13.5quote:Op zondag 18 september 2022 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... het is wel weer even wennen, maar voor de zomer deed ik de kachel pas op 15 als het kouder dan 13.5 was. Dus ik kan er wel tegen...
Ik hoop alleen dat het lang duurt voordat de kachel nodig is, want dan moeten mijn hobbyspullen naar de woonkamer, want het boven te koud is en ik houd van mijn hobbykamer. Maar goed, dat is voor even en even wennen. Beneden is ook super gezellig
Ik heb dat pak besteld en binnen. Zooo lekker warmquote:Op zondag 18 september 2022 20:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
13.5Dat zou ik echt niet trekken. Maar ik zit wel de hele dag stil
Loop je dan helemaal ingepakt door huis?
Lekker!quote:Op maandag 19 september 2022 11:01 schreef praadje het volgende:
En ik heb net een heerlijke pan stamppot zuurkool met spekjes gemaakt
Waarom deze keuze? Je houdt van je hobbykamer maar maakt een keuze het zo koud te laten worden dat je niet in de kamer kan zitten waar je van houdt. Bespreek je deze keuzes ook met je therapeuten/behandelaars?quote:Op zondag 18 september 2022 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... het is wel weer even wennen, maar voor de zomer deed ik de kachel pas op 15 als het kouder dan 13.5 was. Dus ik kan er wel tegen...
Ik hoop alleen dat het lang duurt voordat de kachel nodig is, want dan moeten mijn hobbyspullen naar de woonkamer, want het boven te koud is en ik houd van mijn hobbykamer. Maar goed, dat is voor even en even wennen. Beneden is ook super gezellig
Niet besprokenquote:Op maandag 19 september 2022 11:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom deze keuze? Je houdt van je hobbykamer maar maakt een keuze het zo koud te laten worden dat je niet in de kamer kan zitten waar je van houdt. Bespreek je deze keuzes ook met je therapeuten/behandelaars?
Ik vind het jammer dat je iets waar je van houdt, niet van kan genieten terwijl de oplossing zo makkelijk lijkt. Leven is te kort om te beknibbelen op je geluk.
Avond lieverds en sterkte Child. Koppie erbij houden hoor. Hier net lekker een dutje gedaanquote:Op maandag 19 september 2022 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Wat een slechte dag hier. Heel zwaar gesprek gehad met de hulpverleners. Plus een oom die ernstig ziek is (niet dat ik hem goed ken, maar mijn moeder is erg overstuur en ze zit al in een depressie en dat geeft veel zorgen). Het loopt me allemaal over de schoenen vandaag.
Maar goed, net zoals in een Jaar van je Leven aan het legpuzzelen
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 september 2022 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Wat een slechte dag hier. Heel zwaar gesprek gehad met de hulpverleners. Plus een oom die ernstig ziek is (niet dat ik hem goed ken, maar mijn moeder is erg overstuur en ze zit al in een depressie en dat geeft veel zorgen). Het loopt me allemaal over de schoenen vandaag.
Maar goed, net zoals in een Jaar van je Leven aan het legpuzzelen
Dank je welquote:Op maandag 19 september 2022 19:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverds en sterkte Child. Koppie erbij houden hoor. Hier net lekker een dutje gedaan
Was het interessant? Ik kijk hem morgen even terug.quote:Op maandag 19 september 2022 21:20 schreef monkyyy het volgende:
Dat was alweer de laatste kassa van dit jaar.
Mwa. Niet het terugkijken waard.quote:Op maandag 19 september 2022 21:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Was het interessant? Ik kijk hem morgen even terug.
Kijk, scheelt weer tijd.quote:Op maandag 19 september 2022 21:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mwa. Niet het terugkijken waard.
@Groepfunder . Sorry, ik had een foutje gemaakt. Ewout is er op dinsdag, morgen dus. Op RTL5 om 20.30.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:48 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah, er is dus een nieuwe serie van Ewout? Weet je ook op welke dag die door RTL wordt uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |