dat wordt onvermijdelijk luiwammesquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:28 schreef Leandra het volgende:
Ik zit binnenstebuiten te kijken en daar heeft een stel een baby die Wamme heet... ik weet niet hoor, het zou mijn keuze niet zijn.
Benjamin ook niet trouwens
Ze gaan aan de slag in Wammes kamer...
Het moet geen gemakzuchtig kind zijn idd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat wordt onvermijdelijk luiwammes
Eerste gedachte is eigenlijk: wat sneu voor 't arme kindquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:28 schreef Leandra het volgende:
Ik zit binnenstebuiten te kijken en daar heeft een stel een baby die Wamme heet... ik weet niet hoor, het zou mijn keuze niet zijn.
Benjamin ook niet trouwens
Ze gaan aan de slag in Wammes kamer...
Peike wordt vaak als pyke geschreven. Ik ken het ook, best leuke naamquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Peike klinkt me niet geheel onbekend. Volgens mij ooit ergens gehoord.
Pyke spreek je uit als Pieke en Peike als Peike toch?quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:44 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Peike wordt vaak als pyke geschreven. Ik ken het ook, best leuke naam
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2022 15:58 schreef fleuril het volgende:
[..]
Pyke spreek je uit als Pieke en Peike als Peike toch?
Ik moest denken aan verveliaquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:48 schreef Burdie het volgende:
Klinkt als iets wat wij in onze coole tienerjaren op feestjes tegen de jarige zeiden.
Dan zat je net goedquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:50 schreef SQ het volgende:
Kennelijk is het een Finse jongensnaam. Maar in Bulgarije ook een meisjesnaam (velislava).
Of van Gustaaf.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net tegengekomen, de naam Gust.
August ken ik wel. Dan zal Gust daar dan wel een afkorting van zijn?
Uiteraard, maar dat is omdat ik het wist (mijn collega heet zoquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net tegengekomen, de naam Gust.
August ken ik wel. Dan zal Gust daar dan wel een afkorting van zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |