https://www.philips.co.uk(...)2%AE-machine-is-coldquote:Op zondag 11 september 2022 08:55 schreef Sfancta het volgende:
Na een korte nacht wou ik net tas Moreno maken. Nadat ik de Senseo had ingesteld, en op die magische knop had gedrukt komt er alleen koude koffie uit ......
Heb snel ontkalkt, en het probleem blijft zich voordoen. Ben in paniek.
Klacht: Dit is apparaat nummer 3 dat in mijn armen sterft, dit jaar.
quote:
Dit. Zoveel lekkerder met koffie capsulesquote:Op zondag 11 september 2022 10:12 schreef valentijn101 het volgende:
https://www.lorespresso.c(...)_PD_BwE&gclsrc=aw.ds
Tijd voor cups. Hier koffie + machine voor bijna niets.
Ja niet duur, maar vervolgens ben je datzelfde bedrag kwijt voor 4 cups. Heb nu 100 morenos voor rond de paar euroquote:Op zondag 11 september 2022 10:12 schreef valentijn101 het volgende:
https://www.lorespresso.c(...)_PD_BwE&gclsrc=aw.ds
Tijd voor cups. Hier koffie + machine voor bijna niets.
Beetje goedkoop ogend apparaat. Ik drink alleen koffie uit mijn Jura.quote:Op zondag 11 september 2022 10:48 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier met stofzuigen.
quote:Op zondag 11 september 2022 13:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beetje goedkoop ogend apparaat. Ik drink alleen koffie uit mijn Jura.
Design van die senseos zijn tijdlozer en staat luxer op aanrecht.quote:Op zondag 11 september 2022 13:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat van Miele begint vanaf 900 euro, ofzo (sommigen zijn 4000 euro).
Gewoon een Makita blauw danquote:Op zondag 11 september 2022 13:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat van Miele begint vanaf 900 euro, ofzo (sommigen zijn 4000 euro).
Niets schreeuwt hedonisme en decadentie zoals een senseo doet inderdaadquote:Op zondag 11 september 2022 14:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Design van die senseos zijn tijdlozer en staat luxer op aanrecht.
Ik heb ooit wel een blauwe senseo gehad, maar niet mijn ding. Weggegooid.quote:Op zondag 11 september 2022 14:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Design van die senseos zijn tijdlozer en staat luxer op aanrecht.
20 stuks voor ¤2,50 bij Action of Blokker. En natuurlijk groot inslaan als er een goede aanbieding is. (duitsland is volgens mij nog goedkoper)quote:Op zondag 11 september 2022 13:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja niet duur, maar vervolgens ben je datzelfde bedrag kwijt voor 4 cups. Heb nu 100 morenos voor rond de paar euro
Heb ook zo’n toestel , goddelijk!quote:
Jura? Proleet!quote:Op zondag 11 september 2022 13:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beetje goedkoop ogend apparaat. Ik drink alleen koffie uit mijn Jura.
quote:Op zondag 11 september 2022 20:43 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon de kouwe senseo in de magnetron, maakt voor de smaak ook niet meer uit.
Waarom weggegooid? Was ie stuk?quote:Op zondag 11 september 2022 14:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel een blauwe senseo gehad, maar niet mijn ding. Weggegooid.
frituur daarentegenquote:Op maandag 12 september 2022 14:31 schreef junkiesietze het volgende:
Vroeger werd er in dit soort topics binnen 2 reacties overgegaan op BIER comments, gelukkig houden jullie daar ook niet meer van.
Bier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |