SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Protège moi de mes désirs.
Doet me denken aan een jongen op de middelbare school. Die heette detlev (geen idee hoe je het schrijft, zat niet bij mij in de klas).quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:42 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet uit over de naam Redlef, hoe is dat een naam![]()
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/geen-slaap-voor-redlef
Het doet mij denken aan redruMquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:33 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een jongen op de middelbare school. Die heette detlev (geen idee hoe je het schrijft, zat niet bij mij in de klas).
Vonden we ook altijd erg apart. Maar is denk ik een Slavische naam ofzo
Ik had ook een Detlef in de klas.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:33 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een jongen op de middelbare school. Die heette detlev (geen idee hoe je het schrijft, zat niet bij mij in de klas).
Vonden we ook altijd erg apart. Maar is denk ik een Slavische naam ofzo
mij ook! blij dat ik niet de enige benquote:
Jammer genoeg zijn de echte pareltjes daar niet meer te vinden. Vroeger kon je een PDF downloaden met álle namen, ook als ze maar één keer gegeven waren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:43 schreef SaskiaR het volgende:
De kindernamen van 2022 zijn weer bekend gemaakt door de SVB!
https://www.svb.nl/nl/kindernamen/
Ik blijf maar lollen om deze opmerking.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
J.iyo-Bartje spant wel de troon wat mij betreft. Allemachtig![]()
Iemand vroeg suggesties voor jongensnamen. Dat is altijd wel een popcornmomentjequote:Op zondag 8 januari 2023 01:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]doet me denken aan die baby uit vier handen op één buik, die heette Bram Bas Samir Harm.
Of dat gezin met 3 jongens, Dylano, Djayvano en Herman![]()
Maar Jiyo-Bartje, dat is toch wel de vreemdste naam die ik ooit heb gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |