abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205957790

Voor @Kaatje1 qua sollies :*

[ Bericht 44% gewijzigd door Blues op 13-09-2022 11:13:49 ]
pi_205957848
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 11:07 schreef Blues het volgende:
Geen inspiratie voor een pakkende titel. :P
As is shown.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205957852
Was ik nog een vraag aan het typen voor @Lonaa is het topic weg -O-

Loop je verkeerd door pijn, of zorgt de pijn dat je verkeerd loopt? Beiden lijkt me heel lastig oplossen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205957869
Oh wel een OP gefixt :P
pi_205957895
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 11:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Was ik nog een vraag aan het typen voor @:Lonaa is het topic weg -O-

Loop je verkeerd door pijn, of zorgt de pijn dat je verkeerd loopt? Beiden lijkt me heel lastig oplossen.
Omdat kootje van de teen niet buigt rol ik af naar de buitenkant, in plaats van recht. Dat geeft klachten aan buitenkant enkel, binnenkant knie en heup.
Heup geeft sowieso klachten dus is dubbel op nu. :+

Als ik de teen forceer door wel recht af te rollen (en bij het liften bijvoorbeeld) gaat ie zeuren.
pi_205957905
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2022 11:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Omdat kootje van de teen niet buigt rol ik af naar de buitenkant, in plaats van recht. Dat geeft klachten aan buitenkant enkel, binnenkant knie en heup.

Als ik de teen forceer door wel recht af te rollen (en bij het liften bijvoorbeeld) gaat ie zeuren.
Ga je mee naar dokter H straks? :*
Lijven :wtf:
pi_205957962
quote:

[..]

Dus wat je ook doet, doet pijn. -O-
pi_205957992
quote:

[..]

In wat ik las is -daar- een zooltje voor, voor dat laatste
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205958436
Lonaa heeft toch al zooltjes? O-) Misschien aanpassen?

Vanmorgen alsmaar bezig met appen, mailen en plannen voor de Bieb.
Sjonge. In het vorige topic stond een rant, toen wastie vol en die blijft jullie nu bespaard w/

Van het UK taalproject ben ik nu ingedeeld voor meekijken donderdag as.
En verder op dinsdagavond. 2 mannen en 3 vrouwen. Voor conversatie en in relatie tot werk.
Ook de werkinstructie eens vluchtig doorgenomen: jaren ‘50 aanpak: stampen en herhalen.
Bij de mail ook eenA4 met een ruwe karakterschets van de Oekraïeners, door een Ukraiense. Tijd schijnt een dingetje te zijn.

Wat gaat het er rottig aan toe in solliland, Kaatje :*
pi_205958627
Net maar weer eens gebeld met de fietsenmaker. Fiets is op 16 november besteld. Zou begin maart komen, toen eind april, toen eind juni, toen begin augustus toen medio september. Nu staat het voor eind oktober.
De fietsenmaker gaat nu weer een keer bellen met de leverancier. -O-
pi_205958904
Op de doorgaande weg wordt de glasvezelkabel onder de weg doorgeschoten.
En er ligt ook al 200 meter kabel op een hoopje aan ‘onze’ kant van de brug. w/
pi_205959462
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 11:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Ga je mee naar dokter H straks? :*
Lijven :wtf:
Ik ben er destijds al mee naar het ziekenhuis geweest voor foto's en er hebben 2 of 3 fysio's en een manueel therapeut naar gekeken. Ben denk ik beetje out of options.
pi_205959466
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 11:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
In wat ik las is -daar- een zooltje voor, voor dat laatste
Heb ik. Helpt wel wat. Als ik niet 8 weken op teenslippers loop. :+
pi_205959578
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:03 schreef AnneX het volgende:

Van het UK taalproject ben ik nu ingedeeld voor meekijken donderdag as.
En verder op dinsdagavond. 2 mannen en 3 vrouwen. Voor conversatie en in relatie tot werk.
Ook de werkinstructie eens vluchtig doorgenomen: jaren ‘50 aanpak: stampen en herhalen.
Bij de mail ook eenA4 met een ruwe karakterschets van de Oekraïeners, door een Ukraiense. Tijd schijnt een dingetje te zijn.

Leer je dan Oekraïners Eng of NL?
pi_205959606
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Net maar weer eens gebeld met de fietsenmaker. Fiets is op 16 november besteld. Zou begin maart komen, toen eind april, toen eind juni, toen begin augustus toen medio september. Nu staat het voor eind oktober.
De fietsenmaker gaat nu weer een keer bellen met de leverancier. -O-
Echt niet grappig dit.
Klachtenbrief naar leverancier wil nog wel eens helpen!!

Mijn lease-ebike gaat 8/10 voor 1e onderhoud. Rem is niet helemaal ok en houdt ook wat in soms.
Verder erg tevreden met deze.
pi_205959751
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 13:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Leer je dan Oekraïners Eng of NL?
Nederlands. Er is een vrouw in het groepje, die basis Engels beheerst volgens de taal coördinator. Weer eentje :s)
Had ik gezegd, dat het i.s.m. iemand anders gaat.
Als de cv man is geweest, eens studeren in de pdf en de modules.

Aan mij Oekraïns leren… gaat niet meer lukken, vermoed ik.😢
pi_205959842
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 13:43 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nederlands. Er is een vrouw in het groepje, die basis Engels beheerst volgens de taal coördinator. Weer eentje :s)
Had ik gezegd, dat het i.s.m. iemand anders gaat.
Als de cv man is geweest, eens studeren in de pdf en de modules.

Aan mij Oekraïns leren… gaat niet meer lukken, vermoed ik.😢
Dat is ook echt een tongbrekende taal. Kan ondertussen Oekraïns en Russisch wel van elkaar onderscheiden, maar versta er echt helemaal niets van. Wel wanneer de tolk een gesprek voert over een onderwerp, dan haal je er wel woorden uit.
pi_205960090
Lucky … het potje zelfgemaakte Raz el Hanout is bijna leeg. En ik wilde het eens bij appelplaattaart gebruiken.
Heb je die in het assortiment? 😉
pi_205960579
Aparte manier van solliciteren @Kaatje1 Maar ze waren er tenminste wel duidelijk over.
En je fiets :D :X

Ik had net mijn gesprek. @Lucky_Strike want jij vroeg ernaar. Ik dacht de naam van een commissielid al te herkennen, hij bleek hetzelfde te hebben :+ Dus in het rondje wie ben ik-wie ben jij -wat breng je mee noemde ik een voormalig werkgever en wat ik daar deed en opeens was het *klik* aan de overkant van de tafel. En letterlijk: ‘Maar jij bent <voornaam> :D Net als ik was hij aan het wachten op een geschikt moment, hij vond het eerder _O-

Dus dat was een leuke bijkomstigheid. Verder fijn gesprek, leuke functie. Ik denk dat ze wat plussen en wat minnen hebben gezien qua feeling en inhoudelijke ervaring. Ze gaven me meteen wat plussen terug.
Er zijn nog diverse kandidaten. Eind volgende week hoor ik meer.
Intussen ben ik wel weer contactpersoon en vast ook commissielid voor een vacature in mijn eigen organisatie. Voelt wat apart, omdat ze daar nog van niks weten.

Stomme teen @Loona

Succes met je nieuwe project @AnneX
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205960991
Mijn nagels zijn in ieder geval vrolijk, wie weet heeft het effect op de rest :)

pi_205961150
Lekker kleurrijk! Hoe lang hou je die nagel nou zo mooi?
pi_205961166
En lak je ze zelf zo netjes? Of ga de daarvoor bij een nagelstudio langs?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205961197
Grrrr...bezig met een vest. Paar mooie naden gemaakt...kijk ik goed, zitten de naden aan de buitenkant. Ik stop maar voor vandaag.
pi_205961256
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Grrrr...bezig met een vest. Paar mooie naden gemaakt...kijk ik goed, zitten de naden aan de buitenkant. Ik stop maar voor vandaag.
Naaien, zelfs mijn zeer godvruchtige schoonmoeder vloekte altijd hemel en aarde bij elkaar :D
Morgen beter!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205961302
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker kleurrijk! Hoe lang hou je die nagel nou zo mooi?
Tussen de 3 en 4 weken.

quote:
5s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:41 schreef sigme het volgende:
En lak je ze zelf zo netjes? Of ga de daarvoor bij een nagelstudio langs?
Een vriendin van me heeft een nagelstudio :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')