SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Geen voorkeur, ben wel heel benieuwdquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Even pluggen, wanneer zou het het beste uitkomen komende week?
[ afbeelding ]
Oeh ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bang dat Vout mee gaat luisteren.quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Welcome To The Jungle - Guns n' Roses
Je was toch naar de buurman? Dan is het niet gek dat je alles iets later hoort.quote:
Ik ben sowieso dinsdag en donderdagavond afwezig, woensdag golfen, geen idee hoe laat ik terug ben. Dus draai wanneer het de meeste mensen uitkomt en hou met mij geen rekeningquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat adviseer ik wel, hoewel het meeste niet echt foute muziek is.quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben bang dat Vout mee gaat luisteren.
wie is er gewond ?quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Je was toch naar de buurman? Dan is het niet gek dat je alles iets later hoort.![]()
Anders even opnieuw verbinden.
Buurman was niet thuisquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Je was toch naar de buurman? Dan is het niet gek dat je alles iets later hoort.![]()
Anders even opnieuw verbinden.
Misschien wordt het wel een Manic Monday versie…quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben sowieso dinsdag en donderdagavond afwezig, woensdag golfen, geen idee hoe laat ik terug ben. Dus draai wanneer het de meeste mensen uitkomt en hou met mij geen rekening
Niet op donderdag voor mij.quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde ook gaan, maar vond het wel duur, en dan moest ik nog een overnachting boeken of de halve nacht naar huis rijden.quote:
En zo gaan we door met begrafenis liederenquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:00 schreef livelink het volgende:
Welcome to the funeral, we've got fun and games
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:00 schreef livelink het volgende:
Welcome to the funeral, we've got fun and games
Voor de eerste dat het voor mij voor een concert voordelig was om in Groningen te wonenquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wilde ook gaan, maar vond het wel duur, en dan moest ik nog een overnachting boeken of de halve nacht naar huis rijden.
Nee, ik let goed opquote:
Het wordt tijd voor Bloodhound gangquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
En zo gaan we door met begrafenis liederen
Had ik dat geweten, had ik een bedje gereserveerd in huize ok01.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
Voor de eerste dat het voor mij voor een concert voordelig was om in Groningen te wonen
Rammstein volgend jaar is ook om de hoek dan…quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
Voor de eerste dat het voor mij voor een concert voordelig was om in Groningen te wonen
Ja, ik moet je iets bekennen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Duran Duran - Is There Something I Should Know
En er spelen zoveel leuke bandjes in Veraquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Had ik dat geweten, had ik een bedje gereserveerd in huize ok01.
Prima, ik drink die biertjes zelf wel op…quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik moet je iets bekennen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ik drink die biertjes zelf wel op…
En daar ga ik ook naartoequote:Op zaterdag 10 september 2022 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rammstein volgend jaar is ook om de hoek dan…
Sterktequote:
Oh gaaf !!! Ik baalde wel toen ik bij Rammstein was van al die mensen die met hun telefoon voor mijn neus stonden op te nemen, ik kon niets zienquote:
Kloptquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
En er spelen zoveel leuke bandjes in Vera
Dat is balen jaquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
Oh gaaf !!! Ik baalde wel toen ik bij Rammstein was van al die mensen die met hun telefoon voor mijn neus stonden op te nemen, ik kon niets zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |