het werd inderdaad een stuk rustiger voor de mensen achterin met hem erbij.quote:Op zondag 11 september 2022 21:55 schreef Pistolero het volgende:
Wieffer is wel een aardig stofzuigertje. Benieuwd hoe die zich gaat onwikkelen, op papier de perfecte vervanger van Aursnes qua spel.
Heb al meer van hem gezien hoorquote:Op zondag 11 september 2022 21:43 schreef fetX het volgende: [..] Hij valt nu twee keer goed in maar ‘belachelijk goed’ vind ik vooralsnog wel iets overdreven
![]()
Ali lijkt me wel een van de sfeerbepalende jongens ja, zeker nu gasten als Toornstra en Linssen weg zijn. Altijd vrolijk, nooit klagen, en inderdaad ook constant met de andere spelers bezig.quote:Op zondag 11 september 2022 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ali is gewoon het cement van dit elftal. Loopt altijd bij die nieuwe jongens rond
Gewoon Sparta nog steedsquote:Op zondag 11 september 2022 21:36 schreef onlogisch het volgende:
WIE IS NOU DE CLUB VAN ROTTERDAM @:Kingroland
Die wilden we een tijdje terug nog naar de zandbak sturen. Gek hoe dat kan gaanquote:Op zondag 11 september 2022 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ali is gewoon het cement van dit elftal. Loopt altijd bij die nieuwe jongens rond
Met een gestolen doelpunt.quote:Op zondag 11 september 2022 22:08 schreef CR7 het volgende:
Gimenez in iets meer dan 90 minuten 4 goals en een assist.
Als Wieffer en Bullaude allebei basiswaardig blijken te zijn hebben we vooral op het middenveld echt heel veel keus. Je zag vandaag dat Timber en Kökcü als achterste middenvelders best kan tegen ploegen uit het rechterrijtje. Dilrosun deed het ook prima.quote:Op zondag 11 september 2022 22:52 schreef Haringkop het volgende:
16 uit 5, op zich prima. Wel zonde van die pot tegen Heerenveen. Leuk om te dat de nieuwe jongens steeds beter gaan meedraaien. Als je het dan bekijkt hebben we best een brede selectie.
Komende twee wedstrijden laten meteen zien waar we staan
Dilrosun op 10 was voor mij wel de grote verrassing. Die creëerde echt heel veel. Zeker bij wedstrijden waar de ruimte klein zijn, kan hij het verschil maken.quote:Op zondag 11 september 2022 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Wieffer en Bullaude allebei basiswaardig blijken te zijn hebben we vooral op het middenveld echt heel veel keus. Je zag vandaag dat Timber en Kökcü als achterste middenvelders best kan tegen ploegen uit het rechterrijtje. Dilrosun deed het ook prima.
Denk dat je bij die fitheid wel een kritische noot mag plaatsen als ik Slot zo hoorde. Veel spelers die geen 3 potjes in de week aankunnen en je hebt maar 3 fitte middenvelders momenteel.quote:Op zondag 11 september 2022 22:59 schreef hhh38 het volgende:
Als we even samenvatten is de aanloopfase met al die in te passen spelers en wisselingen prima verlopen.
- 2e met 16 van de 18 mogelijke punten.
- 4x de 0 en 4x minstens 3 goals gemaakt.
- Alle nieuwkomers al in actie geweest, met een aantal spelers die moeiteloos hun draai lijken te vinden.
- Fitheid lijkt prima in orde.
Enige tegenvaller is die harde nederlaag tegen Lazio, maar die hoeft uiteindelijk helemaal geen pijn te doen in de eindstand.
Volgens mij zijn ze klaar voor de rest van het seizoen
je hoeft dan ook maar 2 potjes in de weekquote:Op maandag 12 september 2022 08:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat je bij die fitheid wel een kritische noot mag plaatsen als ik Slot zo hoorde. Veel spelers die geen 3 potjes in de week aankunnen en je hebt maar 3 fitte middenvelders momenteel.
Maar wel 3 in 7 dagen.quote:Op maandag 12 september 2022 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft dan ook maar 2 potjes in de week
Nee, gister thuis, donderdag ook en zondag uit naar Eindhoven.quote:Op maandag 12 september 2022 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
en alleen maar uitwedstrijden ook zeker?
dat zijn 8 dagenquote:Op maandag 12 september 2022 09:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, gister thuis, donderdag ook en zondag uit naar Eindhoven.
Ik zeur er ook niet over maar Slot gaf gisteren wel in meerdere interviews aan dat veel spelers op hun tenen moeten lopen.quote:Op maandag 12 september 2022 09:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja.
Maar goed, mensen die over een druk schema zeuren zijn niet serieus te nemen.
Daartegenover staat gewoon dat we genoeg opties op de bank hebben die niet meteen niveau Mark Diemers of Jorrit Hendrix zijn. Sterker nog, de invallers zijn dit seizoen tot dusver gewoon goud waard.quote:Op maandag 12 september 2022 09:49 schreef De_Pel het volgende:
We mogen inderdaad niets klagen over de start van het seizoen, al hebben we natuurlijk wel een heel makkelijk programma gehad. Maar fit?!
Er zijn juist nog heel veel spelers die niet fit genoeg zijn voor 90 minuten slotbal, en al helemaal geen 3x in 8 dagen.
Fitheid is misschien niet het goede woord, maar we hebben 2 blessures en genoeg wisselmogelijkheden dus we hoeven niet bang te zijn dat we met oververmoeide spelers hoeven te starten.quote:Op maandag 12 september 2022 09:49 schreef De_Pel het volgende:
We mogen inderdaad niets klagen over de start van het seizoen, al hebben we natuurlijk wel een heel makkelijk programma gehad. Maar fit?!
Er zijn juist nog heel veel spelers die niet fit genoeg zijn voor 90 minuten slotbal, en al helemaal geen 3x in 8 dagen.
En ze worden steeds fitter.quote:Op maandag 12 september 2022 10:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fitheid is misschien niet het goede woord, maar we hebben 2 blessures en genoeg wisselmogelijkheden dus we hoeven niet bang te zijn dat we met oververmoeide spelers hoeven te starten.
Precies. Deze week nog winnen van Sturm Graz en minstens een gelijkspel tegen PSV en je kan zeer tevreden de interlandperiode in. En daarna hebben alle spelers genoeg tijd gehad om fit te wordenquote:Op maandag 12 september 2022 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ze worden steeds fitter.
Ik denk dat vooral de gebrekkige voorbereiding van Kokcu, Szymanski, Wieffer een probleem is/was, het late aansluiten van verschillende aankopen. Slot benoemde gister Gimenez, dat hij hem steeds fitter vond worden ten opzichte van twee weken geleden bijvoorbeeld. Lopez die nu pas zijn eerste echte minuten heeft gemaakt, invallen van Paixao, Bullaude die pas net 1 training heeft gehad.
En dan moeten ze ook nog aanpassen aan het spel van Feyenoord. Das ook wel een verschil met hoe Gio of Advocaat hun elftallen opstelden, er zit veel meer (gecoördineerde) beweging in deze ploeg dus het duurt gewoon langer voordat een speler echt speelklaar is voor de basis.quote:Op maandag 12 september 2022 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ze worden steeds fitter.
Ik denk dat vooral de gebrekkige voorbereiding van Kokcu, Szymanski, Wieffer een probleem is/was, het late aansluiten van verschillende aankopen. Slot benoemde gister Gimenez, dat hij hem steeds fitter vond worden ten opzichte van twee weken geleden bijvoorbeeld. Lopez die nu pas zijn eerste echte minuten heeft gemaakt, invallen van Paixao, Bullaude die pas net 1 training heeft gehad.
Graag.quote:Op zondag 11 september 2022 23:15 schreef Slobeend het volgende:
Gezien alle mogelijkheden kunnen we volgens mij beter Idrissi in de winter weer naar Sevilla terugsturen.
Eigenlijk hoop ik wel op winst bij PSV, ik vind ons momenteel iets beter en zij hebben een loodzware uitpot donderdag. Goede kans om ze al op vier punten te zetten en een tik te geven.quote:Op maandag 12 september 2022 10:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies. Deze week nog winnen van Sturm Graz en minstens een gelijkspel tegen PSV en je kan zeer tevreden de interlandperiode in. En daarna hebben alle spelers genoeg tijd gehad om fit te worden
Ik vind het vooral noemenswaardig dat iemand met zijn status (het is echt een superster daar bij Iran) gewoon niet gaat zitten zeiken maar gewoon wat extra zn best gaat doen als het niet draait. Kunnen wel wat spelers wat van opsteken.quote:Op zondag 11 september 2022 22:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik wil het enthousiasme rondom Ali wel weer iets dempen. Over z'n rol naast het voetbal ben ik ook wel positief, maar hij heeft vandaag weer extreem veel foute passes gegeven. Het mag allemaal wel iets zuiverder, zeker als je bijna nooit een mannetje passeert.
quote:Op zondag 11 september 2022 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gewoon Sparta nog steeds
je bent altijd welkom op het kasteel
Spangen genot @:wereldgozer
Juist door zijn achtergrond is Alireza een heel bescheiden persoonlijkheid. Voelt zich nooit te groot en zal zelf ook wel hebben beseft dat het vorig seizoen niet goed genoeg was.quote:Op maandag 12 september 2022 10:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral noemenswaardig dat iemand met zijn status (het is echt een superster daar bij Iran) gewoon niet gaat zitten zeiken maar gewoon wat extra zn best gaat doen als het niet draait. Kunnen wel wat spelers wat van opsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |