SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik bedenk dat ik ook nog 2 flesjes bier, gerijpt op diezelfde Franse whiskyvaten.
Die ga ik zo even proberen…
Die film ken ik alleen van naam. Nooit gezien.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:42 schreef ok01 het volgende:
Ik moet altijd aan de film Little Miss Sunshine denken bij deze
Waarom dan?quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:42 schreef ok01 het volgende:
Ik moet altijd aan de film Little Miss Sunshine denken bij deze
Prachtige filmquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Die film ken ik alleen van naam. Nooit gezien.
Er zit ook honing in, zie ik nu:quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wil je eens laten weten welke biertjes dat zijn?
Ben wel benieuwd wat je er van vind. Ik houd wel van de combinatie bier/whisky of bier/cognac of bier/rum.
Oeh.... klinkt goed.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit ook honing in, zie ik nu:
[ afbeelding ]
Ik word jaloers.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Prima te doen, dat biertje, @:melting!
Licht kruidig met een zoetje…
quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:50 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu de Peruaanse valse panfluit….
Die wil je zeker niet verkopen?quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 liggen, ook nog eentje uit Duitsland.
Ook op whiskyvaten gelagerd…
Nee, maar je mag ze hier komen proeven…quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Die wil je zeker niet verkopen?
quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar je mag ze hier komen proeven…
Het gaat niet om de prijs, maar of je er van kan genieten.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook goedkoop met mijn supermarkt Mojito
Ik weet niet of je toiletwijn tot die categorie kan rekenenquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat niet om de prijs, maar of je er van kan genieten.
Die is ook goed te doen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik trek een Grimbergen Dubbel open
Wat is toiletwijn?quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:53 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toiletwijn tot die categorie kan rekenen
quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook goedgekeurd door onze Morris:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het schijnt in gevangenissen gemaakt te worden, dus gelukkig weet ik dat nietquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is toiletwijn?
Wijn dat je op het toilet drinkt, of wijn waar je het toilet mee doorspoelt?
Morris is een goede naam.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke onderzetters ookquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |