As is shown.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:07 schreef Blues het volgende:
Geen inspiratie voor een pakkende titel.
Omdat kootje van de teen niet buigt rol ik af naar de buitenkant, in plaats van recht. Dat geeft klachten aan buitenkant enkel, binnenkant knie en heup.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Was ik nog een vraag aan het typen voor @:Lonaa is het topic weg![]()
Loop je verkeerd door pijn, of zorgt de pijn dat je verkeerd loopt? Beiden lijkt me heel lastig oplossen.
Ga je mee naar dokter H straks?quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat kootje van de teen niet buigt rol ik af naar de buitenkant, in plaats van recht. Dat geeft klachten aan buitenkant enkel, binnenkant knie en heup.
Heup geeft sowieso klachten dus is dubbel op nu.![]()
Als ik de teen forceer door wel recht af te rollen (en bij het liften bijvoorbeeld) gaat ie zeuren.
Dus wat je ook doet, doet pijn.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat kootje van de teen niet buigt rol ik af naar de buitenkant, in plaats van recht. Dat geeft klachten aan buitenkant enkel, binnenkant knie en heup.
Als ik de teen forceer door wel recht af te rollen (en bij het liften bijvoorbeeld) gaat ie zeuren.
In wat ik las is -daar- een zooltje voor, voor dat laatstequote:Op dinsdag 13 september 2022 11:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben er destijds al mee naar het ziekenhuis geweest voor foto's en er hebben 2 of 3 fysio's en een manueel therapeut naar gekeken. Ben denk ik beetje out of options.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ga je mee naar dokter H straks?![]()
Lijven
Heb ik. Helpt wel wat. Als ik niet 8 weken op teenslippers loop.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
In wat ik las is -daar- een zooltje voor, voor dat laatste
Leer je dan Oekraïners Eng of NL?quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:03 schreef AnneX het volgende:
Van het UK taalproject ben ik nu ingedeeld voor meekijken donderdag as.
En verder op dinsdagavond. 2 mannen en 3 vrouwen. Voor conversatie en in relatie tot werk.
Ook de werkinstructie eens vluchtig doorgenomen: jaren ‘50 aanpak: stampen en herhalen.
Bij de mail ook eenA4 met een ruwe karakterschets van de Oekraïeners, door een Ukraiense. Tijd schijnt een dingetje te zijn.
Echt niet grappig dit.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Net maar weer eens gebeld met de fietsenmaker. Fiets is op 16 november besteld. Zou begin maart komen, toen eind april, toen eind juni, toen begin augustus toen medio september. Nu staat het voor eind oktober.
De fietsenmaker gaat nu weer een keer bellen met de leverancier.
Nederlands. Er is een vrouw in het groepje, die basis Engels beheerst volgens de taal coördinator. Weer eentjequote:
Dat is ook echt een tongbrekende taal. Kan ondertussen Oekraïns en Russisch wel van elkaar onderscheiden, maar versta er echt helemaal niets van. Wel wanneer de tolk een gesprek voert over een onderwerp, dan haal je er wel woorden uit.quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nederlands. Er is een vrouw in het groepje, die basis Engels beheerst volgens de taal coördinator. Weer eentje![]()
Had ik gezegd, dat het i.s.m. iemand anders gaat.
Als de cv man is geweest, eens studeren in de pdf en de modules.
Aan mij Oekraïns leren… gaat niet meer lukken, vermoed ik.😢
Naaien, zelfs mijn zeer godvruchtige schoonmoeder vloekte altijd hemel en aarde bij elkaarquote:Op dinsdag 13 september 2022 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Grrrr...bezig met een vest. Paar mooie naden gemaakt...kijk ik goed, zitten de naden aan de buitenkant. Ik stop maar voor vandaag.
Tussen de 3 en 4 weken.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker kleurrijk! Hoe lang hou je die nagel nou zo mooi?
Een vriendin van me heeft een nagelstudioquote:Op dinsdag 13 september 2022 16:41 schreef sigme het volgende:
En lak je ze zelf zo netjes? Of ga de daarvoor bij een nagelstudio langs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |