De reguliere was anders ook best winters afgelopen editie.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:06 schreef Noisecontrollers het volgende:
Iemand hier toevallig nog naar de Winter Fietselfstedentocht komende zondag?
Ik wel, ben benieuwd.
Van Leeuwarden tot Stavoren een flinke zuidwester kracht 5 op de snufferd en we lijken het ook niet droog te gaan houden
Jazeker, afgelopen maand al lekker basis aan het bouwen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:45 schreef Zwansen het volgende:
Ingeschreven voor de Marmotte.![]()
Lekker in een hotel op de Alp dus geen gezeik dat ik na de finish nog kilometers terug moet fietsen (zoals vorig jaar met de Trois Ballon toen ik na de finish nog 20+km moest).
Wie rijden er dit jaar nog meer mee? @:Fretwork in ieder geval toch?
Patroon en ik rijden 'm ook samen met nog een gast (niet-forum), maar wij rijden niet mee. Wel voor je uitquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:45 schreef Zwansen het volgende:
Ingeschreven voor de Marmotte.![]()
Lekker in een hotel op de Alp dus geen gezeik dat ik na de finish nog kilometers terug moet fietsen (zoals vorig jaar met de Trois Ballon toen ik na de finish nog 20+km moest).
Wie rijden er dit jaar nog meer mee? @:Fretwork in ieder geval toch?
Al reden jullie wel mee dan reed je alsnog (ver) voor mij uit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Patroon en ik rijden 'm ook samen met nog een gast (niet-forum), maar wij rijden niet mee. Wel voor je uit
Heb ook weer een nieuwe fiets aan de Canyon familie toegevoegd. Mijn huidige mountainbike moest teveel aan gebeuren en vond ik het niet meer waard. Wilde toch graag af en toe weer het bos in en stukjes off road.dus maandag een nieuwe besteld en dinsdag al binnenquote:
Als je die chart even linkt, dan kunnen wij beoordelen of het dat eerste of tweede is.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kom even mijn frustratie uiten over shimano compatibility charts van pads voor schijfremmen :x Moet je daar hogere wiskunde voor gestudeerd hebben of ben ik nou zo dom?
BR-M8000 heb je dan. Daar zit de g serie in. Heb je drie keuzes:quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Tja ik weet dus niet eens of ik de goede chart heb, maar ik heb deze gevonden: https://productinfo.shimano.com/download/pdf/com/3.0/en
En ik zoek de remmen behorend bij mijn wwv fiets, dat zijn Shimano Deore XT T8000 hydraulic disc brake..
Ik kom er niet uit..
Maar goed, kan het ook zo aan mijn lieve vriendje vragen hoorMaar meer algemene frustratie dat het zo ingewikkeld gemaakt wordt, je zou ook bij de specs van de fiets als fietsproducent er even bij kunnen zetten welke pads compatibel zijn. Al zullen de meeste mensen die zo'n fiets hebben dit waarschijnlijk niet zelf vervangen.
Lekkere fiets hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:28 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Heb ook weer een nieuwe fiets aan de Canyon familie toegevoegd. Mijn huidige mountainbike moest teveel aan gebeuren en vond ik het niet meer waard. Wilde toch graag af en toe weer het bos in en stukjes off road.dus maandag een nieuwe besteld en dinsdag al binnen
[ afbeelding ]
Shimano A passingquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Tja ik weet dus niet eens of ik de goede chart heb, maar ik heb deze gevonden: https://productinfo.shimano.com/download/pdf/com/3.0/en
En ik zoek de remmen behorend bij mijn wwv fiets, dat zijn Shimano Deore XT T8000 hydraulic disc brake..
Ik kom er niet uit..
Maar goed, kan het ook zo aan mijn lieve vriendje vragen hoorMaar meer algemene frustratie dat het zo ingewikkeld gemaakt wordt, je zou ook bij de specs van de fiets als fietsproducent er even bij kunnen zetten welke pads compatibel zijn. Al zullen de meeste mensen die zo'n fiets hebben dit waarschijnlijk niet zelf vervangen.
Ik heb net een kortebroek van LaPassione gekocht. Besteld in S en M en uiteindelijk de S genomen. De M kon heel eenvoudig retour in een bijgeleverde DHL zak. Die was binnen 2 dagen weer in Italië. Kost je 5 euro, maar goed dat is niet zo erg. Het valt redelijk normaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:33 schreef poiuytr het volgende:
Iemand hier ervaring met de fietskleding van La Passione in vergelijking met Castelli? Hebben nu best wel leuke sale met allemaal winterkleding. Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de waterafstotende en isolerende lagen in hun kleding.
Draag normaal Castelli winterkleding M-L, goedkope clubkleding S, hoe valt dat bij hun bovenkleding (Gilet, Jackets etc.)?
Bestel normaal meerdere maten bij een Mantel/ Futurum nu moet het naar het buitenland retour, werkt dat daar ook net zo prettig als dat we hier gewoon zijn?
Dank alvast.
Ik moet meteen denken aan de 'alles-castelli-mannetjes' uit de Tweewielers podcastquote:Op woensdag 18 januari 2023 07:58 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik ouderwets als ik vrijwel alleen Castelli draag?
Overigens heeft dit ook een hoog Startrek-gehalte: https://www.lapassione.cc(...)eeve-jersey-ottanium
Haha hoe omschrijven ze die dan?quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan de 'alles-castelli-mannetjes' uit de Tweewielers podcast
Tja, daarvoor moet je de podcast luisteren, Herman en Martijn zijn sowieso hilarisch. Maar het kwam erop neer, alles castelli en met heel veel 'kreeften' overal.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha hoe omschrijven ze die dan?
Mij valt de laatste jaren een ander type op: die met een windstoppertje aan de onderzijde opengeritst. En dan het windstoppertje niet kleurend bij het jasje of het shirt. Bij voorkeur draagt deze persoon mosterdgeel, groen, blauw, bordeauxrood of andere pasteltinten van AGU of Biehler ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |