Het is gebalsemd.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:15 schreef Dutch_view het volgende:
En weer een tocht naar de volgende locatie. Wat een gesleep eigenlijk ook met het lichaam
Van het ene genouw in het andere, van de ene wagen in de andere. Het lichaam wordt dan ook niet meer gekoeld lijkt me.
Ah oke dat wist ik niet. Wat een operatie ook om al die wegen nu in Londen af te sluiten voor de stoep.quote:
Ja zag het net op de map. Valt best mee.quote:
38 minuten toch? Maar als zo langzaam blijven lopen haoen ze t niet denk ik.quote:
Tja.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een happening is dit hele gebeuren zeg.
Moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje too much vind allemaal
Wat is daar verkeerd aan?quote:Op woensdag 14 september 2022 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze wel gesalueerd hadden dan was daar waarschijnlijk een enorme rel over ontstaan.
Nukubu’s worden dan ook niet geacht te salueren.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:54 schreef Dutch_view het volgende:
Wel een statige tocht hoor, mooi om naar te kijken
quote:Op woensdag 14 september 2022 15:50 schreef Guanabana het volgende:
Voor iemand die 70 jaar op de troon heeft gezeten vind ik het nog tot daaraan toe, maar stel Charles redt het maar vijf jaar, dan krijgt hij dit wegens protocol ook gewoon allemaal
Ze mogen niet in uniform en niet salueren.quote:
Nee ok, maar wat is daar verkeerd aan? Waarom mag het niet? En waarom specifiek die twee niet? Harry heeft toch nota bene een actieve militaire achtergrond?quote:Op woensdag 14 september 2022 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze mogen niet in uniform en niet salueren.
Dus ja, als ze dat wel zouden doen dan zou er een enorme rel ontstaan.
Andrew mag wel in uniform bij het waken bij de kist, maar verder niet.
Harry mag helemaal niet in uniform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |