...)os-bewust-onopgelost
dat een of andere Telegraaf-lezeres dat instuurt, maakt natuurlijk nog niet gelijk dat dat ook zo klopt.quote:Op donderdag 29 september 2022 17:17 schreef RapaNui het volgende:
[..]
'De capaciteitsreductie voor de wintermaanden heeft niets met personeelstekort van doen en Schiphol mág de knip niet trekken om deze chaos te verhelpen. De klimaatbobo's slaan door en de Staat heeft een excuus om de knip niet te hoeven trekken. In alle sectoren is krimpdoel aan de orde van de dag en de gehele economie krijgt daar mee van doen. Het eens zo bejubelde en op de eerste plaars staande Schiphol is gereduceerd tot een chaotische instelling waar de wereld met argusogen naar kijkt en zich afvraagt wie hier verantwoordelijk voor is.'
Bananenrepubliek
Eerst die lekkere 13e maand meepakken sowieso.quote:Op donderdag 29 september 2022 17:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gaat Dick dan pas echt weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |