doe ik al met statiegeldflesjes. En de voedselbank is niet voor iedereen.quote:Op zondag 11 september 2022 17:30 schreef Sfancta het volgende:
https://voedselbankennede(...)voedselbank-donatie/
Ja, goed idee, gaat ie die ook nog faken.quote:Op zondag 11 september 2022 17:30 schreef Sfancta het volgende:
https://voedselbankennede(...)voedselbank-donatie/
Nou, als ik het allemaal zo aanhoor kan men maar beter niet trouwen en kinderen krijgen, huis kopen etc. Kost allemaal te veel geld en men vindt altijd wel iets om meer geld aan uit te geven.quote:Op zondag 11 september 2022 17:10 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt simpelweg gefaald als je in 1 van de rijkste landen ter wereld geholpen moet worden door Artsen Zonder Grenzen.
En nu ook nog het sociale vangnet zo lang expres vernietigen dat men nu gewoon verhongerende kinderen in de klas heeft. Kinderen van 11 die flauwvallen omdat ze een weekend niks gegeten hebben.
Klacht: Dit kabinet
Nobele man jij.quote:Op zondag 11 september 2022 17:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
doe ik al met statiegeldflesjes. En de voedselbank is niet voor iedereen.
Wat een ongelofelijke onwetendheid. Misschien hebben die mensen het budget wel zo ingericht dat ze het net konden bolwerken met de oude energieprijzen? Of hadden ze schulden. Ik heb niet de mogendheid om in hun huishoudboekje te kijken (en dat wil ik ook helemaal niet).quote:Op zondag 11 september 2022 17:53 schreef LXIV het volgende:
Bijna nergens is het sociale vangnet beter dan in Nederland. Als dan mensen alsnog falen ligt het toch echt aan die mensen zelf. Die mensen hebben 2000 euro netto plus kunnen ze nog naar de voedselbank. Of gewoon bij mensen aankloppen of op FB zetten dat je kind honger heeft en of iemand wat brood kan geven. ZEKER weten dat je dan volop aangeboden krijgt.
Als je het in Nederland niet voor elkaar krijgt je kind gewoon eten te geven ligt het toch echt aan jezelf.
Ik kan ook vraagtekens zetten bij dit specifieke bericht maar nu nog ontkennen dat huishoudens niet in de problemen komen is wel heel naïef.quote:Op zondag 11 september 2022 17:53 schreef LXIV het volgende:
Bijna nergens is het sociale vangnet beter dan in Nederland. Als dan mensen alsnog falen ligt het toch echt aan die mensen zelf. Die mensen hebben 2000 euro netto plus kunnen ze nog naar de voedselbank. Of gewoon bij mensen aankloppen of op FB zetten dat je kind honger heeft en of iemand wat brood kan geven. ZEKER weten dat je dan volop aangeboden krijgt.
Als je het in Nederland niet voor elkaar krijgt je kind gewoon eten te geven ligt het toch echt aan jezelf.
Moeten ze maar geen nieuwe iPhone kopen. In dit land kan je geen honger hebben. Zijn nog altijd voedselbanken.quote:
quote:Op zondag 11 september 2022 18:06 schreef corehype het volgende:
Dus omdat die ouders hun eugen kids kan rotten is het opeens de schuld van Rutte? Bizar.
Van mij mag de regering nog meer kids van dit soort tuig afpakkrn.
1941 belde, ze willen hun politieke beslissing terugquote:Op zondag 11 september 2022 18:06 schreef corehype het volgende:
Dus omdat die ouders hun eugen kids kan rotten is het opeens de schuld van Rutte? Bizar.
Van mij mag de regering nog meer kids van dit soort tuig afpakkrn.
NWS / Kind valt flauw van de honger. deel 2quote:Op zondag 11 september 2022 18:13 schreef Selenophilia het volgende:
Loopt een hele topic over in nws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |