Ahh dat is lief. Dankjewelquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:praadje weet je dat je een heel attente Fokker bent? Dikke knuffel
Dank voor de kijktip, praadjequote:Op dinsdag 20 september 2022 15:23 schreef praadje het volgende:
@:Van_Poppel ik weet niet of je tijd hebt maar
Sporza: WK wielrennen 17.04 op EEN https://www.tvgids.nl/sport/sporza-wk-wielrennen
Maar net te laat zekerquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dank voor de kijktip, praadje
Avond lief Poppeltje en veel kijkplezier. Hier alleen Gillis en dan naar bed. Morgen om 6.00 uur weer op.quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Hier vandaag PSW, MIK en VI
Dat wel, maar het gaat om het ideequote:
Avond moppie, veel kijkplezier.quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Massa is Kassa
Dat is ook zo, het gaat om het idee. En soms heb je er wat aan en soms niet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wel, maar het gaat om het idee![]()
Heb hier trouwens ook de Eurosport Player. Daarmee kan ik alles terugkijken.
Vroeg uit de veren dusquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Poppeltje en veel kijkplezier. Hier alleen Gillis en dan naar bed. Morgen om 6.00 uur weer op.
Poeh dat is vroeg! Slaap lekker vastquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Poppeltje en veel kijkplezier. Hier alleen Gillis en dan naar bed. Morgen om 6.00 uur weer op.
Dankjewel lieverdquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Poeh dat is vroeg! Slaap lekker vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Had ik vroeger ook, toen ik nog studeerde hoorquote:
Wat is trouwens PSW en MIKquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Hier vandaag PSW, MIK en VI
Lekker toch. Je lijf geeft zelf wel aan wat je nodig hebt. Ik doe op mijn vrije dagen ook altijd een lekker dutje hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook, toen ik nog studeerde hoorTegenwoordig ben ik een luiwammes die om acht uur opstaat. En om half tien pas beginnen met het huishouden en zo
Oh ik heb het brave ritme van 23.00 erin, 8.00 wekker, 8.30 max eruit. 13.00 dutje tot 13.30quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker toch. Je lijf geeft zelf wel aan wat je nodig hebt. Ik doe op mijn vrije dagen ook altijd een lekker dutje hoor.
Haha ik al in de lijst zoeken. Klinkt logisch inderdaad en ik wist dat jij PSW altijd kijkt maar kon de afkorting niet plaatsen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Per Seconde Wijzer en Massa Is Kassa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |