Verstappen was gewoon veel sneller. Als hij had gepit onder VSC dan was het voor nieuwe mediums geweest. Daarmee had hij LEC op oude softs binnen no-time binnen gehengeld, en niet met 3 of 4 tienden per ronde. Daar ben ik van overtuigd. Tegen het einde van de race had Verstappen dan mogelijk opnieuw moeten stoppen, dat weet je nooit. Maar aangezien LEC sowieso nog had moeten stoppen had hij dan waarschijnlijk vrij royaal aan de leiding gelegen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent wel heel zeker van je zaak.
Lag misschien ook aan de staat van Charles zijn banden. Stel dat die al bijna kapot waren dan is het logisch dat ze pitten. Misschien is dat ook een overweging geweestquote:Op dinsdag 13 september 2022 16:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Verstappen was gewoon veel sneller. Als hij had gepit onder VSC dan was het voor nieuwe mediums geweest. Daarmee had hij LEC op oude softs binnen no-time binnen gehengeld, en niet met 3 of 4 tienden per ronde. Daar ben ik van overtuigd. Tegen het einde van de race had Verstappen dan mogelijk opnieuw moeten stoppen, dat weet je nooit. Maar aangezien LEC sowieso nog had moeten stoppen had hij dan waarschijnlijk vrij royaal aan de leiding gelegen.
De enige optie die niet tot een overwinning van Verstappen had geleid was:
VER pit onder VSC
VER haalt LEC bij, maar voordat hij hem in kan halen pit LEC
LEC is vervolgens iets sneller dan VER en komt binnen diens pit window
VER pit voor softs tegen het einde en haalt LEC bij
Voordat VER LEC kan inhalen parkeert RIC zijn auto waarna de race niet meer wordt hervat.
Maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat VER het op de laatste 5 ronden had laten aankomen.
Al was Verstappen ergens in het middenveld beland, hoelang denk je dat hij daar zou blijven? Heb je het begin van de race gezien?quote:Op dinsdag 13 september 2022 02:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max kreeg opposite Charles te horen.
dat hadden ze de vorige 3 races ook alquote:Op dinsdag 13 september 2022 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat ze ook niets te verliezen hadden.
Als dat zo is dan zegt dat toch genoeg over LEC's kansen later in de race?quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lag misschien ook aan de staat van Charles zijn banden. Stel dat die al bijna kapot waren dan is het logisch dat ze pitten. Misschien is dat ook een overweging geweest
Niet helemaal eens, in Zandvoort zat het gewoon dichter bij elkaarquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat hadden ze de vorige 3 races ook al
Zandvoort was idd lekker spannendquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, in Zandvoort zat het gewoon dichter bij elkaar
qua kampioenschap bedoel ikquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat zo? Voor de VSC was de uitslag eigenlijk ook al bekend. Verstappen won makkelijk en Leclerc was op weg naar plek 2.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zandvoort was idd lekker spannend
Desalniettemin hoeven ze na Hongarije niet meer te vechten voor het kampioenschap. In die zin is er weinig meer te winnen (of verliezen). Ik denk dat Ferrari al volledig de focus op 2023 heeft inmiddels.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
kampioenschappen maak je alleen kans op als je de individuele races in gaat.quote:
Op die manier, dat is wel over ja maar de racewin zat er gewoon niet in en Leclerc hoefde ook niet voor Russell te vrezen.quote:
Ferrari moet gewoon nog bikkelen om 2e te blijven bij de constructeurs, is ook heel belangrijk maar verwacht van geen enkel team nog veel upgrades want het geld is opquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Desalniettemin hoeven ze na Hongarije niet meer te vechten voor het kampioenschap. In die zin is er weinig meer te winnen (of verliezen). Ik denk dat Ferrari al volledig de focus op 2023 heeft inmiddels.
red bull krijgt toch nog een chassis wat 100kg lichtr is?quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari moet gewoon nog bikkelen om 2e te blijven bij de constructeurs, is ook heel belangrijk maar verwacht van geen enkel team nog veel upgrades want het geld is op
dat was het gerucht maar lijkt me niet meer nodig dus misschien is dat voor de auto van volgend jaarquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
red bull krijgt toch nog een chassis wat 100kg lichtr is?
Red Bull heeft volgens mij goed gewerkt om de budgetcap heen. Plus ze zijn bijna niet meer uitgevallen of met veel schade geëindigd.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was het gerucht maar lijkt me niet meer nodig dus misschien is dat voor de auto van volgend jaar
100kg. maar? Benieuwd of dat zoden aan de dijk zet….quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
red bull krijgt toch nog een chassis wat 100kg lichtr is?
ik zou ook eerder denken dat Mercedes dit jaar meer heeft uitgegeven maar een nieuw chassis is wel kostbaarquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Red Bull heeft volgens mij goed gewerkt om de budgetcap heen. Plus ze zijn bijna niet meer uitgevallen of met veel schade geëindigd.
En nog heeft het niet heel veel uitgehaaldquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou ook eerder denken dat Mercedes dit jaar meer heeft uitgegeven maar een nieuw chassis is wel kostbaar
@Heph844 weet ditquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
100kg. maar? Benieuwd of dat zoden aan de dijk zet….
De rb17 heeft volgens mij hoge ontwikkelingskosten gehad jaquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Red Bull heeft volgens mij goed gewerkt om de budgetcap heen. Plus ze zijn bijna niet meer uitgevallen of met veel schade geëindigd.
Ik denk dat Newey al een dijk van een ontwerp heeft neergezet, en dat uiteraard gaat gebruiken voor volgend jaar. Die man is echt een genie.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
De rb17 heeft volgens mij hoge ontwikkelingskosten gehad ja
Ze zijn nu bezig met de ontwikkeling van de RB17. Die zal over enkele jaren wel op straat te vinden zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
De rb17 heeft volgens mij hoge ontwikkelingskosten gehad ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |