As is shown.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:07 schreef Blues het volgende:
Geen inspiratie voor een pakkende titel.
Omdat kootje van de teen niet buigt rol ik af naar de buitenkant, in plaats van recht. Dat geeft klachten aan buitenkant enkel, binnenkant knie en heup.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Was ik nog een vraag aan het typen voor @:Lonaa is het topic weg![]()
Loop je verkeerd door pijn, of zorgt de pijn dat je verkeerd loopt? Beiden lijkt me heel lastig oplossen.
Ga je mee naar dokter H straks?quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat kootje van de teen niet buigt rol ik af naar de buitenkant, in plaats van recht. Dat geeft klachten aan buitenkant enkel, binnenkant knie en heup.
Heup geeft sowieso klachten dus is dubbel op nu.![]()
Als ik de teen forceer door wel recht af te rollen (en bij het liften bijvoorbeeld) gaat ie zeuren.
Dus wat je ook doet, doet pijn.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat kootje van de teen niet buigt rol ik af naar de buitenkant, in plaats van recht. Dat geeft klachten aan buitenkant enkel, binnenkant knie en heup.
Als ik de teen forceer door wel recht af te rollen (en bij het liften bijvoorbeeld) gaat ie zeuren.
In wat ik las is -daar- een zooltje voor, voor dat laatstequote:Op dinsdag 13 september 2022 11:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben er destijds al mee naar het ziekenhuis geweest voor foto's en er hebben 2 of 3 fysio's en een manueel therapeut naar gekeken. Ben denk ik beetje out of options.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ga je mee naar dokter H straks?![]()
Lijven
Heb ik. Helpt wel wat. Als ik niet 8 weken op teenslippers loop.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
In wat ik las is -daar- een zooltje voor, voor dat laatste
Leer je dan Oekraïners Eng of NL?quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:03 schreef AnneX het volgende:
Van het UK taalproject ben ik nu ingedeeld voor meekijken donderdag as.
En verder op dinsdagavond. 2 mannen en 3 vrouwen. Voor conversatie en in relatie tot werk.
Ook de werkinstructie eens vluchtig doorgenomen: jaren ‘50 aanpak: stampen en herhalen.
Bij de mail ook eenA4 met een ruwe karakterschets van de Oekraïeners, door een Ukraiense. Tijd schijnt een dingetje te zijn.
Echt niet grappig dit.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Net maar weer eens gebeld met de fietsenmaker. Fiets is op 16 november besteld. Zou begin maart komen, toen eind april, toen eind juni, toen begin augustus toen medio september. Nu staat het voor eind oktober.
De fietsenmaker gaat nu weer een keer bellen met de leverancier.
Nederlands. Er is een vrouw in het groepje, die basis Engels beheerst volgens de taal coördinator. Weer eentjequote:
Dat is ook echt een tongbrekende taal. Kan ondertussen Oekraïns en Russisch wel van elkaar onderscheiden, maar versta er echt helemaal niets van. Wel wanneer de tolk een gesprek voert over een onderwerp, dan haal je er wel woorden uit.quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nederlands. Er is een vrouw in het groepje, die basis Engels beheerst volgens de taal coördinator. Weer eentje![]()
Had ik gezegd, dat het i.s.m. iemand anders gaat.
Als de cv man is geweest, eens studeren in de pdf en de modules.
Aan mij Oekraïns leren… gaat niet meer lukken, vermoed ik.😢
Naaien, zelfs mijn zeer godvruchtige schoonmoeder vloekte altijd hemel en aarde bij elkaarquote:Op dinsdag 13 september 2022 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Grrrr...bezig met een vest. Paar mooie naden gemaakt...kijk ik goed, zitten de naden aan de buitenkant. Ik stop maar voor vandaag.
Tussen de 3 en 4 weken.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker kleurrijk! Hoe lang hou je die nagel nou zo mooi?
Een vriendin van me heeft een nagelstudioquote:Op dinsdag 13 september 2022 16:41 schreef sigme het volgende:
En lak je ze zelf zo netjes? Of ga de daarvoor bij een nagelstudio langs?
Awwwquote:Op dinsdag 13 september 2022 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Grrrr...bezig met een vest. Paar mooie naden gemaakt...kijk ik goed, zitten de naden aan de buitenkant. Ik stop maar voor vandaag.
https://wateetons.com/202(...)aar-12-16-september/quote:DE VETSTE WEEK VAN HET JAAR: GRATIS WORKSHOPS
Om te vieren dat zijn negende boek na twee jaar vethard werken eindelijk voor iedereen beschikbaar is organiseert Meneer Wateetons de vetste week van het jaar: van maandag 12 tot vrijdag 16 september geeft hij elke avond om 20:30 een live online frituurworkshop. Helemaal GRATIS. Nul euro. Voor niks. Iedereen kan zich inschrijven. Wat gaan we behandelen:
maandag: écht goede patat (vegan)
dinsdag: KFC: Korean Fried Cauliflower (vegan)
woensdag: donuts (vega)
donderdag: frikandellen
vrijdag: bitterballen en kroketten (vlees én vegan)
Wat fijn dat je zo snel terecht kunt, maar wat vervelend dat het misschien een hernia of zo isquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:38 schreef Blues het volgende:
Ik moet naar de neuroloog iets met zenuw klem/hernia achtig iets, wat ik al dacht.
Dus meteen maar mijn eigen zkh gebeld op hun spoedlijn, morgenochtend 11 uur plekkie vrij.
Eh maar we motten naar Texel morgen. Goed.. ff schakelen hier, we gaan dus, omdat het toch die kant uit is, onderweg naar Texel via die afspraak. Als MRI dan gewenst is plan ik die ook wel ff in bij de coll van de radiologie voor vlg week hopelijk.
Toch makkelijk in een zkh werken, we kunnen fijn wat creatief in de roosters plannen zonder dat de ander patiënten daar verder last van hebben, want dat zou ik ook weer niet op mijn geweten willen hebben.
He getsquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:38 schreef Blues het volgende:
Ik moet naar de neuroloog iets met zenuw klem/hernia achtig iets, wat ik al dacht.
Dus meteen maar mijn eigen zkh gebeld op hun spoedlijn, morgenochtend 11 uur plekkie vrij.
Eh maar we motten naar Texel morgen. Goed.. ff schakelen hier, we gaan dus, omdat het toch die kant uit is, onderweg naar Texel via die afspraak. Als MRI dan gewenst is plan ik die ook wel ff in bij de coll van de radiologie voor vlg week hopelijk.
Toch makkelijk in een zkh werken, we kunnen fijn wat creatief in de roosters plannen zonder dat de ander patiënten daar verder last van hebben, want dat zou ik ook weer niet op mijn geweten willen hebben.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Even naar de BBC gezapt. Kwien is vrachtvervoer geworden
Neequote:Op dinsdag 13 september 2022 18:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb je gisteren Lubach gezien?
Nogal wat ophef over de camera op de open kist waar Kwien inlag.
Ik vond 't een goeie grap
quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:44 schreef fietsie het volgende:
Ahjakkes, ik hoop dit een beetje meevalt en dat ze vlot een vrij helder inzicht hebben hoe je te helpen
quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je zo snel terecht kunt, maar wat vervelend dat het misschien een hernia of zo is
Ik zou al een stuk verder zijn als ik weet wat het is.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
He getsWel fijn dat je snel terecht kunt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee
Ik heb de kist nog niet open gezien ook.
Ben wel nieuwsgierig waaraan ze nu overleden is. En ouderdom telt niet, als je twee dagen voor je dood nog zonder hulp rechtop staat te lachen voor de foto. Ik gok nu op een beroerte.
Ik heb op dinsdag nog een stukje met mijn vader gewandeld, donderdag nog gebeld met hem en de nacht van donderdag op vrijdag is hij in een soort coma geraakt, maar geen aanwijzingen voor beroerte of wat dan ook. Lijf was op (en hij had rust omdat hij wist dat de huisarts stappen zou gaan nemen voor euthanasie)quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee
Ik heb de kist nog niet open gezien ook.
Ben wel nieuwsgierig waaraan ze nu overleden is. En ouderdom telt niet, als je twee dagen voor je dood nog zonder hulp rechtop staat te lachen voor de foto. Ik gok nu op een beroerte.
Kijk daarvoor kwam ik hier. Ik vroeg me af of dr kist in een kist zat, aangezien Flightradar onbereikbaar is.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Even naar de BBC gezapt. Kwien is vrachtvervoer geworden
Ze is onderweg. Over een uur zul je vast weer kunnen loeren.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kijk daarvoor kwam ik hier. Ik vroeg me af of dr kist in een kist zat, aangezien Flightradar onbereikbaar is.
Dan is de vlucht die ik wou zien ook al gelandquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze is onderweg. Over een uur zul je vast weer kunnen loeren.
7:30 - 19:15quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:56 schreef fietsie het volgende:
Zow, dat was een pittig dagje werk... 8:00 begonnen bij de baas, 18:00 vertrokken van m'n vergadering in Grun..
Hier was het niet gepland, maar de laatste meeting was zo nuttig dat ie uitliepquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
7:30 - 19:15
Toch maar even wat extra uren maken zodat ik morgen nog wat eerder naar Schiphol kan morgen.
Vind vliegen sowieso geen porum aan, maar ik heb er nu helemaal geen zin in.
Wat een lange dag!quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:56 schreef fietsie het volgende:
Zow, dat was een pittig dagje werk... 8:00 begonnen bij de baas, 18:00 vertrokken van m'n vergadering in Grun..
Ik heb wel een los mailtje met een ticketnummer en een beveiligingscode, maar geen uitleg wat daarmee te doen. Eerst een account maken, blijkbaar. En dan nog door 3 knoppen heen slaan.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:45 schreef Tuindier het volgende:
Ik kijk ook mee, vind hem altijd leuk. Ik heb wel een los mailtje hoe in te loggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |