abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 september 2022 @ 15:25:51 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205948482
quote:
2s.gif Op maandag 12 september 2022 15:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan overigens, met gemak, wel een pond kaas consumeren in 3 dagen, maar ik probeer ook nog steeds ietsje minder dik te worden so better not.
Ik vertel mezelf dat het beter is dan van die carbs. :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205948490
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:25 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik vertel mezelf dat het beter is dan van die carbs. :P
Ja maar ik eet dus wel gewoon carbs.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 12 september 2022 @ 15:26:32 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205948496
quote:
2s.gif Op maandag 12 september 2022 15:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja maar ik eet dus wel gewoon carbs.
HU!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205948513
Carbs O+
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 12 september 2022 @ 15:37:22 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205948604


Wat zit er in de diepvries bij een machinebouwer? Brood van een van de medewerkers en een as :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 12 september 2022 @ 15:37:49 #256
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205948608
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 15:37 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]

Wat zit er in de diepvries bij een machinebouwer? Brood van een van de medewerkers en een as :D
Jouw fleshlight?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205948659
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Je zegt leek goed te werken, is het toch fout gegaan?

Ik ben nu ketchup aan het maken *O*

sterkte met je onbekende werk frustratie :*
Ik heb ze in de vriezer gelegd en niet meer gekeken. Vanavond checken of dat ook echt zo is :D.
  maandag 12 september 2022 @ 17:19:37 #258
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205949484
ja hoi! *)

ik moest weer eens langskomen werd me verteld ..
Ik lees enigszins trouw mee hoor, maar ben redelijk druk EN inspiratiloos om iets op te schrijven :)

alles gaat goed hier.. werk dus druk, nog 18 dagen en dan zit het project r weer op voor dit jaar en kunnen we weer even relaxen.. mngt heeft belachelijke dingen voor volgend jaar voorgesteld, ik ben het er niet mee eens, maar we zullen wel weer meebuigen ... eerst eind october lekker 10 dagen naar de zon ( niet goedkoop, wsl met kinderen en warm :P )

verder volg ik de mooie verbouw projecten , en de alcoholische projecten met intresse..
ik heb binnenkort een gesprek met de bank hier om te kijken of ik hier een huis kan gaan kopen :o thuisland wordt dan ook echt thuisland.. moet alleen nog even uitzoeken hoe dat verder met de belastinggaat in NL gaat etc.. :+
het nieuwe huis is wsl buiten de stad, in een dorpje, met een stukje grond ( 2 a 4 hectare) en dan mag ik ook eens aan de slag met een groente tuin en wat dieren.. ik geniet dit en volgend jaar maar van op vakantie zijn, want na volgend jaar is het wsl wat lastiger allemaal :o

in de liefde gaat het goed *; de chef is nu echt m'n lief geworden en we zien elkaar regelmatig... het is fijn maar ook spannend want onze rugzakjes zitten ons af en toe in de weg.. ik werk daar hard aan met een therapeut en baby stapjes zijn ook gewoon stapjes :+

qua gezondheid is er nog wat werk aan de winkel.. de sport motivatie moet nog weer even gevonden worden en een warme avond maaltijd is altijd lastig, maar de tijd van soepies en purees en curries komt er weer aan dus weer wat meer zin om te koken..
Daarnaast had ik vandaag het eerste deel van mijn wortelkanaal behandeling.. viel op zich wel mee, alleen wat een gepruts in je mond is het.. volgende week wordt de definitieve topping geinstalleerd.. hopelijk is het gedoe dan over :)

oh en verder heb ik appels.. van de boom van de chef O+ .. en daar ga ik eens appelmoes en appeltaart inhoud van maken.. appelmoes was ik van plan om te wecken en de vulling in te vriezen.. iemand tips hiervoor? ( en waar is het inmaak topic gebleven O-) )

dat was het wel weer even voor een update geloof ik :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_205949550
@Barreltje *O* we misten je al
Klinkt als een best fijne update O+
pi_205949563
@Barreltje O+ *O* O+ daar ben je O+
pi_205949580
@Barretje *O* je bent er weer . En met mooie berichten
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 12 september 2022 @ 17:39:23 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205949687
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2022 17:19 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi! *)

ik moest weer eens langskomen werd me verteld ..
Ik lees enigszins trouw mee hoor, maar ben redelijk druk EN inspiratiloos om iets op te schrijven :)

alles gaat goed hier.. werk dus druk, nog 18 dagen en dan zit het project r weer op voor dit jaar en kunnen we weer even relaxen.. mngt heeft belachelijke dingen voor volgend jaar voorgesteld, ik ben het er niet mee eens, maar we zullen wel weer meebuigen ... eerst eind october lekker 10 dagen naar de zon ( niet goedkoop, wsl met kinderen en warm :P )

verder volg ik de mooie verbouw projecten , en de alcoholische projecten met intresse..
ik heb binnenkort een gesprek met de bank hier om te kijken of ik hier een huis kan gaan kopen :o thuisland wordt dan ook echt thuisland.. moet alleen nog even uitzoeken hoe dat verder met de belastinggaat in NL gaat etc.. :+
het nieuwe huis is wsl buiten de stad, in een dorpje, met een stukje grond ( 2 a 4 hectare) en dan mag ik ook eens aan de slag met een groente tuin en wat dieren.. ik geniet dit en volgend jaar maar van op vakantie zijn, want na volgend jaar is het wsl wat lastiger allemaal :o

in de liefde gaat het goed *; de chef is nu echt m'n lief geworden en we zien elkaar regelmatig... het is fijn maar ook spannend want onze rugzakjes zitten ons af en toe in de weg.. ik werk daar hard aan met een therapeut en baby stapjes zijn ook gewoon stapjes :+

qua gezondheid is er nog wat werk aan de winkel.. de sport motivatie moet nog weer even gevonden worden en een warme avond maaltijd is altijd lastig, maar de tijd van soepies en purees en curries komt er weer aan dus weer wat meer zin om te koken..
Daarnaast had ik vandaag het eerste deel van mijn wortelkanaal behandeling.. viel op zich wel mee, alleen wat een gepruts in je mond is het.. volgende week wordt de definitieve topping geinstalleerd.. hopelijk is het gedoe dan over :)

oh en verder heb ik appels.. van de boom van de chef O+ .. en daar ga ik eens appelmoes en appeltaart inhoud van maken.. appelmoes was ik van plan om te wecken en de vulling in te vriezen.. iemand tips hiervoor? ( en waar is het inmaak topic gebleven O-) )

dat was het wel weer even voor een update geloof ik :)
Stopt er een trein in dat dorpje? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 12 september 2022 @ 17:46:10 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205949754
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2022 17:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Stopt er een trein in dat dorpje? :D
nee, wel dichtbij ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_205949822
Goeie berichten van @Barreltje…gewoon alles tegelijk in één post w/
Fijn hoor om de update te lezen.
pi_205949827
Hoi Hoi @Barreltje ! :W
  maandag 12 september 2022 @ 17:57:01 #266
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205949857
ik ga mn best doen om wat bij te blijven hoor :) de rustige periode komt er nu aan. dus dat zou moeten kunnen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_205949865
Dat was fijn, het fietsen, op het strand in de golven drijven, lunchen, terug via de duinen.
Was een echte vakantiedag thuis O+
Onderweg terug bij de bieb binnengelopen en nu thuis worden er pannenkoeken met appel, spek en stroop voor me gebakken. :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 12-09-2022 18:11:05 ]
pi_205951966
-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 september 2022 @ 20:32:06 #269
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205952006
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 20:29 schreef Sarabi het volgende:
-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte daarmee, da's goed waardeloos.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205952035
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 12:10 schreef AnneX het volgende:
Gemeenten😳 Regels 😳

Alhoewel het hier vandaag meeviel.
Vrijdag gebeld en om10 uur stond de gemeente rioolman voor de deur.
Heeft de drie gemeente putten geopend en visueel geïnspecteerd. Zag er prima uit.
Kwam zelf met voorstel om de put onder ons terras een 20 cm ( onder zand en grind) op te hogen i.v.m. toegankelijkheid en calamiteiten, door de gemeente aannemer! 👍🏼
En nog plannen om het riool te inspecteren met scoop en zo. Lastig.lastig vanwege ligging.

Wat een gedoe met jullie riool zeg. To be continued.

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 12:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee, geen contact meer sinds de foto's en het echootje in het voorjaar en mijn kaart/knuffeltje die kant weer op.
Spannend O+
:*

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 13:51 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Wat moet er gebeuren?
We hebben een binnendeur en een buitendeur die vervangen moeten worden.

Sinds de aanvraag heb ik nog twee deuren, een kozijn, een lekkage en een instortende schuur bedacht ;(
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:40 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb dit weekend ook weer een hele pan saus gemaakt. Op aanraden van Piet in zakjes en met de vacuummeerder geseald, leek erg goed te werken.

En grrr, wat frustratie op het werk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
Spoilers!
  maandag 12 september 2022 @ 20:34:55 #271
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205952039
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 20:29 schreef Sarabi het volgende:
-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gatver :*
  Moderator maandag 12 september 2022 @ 20:35:21 #272
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205952049
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2022 17:57 schreef Barreltje het volgende:
ik ga mn best doen om wat bij te blijven hoor :) de rustige periode komt er nu aan. dus dat zou moeten kunnen
Je moest twee boor productieplatforms onderhouden toch? Of eentje?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205952058
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2022 17:57 schreef Barreltje het volgende:
ik ga mn best doen om wat bij te blijven hoor :) de rustige periode komt er nu aan. dus dat zou moeten kunnen
^O^
Spoilers!
pi_205952061
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 12 september 2022 @ 20:37:04 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205952078
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:37 schreef fietsie het volgende:

[..]
Jouw fleshlight?
Nee, die as paste niet. Dus even in de vriezer en dan wel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')