Het is ook echt te veel gevraagd om de FIA een beetje consequent te laten straffen, hè?quote:
natuurlijk zit hij in een stoeltje wat voor hem gemaakt is, hij heeft al eerder in die auto geredenquote:Op zondag 11 september 2022 18:27 schreef MoreDakka het volgende:
Een stint van een paar uur op Le Mans is een stuk zwaarder dan een F1-race, maar dan zit je ook in een stoeltje dat voor je gemaakt is in een auto die je kent.
Zal niet zo heel veel uitmaken natuurlijk. Je stapt alleen niet als een mummie uit, om nog maar te zwijgen over andere fysieke ongemakken.quote:Op zondag 11 september 2022 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat hij kan in een wagen die dat wel is.
Denk niet dat meer comfort hem per sé meer performance had gegeven, maar meer voorbereiding welquote:Op zondag 11 september 2022 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat hij kan in een wagen die dat wel is.
Het lijkt er niet op, hoe kan het dat hij anders zo oncomfortabel in de auto zit?quote:Op zondag 11 september 2022 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk zit hij in een stoeltje wat voor hem gemaakt is, hij heeft al eerder in die auto gereden
Ach die niet zo zuurquote:Op zondag 11 september 2022 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is ook echt te veel gevraagd om de FIA een beetje consequent te laten straffen, hè?
Als hij reserve driver is waarom zou die dan niet een stoeltje mee hebbenquote:Op zondag 11 september 2022 18:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op, hoe kan het dat hij anders zo oncomfortabel in de auto zit?
Stoeltje wel. Auto niet.quote:Op zondag 11 september 2022 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk zit hij in een stoeltje wat voor hem gemaakt is, hij heeft al eerder in die auto gereden
Heeft niks met zuur te maken. Ze helpen hun eigen sport om zeep op deze manier.quote:
quote:Op zondag 11 september 2022 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stoeltje wel. Auto niet.
Hij heeft volgens mij in Spanje zelfs al gereden voor Williams in een FP.quote:Op zondag 11 september 2022 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij reserve driver is waarom zou die dan niet een stoeltje mee hebben
Zelfde leeftijd, die kennen elkaar natuurlijk ook al van jongs af aan.quote:Op zondag 11 september 2022 18:32 schreef Jane het volgende:
Gasly die Nyck al komt feliciteren als 'ie nog in de auto zit is wel lief.
Zolang Max 10 achter elkaar pakt dan is die altijd beter dan iedereen die in een seizoen reed met meer dan 10 racesquote:Op zondag 11 september 2022 18:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het maakt ze veel makkelijker om te halen. Alle records zijn aan inflatie onderhevig maar de fanboys claimen ze allemaal even hard. Dat is ook onderdeel van het verdienmodel natuurlijk. .
Hulkenberg?quote:Op zondag 11 september 2022 18:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Nyck de Vries finishes P9 on his F1 debut! What a drive! He pushes Nicholas Latifi down to 21st in a 20 driver championship."
[ twitter ]
Het hangt af van het soort overtreding.quote:Op zondag 11 september 2022 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heeft niks met zuur te maken. Ze helpen hun eigen sport om zeep op deze manier.
Ik gun de Vries geen straf, maar het argument 'het is een nieuweling' is echt volkomen onzinnig. Juist dit soort dingen voedt ook in de toekomst weer de suggesties dat de hoogte van de strafmaat afhankelijk is van de coureur die de overtreding begaat.
Op zich wel met je eens, tenzij de redenatie is dat het deels kwam door ongelukkige communicatie met zijn team.quote:Op zondag 11 september 2022 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik gun de Vries geen straf, maar het argument 'het is een nieuweling' is echt volkomen onzinnig. Juist dit soort dingen voedt ook in de toekomst weer de suggesties dat de hoogte van de strafmaat afhankelijk is van de coureur die de overtreding begaat.
Juist die flexibiliteit is goed voor het voorkomen van lullige straffenquote:Op zondag 11 september 2022 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
een scheids moet juist niet flexibel zijnquote:Op zondag 11 september 2022 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Juist die flexibiliteit is goed voor het voorkomen van lullige straffen
FIA zal altijd flexibel zijn.quote:Op zondag 11 september 2022 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
een scheids moet juist niet flexibel zijn
In iedere situatie waar een rijder of rijders bij bij de stewards moeten komen, staat de straf sowieso nog niet vast.quote:Op zondag 11 september 2022 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
een scheids moet juist niet flexibel zijn
116.quote:Op zondag 11 september 2022 18:36 schreef G3rtonimo het volgende:
Iemand een linkje naar het document van de fia die verteld hoe de punten verdeeld worden, en ook waarin staat dat met een gelijke stand het aantal overwinningen als 1e bekeken wordt?
In principe staat Verstappen nu 117 punten voor lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |