abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207498516
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 08:09 schreef Yankee het volgende:

[..]
Canyon Grizl met eTap
Was shimano uitverkocht?
pi_207505446
Iemand hier toevallig nog naar de Winter Fietselfstedentocht komende zondag?
Ik wel, ben benieuwd.
Van Leeuwarden tot Stavoren een flinke zuidwester kracht 5 op de snufferd en we lijken het ook niet droog te gaan houden :+
  dinsdag 10 januari 2023 @ 23:09:00 #278
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_207505477
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:52 schreef muzas het volgende:

[..]
Was shimano uitverkocht?
Nee, campa
.
pi_207509899
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 23:06 schreef Noisecontrollers het volgende:
Iemand hier toevallig nog naar de Winter Fietselfstedentocht komende zondag?
Ik wel, ben benieuwd.
Van Leeuwarden tot Stavoren een flinke zuidwester kracht 5 op de snufferd en we lijken het ook niet droog te gaan houden :+
De reguliere was anders ook best winters afgelopen editie.
Aldus.
  donderdag 12 januari 2023 @ 21:45:14 #280
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207532933
Ingeschreven voor de Marmotte. :7

Lekker in een hotel op de Alp dus geen gezeik dat ik na de finish nog kilometers terug moet fietsen (zoals vorig jaar met de Trois Ballon toen ik na de finish nog 20+km moest).

Wie rijden er dit jaar nog meer mee? @Fretwork in ieder geval toch?
  donderdag 12 januari 2023 @ 21:58:53 #281
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207533269
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:45 schreef Zwansen het volgende:

Lekker in een hotel op de Alp dus geen gezeik dat ik na de finish nog kilometers terug moet fietsen (zoals vorig jaar met de Trois Ballon toen ik na de finish nog 20+km moest).

Wie rijden er dit jaar nog meer mee? @:Fretwork in ieder geval toch?
Jazeker, afgelopen maand al lekker basis aan het bouwen.
Zit met vier vrienden op de camping.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_207533445
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:45 schreef Zwansen het volgende:

Wie rijden er dit jaar nog meer mee? @:Fretwork in ieder geval toch?
Patroon en ik rijden 'm ook samen met nog een gast (niet-forum), maar wij rijden niet mee. Wel voor je uit :P
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 13 januari 2023 @ 08:18:58 #283
68638 Zwansen
pi_207536467
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:06 schreef Gripper het volgende:

[..]
Patroon en ik rijden 'm ook samen met nog een gast (niet-forum), maar wij rijden niet mee. Wel voor je uit :P
Al reden jullie wel mee dan reed je alsnog (ver) voor mij uit. :P
pi_207541105
Beste mede wielrenners,

Ik ben een student op het HBO die de opleiding SPECO Sportcommunicatie volgt. Voor een opdracht voor school doe ik onderzoek naar sportvoeding onder serieuze duursporters in Nederland. Voor dit onderzoek heb ik een korte enquête opgesteld. Ik zou het enorm waarderen als jullie kort de tijd willen nemen om mij te helpen met het onderzoek door de enquête in te vullen. Ik probeer door middel van deze enquête de wielersport positief te beïnvloeden en hoop op veel respondenten. De enquête is te vinden via de link onderaan dit bericht.

Alvast bedankt!

https://fontysfeht.qualtrics.com/jfe/form/SV_brP2DkUw6StOPXw
pi_207541209
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 08:09 schreef Yankee het volgende:

[..]
Canyon Grizl met eTap
Heb ook weer een nieuwe fiets aan de Canyon familie toegevoegd. Mijn huidige mountainbike moest teveel aan gebeuren en vond ik het niet meer waard. Wilde toch graag af en toe weer het bos in en stukjes off road.dus maandag een nieuwe besteld en dinsdag al binnen *O*

pi_207542996
Ik kom even mijn frustratie uiten over shimano compatibility charts van pads voor schijfremmen :x Moet je daar hogere wiskunde voor gestudeerd hebben of ben ik nou zo dom?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_207543021
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 18:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kom even mijn frustratie uiten over shimano compatibility charts van pads voor schijfremmen :x Moet je daar hogere wiskunde voor gestudeerd hebben of ben ik nou zo dom?
Als je die chart even linkt, dan kunnen wij beoordelen of het dat eerste of tweede is. ;)
pi_207543110
Tja ik weet dus niet eens of ik de goede chart heb, maar ik heb deze gevonden: https://productinfo.shimano.com/download/pdf/com/3.0/en

En ik zoek de remmen behorend bij mijn wwv fiets, dat zijn Shimano Deore XT T8000 hydraulic disc brake..

Ik kom er niet uit..
Maar goed, kan het ook zo aan mijn lieve vriendje vragen hoor ;) Maar meer algemene frustratie dat het zo ingewikkeld gemaakt wordt, je zou ook bij de specs van de fiets als fietsproducent er even bij kunnen zetten welke pads compatibel zijn. Al zullen de meeste mensen die zo'n fiets hebben dit waarschijnlijk niet zelf vervangen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_207543303
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Tja ik weet dus niet eens of ik de goede chart heb, maar ik heb deze gevonden: https://productinfo.shimano.com/download/pdf/com/3.0/en

En ik zoek de remmen behorend bij mijn wwv fiets, dat zijn Shimano Deore XT T8000 hydraulic disc brake..

Ik kom er niet uit..
Maar goed, kan het ook zo aan mijn lieve vriendje vragen hoor ;) Maar meer algemene frustratie dat het zo ingewikkeld gemaakt wordt, je zou ook bij de specs van de fiets als fietsproducent er even bij kunnen zetten welke pads compatibel zijn. Al zullen de meeste mensen die zo'n fiets hebben dit waarschijnlijk niet zelf vervangen.
BR-M8000 heb je dan. Daar zit de g serie in. Heb je drie keuzes:
G03a-rx, G05a-rx of G04s-mx.

Dus het tweede. :+

Ik zou voor de G05a-rx gaan dan.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 18:43:24 #290
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207543360
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 15:28 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]
Heb ook weer een nieuwe fiets aan de Canyon familie toegevoegd. Mijn huidige mountainbike moest teveel aan gebeuren en vond ik het niet meer waard. Wilde toch graag af en toe weer het bos in en stukjes off road.dus maandag een nieuwe besteld en dinsdag al binnen *O*

[ afbeelding ]
Lekkere fiets hoor
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  zaterdag 14 januari 2023 @ 08:53:50 #291
545 dop
:copyright: dop
pi_207549938
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:

Ik kom er niet uit..
Shimano A passing
Bij mantel kun je daar op filteren

Pas op met het terug duwen van je zuigers. Niet direct op de zuigers zelf duwen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_207604969
Iemand hier ervaring met de fietskleding van La Passione in vergelijking met Castelli? Hebben nu best wel leuke sale met allemaal winterkleding. Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de waterafstotende en isolerende lagen in hun kleding.

Draag normaal Castelli winterkleding M-L, goedkope clubkleding S, hoe valt dat bij hun bovenkleding (Gilet, Jackets etc.)?

Bestel normaal meerdere maten bij een Mantel/ Futurum nu moet het naar het buitenland retour, werkt dat daar ook net zo prettig als dat we hier gewoon zijn?

Dank alvast.
pi_207605284
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 21:33 schreef poiuytr het volgende:
Iemand hier ervaring met de fietskleding van La Passione in vergelijking met Castelli? Hebben nu best wel leuke sale met allemaal winterkleding. Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de waterafstotende en isolerende lagen in hun kleding.

Draag normaal Castelli winterkleding M-L, goedkope clubkleding S, hoe valt dat bij hun bovenkleding (Gilet, Jackets etc.)?

Bestel normaal meerdere maten bij een Mantel/ Futurum nu moet het naar het buitenland retour, werkt dat daar ook net zo prettig als dat we hier gewoon zijn?

Dank alvast.
Ik heb net een kortebroek van LaPassione gekocht. Besteld in S en M en uiteindelijk de S genomen. De M kon heel eenvoudig retour in een bijgeleverde DHL zak. Die was binnen 2 dagen weer in Italië. Kost je 5 euro, maar goed dat is niet zo erg. Het valt redelijk normaal.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_207607600
Ik heb ook best wel wat kleding van La Passione. 2 korte broeken (waarvan eentje gisteren de prullenbak in kon na een valpartij), sokken, beenstukken, een jasje en overschoenen

Ga van de week weer een korte broek bijbestellen want het zijn mijn favo broekjes. Ze hebben ook een paar keer per jaar behoorlijke korting zoals nu dus zal altijd wachten en nooit de volle prijs betalen.
  woensdag 18 januari 2023 @ 07:58:31 #295
68638 Zwansen
pi_207607634
Ben ik ouderwets als ik vrijwel alleen Castelli draag?

Overigens heeft dit ook een hoog Startrek-gehalte: https://www.lapassione.cc(...)eeve-jersey-ottanium
  woensdag 18 januari 2023 @ 09:49:43 #296
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207608555
Voor shirts en jacks vind ik ze wel mooi, maar ben nou eenmaal erg gesteld op de Progretto X2 zemen van Castelli.

Voor mooie shirts kom ik al snel bij Isadore uit (wel kwetsbaar spul)
pi_207609186
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2023 07:58 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik ouderwets als ik vrijwel alleen Castelli draag?

Overigens heeft dit ook een hoog Startrek-gehalte: https://www.lapassione.cc(...)eeve-jersey-ottanium
Ik moet meteen denken aan de 'alles-castelli-mannetjes' uit de Tweewielers podcast _O-
pi_207609563
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Ik moet meteen denken aan de 'alles-castelli-mannetjes' uit de Tweewielers podcast _O-
Haha hoe omschrijven ze die dan?

Mij valt de laatste jaren een ander type op: die met een windstoppertje aan de onderzijde opengeritst. En dan het windstoppertje niet kleurend bij het jasje of het shirt. Bij voorkeur draagt deze persoon mosterdgeel, groen, blauw, bordeauxrood of andere pasteltinten van AGU of Biehler ofzo.
pi_207609710
Als een soort wapperende batman cape ofzo? :D

En dan is er natuurlijk nog de trend van zo'n isolerend puff vestje over je fietsshirt. Maar dat is meer iets uit de gravel scene geloof ik, die gasten staan zo vaak stil voor foto's (daarom ook je spiegelreflex altijd mee op je rug) dat je het vanzelf wel koud krijgt en dan is zo'n expeditie outfit wel onontbeerlijk.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_207610122
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 11:10 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Haha hoe omschrijven ze die dan?

Mij valt de laatste jaren een ander type op: die met een windstoppertje aan de onderzijde opengeritst. En dan het windstoppertje niet kleurend bij het jasje of het shirt. Bij voorkeur draagt deze persoon mosterdgeel, groen, blauw, bordeauxrood of andere pasteltinten van AGU of Biehler ofzo.
Tja, daarvoor moet je de podcast luisteren, Herman en Martijn zijn sowieso hilarisch. Maar het kwam erop neer, alles castelli en met heel veel 'kreeften' overal.

En ja het type wat jij schetst herken ik ook, noem ik zelf de MAAP-mannetjes. Altijd hele dure spullen, geen vlekje modder te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')