Ja hehe of ik nou ¤3000 of ¤10.000 pj moet betalen.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:16 schreef Galvez het volgende:
Ik hoor massaal mensen om me heen die nu hun huis gaan verduurzamen, minder energie gaan gebruiken etc.
Want och och, nu gaat het ze teveel geld kosten.
Klacht: mensen die geen reet om milieu geven, en pas in actie komen als het hen geld kost.
Oh, dus als je niet bij hoeft te betalen, dan is het klimaat en duurzaamheid niet belangrijk?quote:Op donderdag 8 september 2022 20:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ja hehe of ik nou ¤3000 of ¤10.000 pj moet betalen.
Eerlijk gezegd zal mij dat worst wezen.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:30 schreef Galvez het volgende:
[..]
Oh, dus als je niet bij hoeft te betalen, dan is het klimaat en duurzaamheid niet belangrijk?
Egoīst.
Baba Yaga krijgt iedereen, het is slechts een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb een zonnepark in me achtertuin
ik wek 1 megawatt per dag op
mijn airco staat de hele dag te razen op 16 graden heerlijk
kaag krijgt mij niet
Mensen die in de global warming hoax trappenquote:Op donderdag 8 september 2022 20:16 schreef Galvez het volgende:
Ik hoor massaal mensen om me heen die nu hun huis gaan verduurzamen, minder energie gaan gebruiken etc.
Klacht: mensen die geen reet om milieu geven, en pas in actie komen als het hen geld kost.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:08 schreef gers het volgende:
[..]
Mensen die in de global warming hoax trappen
Je ma hanteert een soortgelijke strategie. Ze kiest er dan ook regelmatig voor om zich in d'r bek te laten pissen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 07:03 schreef Aiciu het volgende:
Ik kies altijd de meest milieuonvriendelijke optie.
Als ik weet dat iets meer linksgekkies angst aanjaagt dan is dat zeker mijn favoriete optie.
‘Wij’ stoten per persoon zo’n beetje het meeste uit van iedereen toch? Lijkt me niet helemaal terecht om naar anderen te gaan wijzenquote:Op donderdag 8 september 2022 22:24 schreef Selenophilia het volgende:
Ik snap de motivatie (gebrek eraan) ergens wel. Een beter milieu begint bij jezelf ja, maar het voelt ook als dweilen met de kraan open. Wij papieren rietjes gebruiken en alles verduurzamen terwijl andere kant van de wereld het zwaar verkloot.
Wat denk je dat er met de CO2-voetafdruk gebeurt op het moment dat de bevolking van China en India steeds rijker wordt? China opent nu bijvoorbeeld massaal kolencentrales. Daar kan je niet tegenop verduurzamen als Europa.quote:Op vrijdag 9 september 2022 07:48 schreef Raw85 het volgende:
[..]
‘Wij’ stoten per persoon zo’n beetje het meeste uit van iedereen toch? Lijkt me niet helemaal terecht om naar anderen te gaan wijzen
Weet je niet hoeveel milieubelasting je chemo voor je longkanker opleverd?quote:Op donderdag 8 september 2022 20:18 schreef Mikeytt het volgende:
Doe ik ook. Niet vanwege het milieu of de kosten, maar om een steentje bij te dragen aan het minder gas verbruiken zodat er minder van Rusland ingekocht hoeft te worden.
Denken dat het klimaat te redden isquote:Op donderdag 8 september 2022 20:30 schreef Galvez het volgende:
[..]
Oh, dus als je niet bij hoeft te betalen, dan is het klimaat en duurzaamheid niet belangrijk?
Egoīst.
Sarcasme hoop ik? Wij als in Nederlanders?quote:Op vrijdag 9 september 2022 07:48 schreef Raw85 het volgende:
[..]
‘Wij’ stoten per persoon zo’n beetje het meeste uit van iedereen toch? Lijkt me niet helemaal terecht om naar anderen te gaan wijzen
Maakt het uit? Laat gewoon zien dat het raken van mensen in hun portemonnee het gewenste effect heeft. Dat zou men als regering dus vaker kunnen gaan inzetten waar nodig, vind ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:16 schreef Galvez het volgende:
Precies dit.quote:Op vrijdag 9 september 2022 10:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Maakt het uit? Laat gewoon zien dat het raken van mensen in hun portemonnee het gewenste effect heeft. Dat zou men als regering dus vaket kunnen gaan inzetten waar nodig, vind ik.
Dit. Veel mensen zijn te dom, te bevoordeeld en te egoīstisch om zich iets aan te trekken van global warming. Dan maar op deze manier.quote:Op vrijdag 9 september 2022 10:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Maakt het uit? Laat gewoon zien dat het raken van mensen in hun portemonnee het gewenste effect heeft. Dat zou men als regering dus vaker kunnen gaan inzetten waar nodig, vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |