abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 september 2022 @ 18:34:21 #226
451005 Grems
Clown World
pi_205938284
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Na Stalin hebben ze herhaaldelijk tanks door Europa laten rijden om demonstranten te onderdrukken, is het hele oosten arm gehouden en zijn vele mensen jarenlang opgesloten en fysiek en/of geestelijk gemarteld. In Rusland is een leider aan de macht die het uiteenvallen van dat systeem de grootste geopolitieke ramp van de vorige eeuw vindt.

Hoe kun je Rusland niet vergelijken met het naoorlogse Sovjet systeem?
Wat is er mis met demonstranten onderdrukken?

Arm maken en/of houden is ook prima, mits voor een goed doel.
pi_205938286
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nou en
:N
pi_205938293
quote:
88s.gif Op zondag 11 september 2022 18:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nou volgens mij hebben we dit gewoon aan jou te danken hoor

Je zit al maandenlang verkneukelend te zieken en te over NWS en users en 'de andere kant' en dan kun je erop wachten dat die op zo'n moment hallo komen zeggen

bedankt man, ben er vanochtend al stevig met de gastbezem door heengegaan maar als jullie erop staan de trollen dan is dat blijkbaar de richting die jullie op willen
Ik houd me netjes weg van NWS … kan het ook erger maken hoor.
En bedankt voor je veegwerk maar het is dweilen met de kraan open. .
En er verandert niets.
Maar wij moeten op de tippen van onze tenen lopen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205938298
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De algemeen geaccepteerde waarheid?
Laat me raden...het oekrains ministerie van defensie?
Say no more :+
Je hoeft niet per se naar het Oekraïense ministerie van Defensie te gaan hoor. Kijk eens op de NOS en je ziet daar wat 90% van Nederland ongeveer als wereldbeeld heeft.
pi_205938306
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Maar ondertussen demoniseer jij vrolijk een gans volk.
Hoe is dat een demonisering?
pi_205938324
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:17 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Heeft 1 voordeel: je weet meteen wie de ultra rechtse Banderas fans zijn. :s) :s)
Alleen beseffen ze het zelf niet. Ze verwijten anderen fascistisch te zijn, tegelijkertijd zijn ze voor harde aanpakken van demonstranten, dat politieke partijen die hun niet bevallen verboden worden en dat politieke leiders die hun mening niet delen opgesloten worden.
  Moderator zondag 11 september 2022 @ 18:37:56 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205938337
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:29 schreef Grems het volgende:

[..]

Indien moderator in 9/10 gevallen gevolgd door een ( al dan niet tijdelijke ) ban.
Leugens!

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik houd me netjes weg van NWS … kan het ook erger maken hoor.
En bedankt voor je veegwerk maar het is dweilen met de kraan open. .
En er verandert niets.
Maar wij moeten op de tippen van onze tenen lopen.
Starhopper kan er inmiddels niet meer in iig dus dit is aantoonbaar niet waar O-)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205938338
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:31 schreef Glazenmaker het volgende: In Rusland is een leider aan de macht die het uiteenvallen van dat systeem de grootste geopolitieke ramp van de vorige eeuw vindt.
Ow ja de favoriete quote … voor t gemak maar uit context gerukt en het vervolg weg gelaten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205938343
quote:
88s.gif Op zondag 11 september 2022 18:37 schreef sp3c het volgende:

[..]
Leugens!
[..]
Starhopper kan er inmiddels niet meer in iig dus dit is aantoonbaar niet waar O-)
Kan ik niet weten he dude
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205938382
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:29 schreef Grems het volgende:

[..]
De werkelijke gang van zaken is natuurlijk, vooral de laatste jaren:

- Iemand post iets wat meer dan een nanometer afwijkt van de NOS/rijksoverheid evangelie.

- BNW is links achter de pispotten lololol*

Indien moderator in 9/10 gevallen gevolgd door een ( al dan niet tijdelijke ) ban.
En dat ga je oplossen door wel je claim te maken, maar niet te zeggen hoe je het weet? De claim was dat 3 nazi groeperingen Oekraïne hebben gegijzeld. Dat is een stevige claim over een land. Persoonlijk heb ik er mijn twijfels bij want 3 fascistische organisaties zullen doorgaans eerst elkaar afslachten voor ze aan een gijzeling beginnen en Bandera was een rakker uit de tweede wereldoorlog. Ben dus wel benieuwd waar die kennis vandaan komt. En dan krijg ik als antwoord: zeg ik lekker niet en ga terug naar je NWS!!!
pi_205938397
quote:
88s.gif Op zondag 11 september 2022 18:31 schreef sp3c het volgende:

Je zit al maandenlang verkneukelend te zieken en te over NWS
Is ook enkel maar geweten omdat jij hier elke post opvolgt, en meerdere mods blijkbaar.
Denk niet dat bnw-mods continu het nws oekraine topic volgen om iedereen daar op de vingers te tikken.
Als jij hier niet volgde was er geen haan die ernaar kraaide
En ja soms wordt het mij teveel … blame my gintonic :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 11 september 2022 @ 18:44:58 #237
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205938428
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 17:59 schreef Summers het volgende:

[..]
Heb je daar een video van anders kan het net zo goed oorlogspropaganda zijn ...

De video staat hieronder bij 28 februari 2022

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit echt onbekend voor je? Het filmpje heb ik ergens wel langs zien komen maar niet gekeken. Ochur-Suge Mongush heet de dader kennelijk, kun je zat op vinden.

Overigens oordeel ik harder over oorlogsmisdaden als die door de bezetters worden uitgevoerd, dan door de verdedigers. Het zijn de landgenoten en misschien wel nauwer verwanten van die Oekraïners die vermoord, verkracht, gemarteld en van huis gedreven zijn. Natuurlijk wordt je daar boos van.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_205938437
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik houd me netjes weg van NWS … kan het ook erger maken hoor.
En bedankt voor je veegwerk maar het is dweilen met de kraan open. .
En er verandert niets.
Maar wij moeten op de tippen van onze tenen lopen.
Iemand vraagt je naar een bron en het water staat je aan de lippen!?
  zondag 11 september 2022 @ 18:46:15 #239
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205938451
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:22 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja dat zal jij wel weten ja.... _O-
Nogmaals, vraag het voor de grap eens aan een Pool. Jij weet het namelijk ook niet beter. Maar zij wel.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 11 september 2022 @ 18:49:51 #240
451005 Grems
Clown World
pi_205938508
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En dat ga je oplossen door wel je claim te maken, maar niet te zeggen hoe je het weet? De claim was dat 3 nazi groeperingen Oekraïne hebben gegijzeld. Dat is een stevige claim over een land. Persoonlijk heb ik er mijn twijfels bij want 3 fascistische organisaties zullen doorgaans eerst elkaar afslachten voor ze aan een gijzeling beginnen en Bandera was een rakker uit de tweede wereldoorlog. Ben dus wel benieuwd waar die kennis vandaan komt. En dan krijg ik als antwoord: zeg ik lekker niet en ga terug naar je NWS!!!
Ik hoef niets op te lossen.

Verder bestaat van 9/10 zaken die hier besproken worden geen NOS.nl bronvermelding dus dan valt de discussie tegenwoordig meteen dood.
  zondag 11 september 2022 @ 18:57:43 #241
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205938654
Wat een akelig topic is dit geworden zeg, naar sfeertje opeens :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205938666
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb respect voor ze dat ze de Duitsers hebben weten te stoppen, maar was tegelijkertijd heel depressief geworden als Rusland mijn "bevrijder" was geweest, want Stalin was niet heel erg anders dan Hitler. Waarschijnlijk nog wel erger als je niet behoorde tot een van de groepen waar Hitler extra de pis op had.

Heb je daar ook wat op aan te merken?
Wat Stalin deed was idd niet anders dan wat Hitler deed, of wat westerse leiders deden in bijv. gekoloniseerde landen. Je kan Rusland van nu niet vergelijken met Rusland van tijdens de SU, omdat het al decennia niet meer communistisch is, het heeft haar fout ingezien en er afstand van genomen en ook stappen in de juiste richting gezet. Het westen blijft echter oorlogszuchtig, voert de ene oorlog na de andere met alle leed die daarmee gepaard gaat en blijft landen bedreigen die haar koers niet varen. Als het landen niet dmv een oorlog kan aanpakken dan wurgen ze wel je economie. Een groot voordeel dat het westen heeft is haar propagandamachine, we kunnen letterlijk tig landen compleet vernietigen, leegroven, miljoenen burgerslachtoffers maken, wat vervolgens hier als "bevrijding" wordt gebracht, wat ook nog heilig geloofd wordt ook. Dit is dezelfde propagandamachine die jou doet geloven dat Rusland the bad guy is en wij the good guys die alleen maar vrede, democratie en vrijheid willen verspreiden.
pi_205938794
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik houd me netjes weg van NWS … kan het ook erger maken hoor.
En bedankt voor je veegwerk maar het is dweilen met de kraan open. .
En er verandert niets.
Maar wij moeten op de tippen van onze tenen lopen.
De slachtofferrol is wel comfortabel he.

Je kan hier ongecensureerd alle kanten van de oorlogspropaganda kwijt, niemand die je een strobreed in de weg ligt. Maar als iemand het niet met je m eens is schiet je gelijk in de slachtofferrol. 'hunnie mogen alles en wij niks.'
pi_205938842
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:58 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Wat Stalin deed was idd niet anders dan wat Hitler deed, of wat westerse leiders deden in bijv. gekoloniseerde landen. Je kan Rusland van nu niet vergelijken met Rusland van tijdens de SU, omdat het al decennia niet meer communistisch is, het heeft haar fout ingezien en er afstand van genomen en ook stappen in de juiste richting gezet. Het westen blijft echter oorlogszuchtig, voert de ene oorlog na de andere met alle leed die daarmee gepaard gaat en blijft landen bedreigen die haar koers niet varen. Als het landen niet dmv een oorlog kan aanpakken dan wurgen ze wel je economie. Een groot voordeel dat het westen heeft is haar propagandamachine, we kunnen letterlijk tig landen compleet vernietigen, leegroven, miljoenen burgerslachtoffers maken, wat vervolgens hier als "bevrijding" wordt gebracht, wat ook nog heilig geloofd wordt ook. Dit is dezelfde propagandamachine die jou doet geloven dat Rusland the bad guy is en wij the good guys die alleen maar vrede, democratie en vrijheid willen verspreiden.
Het westen voert de ene na de andere oorlog klopt.

Maar hoe is dat anders dan Rusland? Of heb je Tsjetsjenië, Georgië, en de Krim gemist?

Die kwamen altijd heel goed uit als het dreigde mis te lopen voor Putin.
  Moderator zondag 11 september 2022 @ 19:08:40 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205938876
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Is ook enkel maar geweten omdat jij hier elke post opvolgt, en meerdere mods blijkbaar.
Ik niet hoor meeste dingen die langskomen boeien me niet zo en heb ik ook geen verstand van

Dan haak ik snel af
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205938925
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een akelig topic is dit geworden zeg, naar sfeertje opeens :{
Maar wel een kleIn beetje grappig dat de hele onderwerp zo dom is en bijna niemand kan weten wat daar in Ukraine precies aan de hand is.
How in gods name anybody can take it seriously when you have a complete dickhead/bad comedian-actor playing the role of some fckin hero president.
Ik ben er wel klaar mee. LOL.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 11 september 2022 @ 19:19:49 #247
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205939100
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 19:10 schreef Tingo het volgende:

[..]
Maar wel een kleIn beetje grappig dat de hele onderwerp zo dom is en bijna niemand kan weten wat daar in Ukraine precies aan de hand is.
How in gods name anybody can take it seriously when you have a complete dickhead/bad comedian-actor playing the role of some fckin hero president.
Ik ben er wel klaar mee. LOL.
Ik ook, een mooi toneelstuk voor de massa om het leven een stuk duurder te maken voor de normale man. Die kleine tuinkabouter in zijn groene pakje speelt de rol van zijn leven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 11 september 2022 @ 19:34:17 #248
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205939388
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2022 18:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Is dit echt onbekend voor je? Het filmpje heb ik ergens wel langs zien komen maar niet gekeken. Ochur-Suge Mongush heet de dader kennelijk, kun je zat op vinden.

Overigens oordeel ik harder over oorlogsmisdaden als die door de bezetters worden uitgevoerd, dan door de verdedigers. Het zijn de landgenoten en misschien wel nauwer verwanten van die Oekraïners die vermoord, verkracht, gemarteld en van huis gedreven zijn. Natuurlijk wordt je daar boos van.
Boos worden of niet dat moet je helemaal zelf weten , weet dat andere mensen er anders over denken en die evenveel recht hebben om hun eigen conclusies te trekken.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 11 september 2022 @ 19:37:47 #249
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205939447
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 09:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ah ja daarmee die recent geposte tweet met foto van zelenski die decoraties uitdeelde aan buitenlandse journalisten
Doet inderdaad denken aan Prins Carnaval die hoge onderscheidingen uitdeelt.
Maar nogmaals, dit gebeurt ook aan Russische zijde.
Part of the game.
  zondag 11 september 2022 @ 19:57:05 #250
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205939711
Clare Daly/europees parlement over de sancties tegen Rusland

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')