SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel goed.quote:Op zondag 11 september 2022 23:29 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Leuke discussie op orc-tv.
Die zijn binnenkort aan de beurt dan.quote:Op zondag 11 september 2022 17:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Die zijn er nog, vooral rond Mariopool volgens mij. Tenminste was daar nog een filmpje van gisteren.
Lijkt me eentje uit de categorie te mooi om waar te zijn. Al zou het me ook niet verbazen als het wel zo zal zijn, aan op vreemde grond verhongeren en kapot gebombardeerd worden gaat op een gegeven moment ook wel de lol af.quote:
quote:Op maandag 12 september 2022 00:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jij probeert op de maan te landen.
Eerst Kherson maar eens vatten.
quote:What does aim for the sky mean?
To set one's goals or ambitions very high; to try to attain or achieve something particularly difficult.
Lijkt me niet slim.quote:Op maandag 12 september 2022 00:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Doorrijden naar het Kremlin gelijk maar
[ afbeelding ]
Nee, houd nou op. Don't feed them.quote:Op maandag 12 september 2022 00:22 schreef Hathor het volgende:
Het is al wel een tijdje stil rond die user die het steeds over Oekri's had en die maar bleef vragen wanneer dat offensief nou kwam. Zou wel graag een reactie van hem willen zien nu.
Schijnt ook wel bewust zo gedaan te worden:quote:Op zondag 11 september 2022 23:47 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De personen die kritisch zijn, zijn juist allemaal niet of voormalige Duma leden van wat ik in eerste instantie zie bij de labels in de video.
Maar als dit op de Russische TV uitgezonden is, vind ik het behoorlijk kritisch idd.
Nee, gewoon al je land terugpakken wat de Russen ooit gestolen hebben, en laat ze daarna maar afdruipen. Vanaf dat moment jezelf tot de tanden toe bewapenen zodat ze nooit meer het lef hebben het ooit nog eens te proberen.quote:
Die zit nog steeds elke dag te wachten tot Bakhmut eindelijk in Russische handen valt.quote:Op maandag 12 september 2022 00:22 schreef Hathor het volgende:
Het is al wel een tijdje stil rond die user die het steeds over Oekri's had en die maar bleef vragen wanneer dat offensief nou kwam. Zou wel graag een reactie van hem willen zien nu.
Ja sorry, maar ik vind dat een beetje triest.quote:Op maandag 12 september 2022 00:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die zit nog steeds elke dag te wachten tot Bakhmut eindelijk in Russische handen valt.
Maar zonder gekkigheid, daarom moet je ze gewoon negeren. Sommigen gaan vurig de discussie aan en wachten op het moment tot je ze kan confronteren met hun ongelijk, maar dat moment komt nooit, want dan knijpen ze er tussenuit.
Ja, die gaan ook op de loop, want ze zitten afgesneden.quote:Op maandag 12 september 2022 00:30 schreef polderturk het volgende:
Het verlies in Kharkov gaat een groot effect hebben op de rest van de Russische soldaten. Daarom rommelt het in Kherson denk ik.
Het rommelt al langer in Kherson aangezien de bruggen kapotgeschoten zijn en de bevoorrading daar dus lastig is. Dat moet immers via helicopters en boten. Die positie is in principe houdbaar, maar gezien de problemen aan het front is het beter die positie te verlaten en zo andere delen van het front zeker te stellen.quote:Op maandag 12 september 2022 00:30 schreef polderturk het volgende:
Het verlies in Kharkov gaat een groot effect hebben op de rest van de Russische soldaten. Daarom rommelt het in Kherson denk ik.
Die beperking werkt toch ook de andere kant op? Ze kunnen immers ook moeilijk terugtrekken naar ander bezet gebied (zeker met zwaar materiaal).quote:Op maandag 12 september 2022 00:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het rommelt al langer in Kherson aangezien de bruggen kapotgeschoten zijn en de bevoorrading daar dus lastig is. Dat moet immers via helicopters en boten. Die positie is in principe houdbaar, maar gezien de problemen aan het front is het beter die positie te verlaten en zo andere delen van het front zeker te stellen.
Dat is min of meer de afweging die de Russen moeten maken.
Meestal komen er snachts eigenlijk amper berichten door dus de kans is vrij klein.quote:Op maandag 12 september 2022 00:43 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwt of we vanavond nog die informatie krijgen wat er gebeurt is.
Lachwekkend en dit is natuurlijk niet de werkelijke positie van Oekraïne.quote:
Je weet hoe het gaat.quote:Op maandag 12 september 2022 00:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meestal komen er snachts eigenlijk amper berichten door dus de kans is vrij klein.
Het begint bij de ambitie.quote:Op maandag 12 september 2022 00:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lachwekkend en dit is natuurlijk niet de werkelijke positie van Oekraïne.
Vanaf 1ste/2de kwartaal gaan we zien of de training zin had.quote:
Toch mis ik de militairen wel over dit soort zaken.quote:Op maandag 12 september 2022 01:08 schreef J.B. het volgende:
[ twitter ]
Wat een verademing is Bob Deen in vergelijking met dat voortdurende pessimistische geneuzel van De Wijk. Wat is die de afgelopen maanden door het ijs gezakt![]()
Ik vrees dat de meeste gevluchtte soldaten die nog leven thuis aan de pappot zitten en de koe zijn gaan melken , de "vrijwilllige " Kirgizen en Kazachen die zijn op de trein naar huis gestaptquote:Op maandag 12 september 2022 00:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Lijkt me eentje uit de categorie te mooi om waar te zijn. Al zou het me ook niet verbazen als het wel zo zal zijn, aan op vreemde grond verhongeren en kapot gebombardeerd worden gaat op een gegeven moment ook wel de lol af.
kloptquote:Op maandag 12 september 2022 00:30 schreef polderturk het volgende:
Laat Loekasjenko maar het rambam krijgen, hij heeft zelf gefaciliteerd dat de Russen vanaf Wit-Russisch territorium Oekraïne zijn aangevallen. Dat zijn criminele kop maar snel moge rollen.quote:Op zondag 11 september 2022 18:26 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Vriendje van Poetin in paniek.
Diep adem halen.quote:Op maandag 12 september 2022 01:13 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat dit toch ergens anders is en dus niet waar is.
Waarom moet je dit nieuws via zo'n kansloos twitter kanaal doorgeven? Je kan dit ook via normale bronnen doen.quote:
Dan doe jij dat toch.quote:Op maandag 12 september 2022 01:51 schreef Zwoerd het volgende:
Waarom moet je dit nieuws via zo'n kansloos twitter kanaal doorgeven? Je kan dit ook via normale bronnen doen.
Deze informatie is lang gepost Za.quote:
De rest klopt trouwens ook allemaal niet. Die storing was alleen in delen van centraal- en oost-Oekraïne en in de meeste plaatsen is het alweer gefikst.quote:Op maandag 12 september 2022 01:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Deze informatie is lang gepost Za.
Alleen er klopt in jouw bericht 1 ding niet: Zelensky is geen oorlogsmisdadiger. De oorlogsmisdadiger is jouw morele leider in het Kremlin.
Waarom? dit is vanavond al lang besproken. Maar het zegt wel weer genoeg over jou dat je met zulke figuren aan komt zetten.quote:
Lees je je eigen bronnen eigenlijk wel? In plaats van blind de tweets van die liegende halve zolen te delen had je ook dit bij de BBC kunnen lezen:quote:Op maandag 12 september 2022 01:45 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
https://www.bbc.com/news/world-europe-62873205
Oostelijke regio's dus, ga toch weg met je totale blackoutquote:The blackouts have reportedly affected around nine million people in eastern regions including Kharkiv and Donetsk.
Nee, nergens iets over totale blackout, metro's treinen, internet, water etc.quote:Op maandag 12 september 2022 01:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
Deze informatie is lang gepost Za.
Waar dan?quote:Op maandag 12 september 2022 01:58 schreef Zwoerd het volgende:
dit is vanavond al lang besproken. Maar het zegt wel weer genoeg over jou dat je met zulke figuren aan komt zetten.
Dat staat ook in beide tweets.quote:Op maandag 12 september 2022 02:02 schreef J.B. het volgende:
Oostelijke regio's dus, ga toch weg met je totale blackout
quote:
quote:Op zondag 11 september 2022 19:37 schreef Slayage het volgende:
Burger doelen aanvallen zijn de Russen meester in uiteraard...
[ twitter ]
quote:Op zondag 11 september 2022 19:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De zelfverklaarde bevrijders gaan maar weer eens over op pure terreur.
quote:Op zondag 11 september 2022 21:23 schreef Tocadisco het volgende:
In Sumy, Dnipropetrovsk en Poltava is er inmiddels weer stroom.
Interessante ontwikkeling. Als ik het goed begrijp was hij de opvolger van de lt-generaal Sychevoi, dat is degene op wie de gevangen genomen hoge pief lijkt in dat filmpje dat hier al een paar keer is rondgegaan. Waar nog steeds verwarring over is of hij het is of niet.quote:Op maandag 12 september 2022 01:50 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Vanwege de uitermate geslaagde tactische hergroepering is de commandant ontslagen. Hij zat al 15 dagen op z’n post. Wat een land
Kan je niet lezen soms? Ik zal het maar voor je uit de tweets kopiëren:quote:
quote:#Rusland heeft inmiddels gereageerd en hoe.
#Ukraine in totale blackout, internet op heel veel plaatsen down, water bedrijven kapot, meeste stroomcentrales in de brand en werken niet meer.
Zelfs #ZelenskyWarCriminal werd vanavond tijdens TV toespraak afgebroken, geen stroom. Tja
quote:Ondertussen in de #Ukraine bevestigd door de regering in #Kiev
Totale blackout , geen stroom meer, metro s , treinen, niets doet t meer. Waterbedrijven liggen stil, internet op meeste plaatsen down. $Rusland heeft vanavond via Kaspische zee raketten afgevuurd. #Donetsk
CTFYquote:Op maandag 12 september 2022 02:08 schreef J.B. het volgende:
Kan je niet lezen soms? Ik zal het maar voor je uit de tweets kopiëren:
#Rusland heeft inmiddels gereageerd en hoe.
#Ukraine in totale blackout, internet op heel veel plaatsen down, water bedrijven kapot, meeste stroomcentrales in de brand en werken niet meer.
Zelfs #ZelenskyWarCriminal werd vanavond tijdens TV toespraak afgebroken, geen stroom. Tja
Ondertussen in de #Ukraine bevestigd door de regering in #Kiev
Totale blackout , geen stroom meer, metro s , treinen, niets doet t meer. Waterbedrijven liggen stil, internet op meeste plaatsen down. $Rusland heeft vanavond via Kaspische zee raketten afgevuurd. #Donetsk
Er is dus geen totale blackout in Oekraïne wat die debiel van je wel beweert.quote:Op maandag 12 september 2022 02:13 schreef Za het volgende:
[..]
"op heel veel plaatsen" "op de meeste plaatsen" sla je over.
Oeh je bent er link over he, capitulatie van de Russen was het toch?quote:Op maandag 12 september 2022 02:15 schreef Zwoerd het volgende:
Er is dus geen totale blackout in Oekraïne wat die debiel van je wel beweert.
Probeer het nog eens. Hint: geen internet op de meeste plaatsen en internet op meeste plaatsen down heeft vrij weinig met elektriciteit te maken. Als ik geen stroom heb maar wel mobiel kan internetten heb ik dan last van stroomuitval of niet? Of staat internet gelijk aan stroom in Rusland?quote:Op maandag 12 september 2022 02:13 schreef Za het volgende:
[..]
"op heel veel plaatsen" "op de meeste plaatsen" sla je over.
Ik trek oorlogsmisdaden (de civiele watervoorziening platleggen valt daar gewoon onder) inderdaad heel slecht. Vooral als ze gepleegd worden door een knettergekke agressor.quote:Op maandag 12 september 2022 02:17 schreef Za het volgende:
[..]
Oeh je bent er link over he, capitulatie van de Russen was het toch?
Het moet een keer tot een einde komen, het is onnodig de duizenden doden aan beide zijden.quote:Op maandag 12 september 2022 02:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik trek oorlogsmisdaden (de civiele watervoorziening platleggen valt daar gewoon onder)
inderdaad heel slecht. Vooral als ze gepleegd worden door een knettergekke agressor.
Lol, graaf het gat nog maar wat dieperquote:
quote:Op zondag 11 september 2022 00:36 schreef Za het volgende:
[..]
Geef ff een samenvatting, ik volg dit al een poosje niet meer.
Wat is dit voor OP?, doe moeite wanneer je het zo belangrijk vindt.
Dat klopt toch.quote:Op maandag 12 september 2022 02:42 schreef OllieA het volgende:
Ik dacht dat Za het allemaal niet meer volgde:
Oekraïne heeft zijn zinnen gezet op de bevrijding van het hele land en de VS zal niets minder dan het decimeren van de gehele Russische krijgsmacht en industrie accepteren. De Russen mogen kruipend op hun knieën en smekend om vergiffenis om onderhandelingen komen vragen, maar zij zijn niet degenen die bepalen over welke punten onderhandeld wordt.quote:Op maandag 12 september 2022 02:28 schreef Za het volgende:
[..]
Het moet een keer tot een einde komen, het is onnodig de duizenden doden aan beide zijden.
Door dit te doen houdt het op imo, hopelijk spoedig, volgen er onderhandelingen en kan Oekraïne beginnen met de wederopbouw en krijgt Rusland zijn neutrale zone, en wordt niet heel Europa langer meegesleurd in dit drama.
Overigens, was mijn post gericht tegen iemand anders die het maar over "die debiel van mij" heeft.
Maar beledigingen jegens mij zijn nooit een issue hier.
Waarom post je pertinente leugens?quote:Op maandag 12 september 2022 01:45 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
https://www.bbc.com/news/world-europe-62873205
Gewoon een TR zetten en niet teveel aandacht aan geven.quote:Op maandag 12 september 2022 06:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom post je pertinente leugens?
Onderhandelen was zes maanden geleden mogelijk, maar Rusland koos er voor niet te willen onderhandelen totdat het haar zin krijgt. En aan haar gedrag te zien is er niks veranderd. Dus het vechten gaat gewoon door.quote:Op maandag 12 september 2022 02:28 schreef Za het volgende:
[..]
Het moet een keer tot een einde komen, het is onnodig de duizenden doden aan beide zijden.
Door dit te doen houdt het op imo, hopelijk spoedig, volgen er onderhandelingen en kan Oekraïne beginnen met de wederopbouw en krijgt Rusland zijn neutrale zone, en wordt niet heel Europa langer meegesleurd in dit drama.
Overigens, was mijn post gericht tegen iemand anders die het maar over "die debiel van mij" heeft.
Maar beledigingen jegens mij zijn nooit een issue hier.
Ach dat is hetzelfde als Hitler neerzetten als gewoon een schilder. Niet happen jijquote:Op maandag 12 september 2022 08:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Joost Niemoller was laatst samen met de Russische ambassadeur op een Russisch feestje georganiseerd door FvD.
Als Rusland zich meer richt op burgerdoelen verwacht ik ook meer aanvallen op doelen in Rusland. Raketten op Belgorod enz.quote:
Altijd ironisch en paradoxaal dat de Russen het altijd weten te verdraaien door zichzelf als slachtoffer te zien.quote:Op zondag 11 september 2022 23:29 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Leuke discussie op orc-tv.
Beetje butthurt omdat het boevenleger van zijn favoriete dictator een ongenadig pak slaag krijgt.quote:Op maandag 12 september 2022 06:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom post je pertinente leugens?
Mwah, Poetin heeft zelf nog altijd ziek veel geld, en za dat ongetwijfeld enorm verspreid hebben. Ik weet niet of hij van de zelfmoord is. Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op maandag 12 september 2022 06:14 schreef bijdehand het volgende:
Rusland laag weer zijn ware gezicht zien. Ik denk dat Putin het Hilterlot ondergaat en een kogel door zijn kop jaagt in een bunker. Maar tering wat zou ik hem graag in Den Haag berecht willen zien worden.
Die zitten al wekenlang vast en worden murw gebeukt door HIMARS. Komt wel goed.quote:Op maandag 12 september 2022 00:30 schreef polderturk het volgende:
Joost Niemoller is een gore schoft die aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat. In de 2WO zou hij een prominente NSBer zijn geweest en constant met excuses komen om Duitse acties goed te praten.quote:Op maandag 12 september 2022 08:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Joost Niemoller was laatst samen met de Russische ambassadeur op een Russisch feestje georganiseerd door FvD.
Deze is inderdaad al een paar dagen oud, maar als ik in die panel zat had ik serious sideeye gegeven, want hij stelt heel veel retorische vragen om aan te geven dat de Russen fout zitten, haha.quote:Op maandag 12 september 2022 09:02 schreef Aether het volgende:
Moscow Professor Warns of Rising Social Tensions Without Victory Soon
https://www.newsweek.com/(...)aine-victory-1741697
Ook niet over de bommenregen op Kyiv...quote:Op maandag 12 september 2022 02:03 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, nergens iets over totale blackout, metro's treinen, internet, water etc.
Het ziet er niet uit of het nog lang mee gaat.quote:Op maandag 12 september 2022 09:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wow.
Wat een arsenaal.
Meer wapens dan Nederland geleverd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |