Nog welquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
Vorige week wel, maar nu is het droog.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:29 schreef Senn88 het volgende:
De loodgieter kreeg hem (de kraan) er niet in. Ik moest me echt inhouden om niet in lachen uit te barsten of vunzige opmerkingen te maken
Niet regende het hier even, nu weer droog. Zonnetje schijnt weer.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
Vorige week wel, maar nu is het droog.
Dit heb ik ook wel eens gedaan. Je wordt dan bijna niet meer wakker!quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:53 schreef gianni61 het volgende:
Een hangmat met klamboe klinkt alsof ik 0uur zou slapen
Daar hoef ik me geen zorgen over te maken als ik niet in slaap valquote:Op dinsdag 13 september 2022 10:27 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel eens gedaan. Je wordt dan bijna niet meer wakker!
Beetje bewolkt, laat de regen maar komenquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Niet regende het hier even, nu weer droog. Zonnetje schijnt weer.
Je kon er toch een beetje op spugen voor hemquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:29 schreef Senn88 het volgende:
De loodgieter kreeg hem (de kraan) er niet in. Ik moest me echt inhouden om niet in lachen uit te barsten of vunzige opmerkingen te maken
Hij doet ook maar zijn werkquote:Op dinsdag 13 september 2022 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Je kon er toch een beetje op spugen voor hem
Hoe vaak heb je mijn vraag al gehad?quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar hier he
Nu zit ik weer de hele dag met Marktplaats mensen in gesprek
Dagelijks meerdere kerenquote:Op dinsdag 13 september 2022 12:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je mijn vraag al gehad?
Verkoop je ze ook los
verschrikkelijk, maar als het eenmaal rond is de moeite waard met zulke bedragenquote:Op dinsdag 13 september 2022 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dagelijks meerdere keren
En dan bied iemand 700 euro, dat zeg ik er dan bij als iemand naar de prijs informeert. Die ander bied dan 150 euro
Ja dat zeker, zoveel ellende is het ook weer niet. Kleine moeite om wat extra's te verdienenquote:Op dinsdag 13 september 2022 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
verschrikkelijk, maar als het eenmaal rond is de moeite waard met zulke bedragen
Of je hoort opeens niks meerquote:Op dinsdag 13 september 2022 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
verschrikkelijk, maar als het eenmaal rond is de moeite waard met zulke bedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |