Ga lekker even googelen in plaats van hier te trollenquote:Op donderdag 8 september 2022 22:17 schreef Toine51 het volgende:
Wat heeft zij eigenlijk voor Engeland betekend? Dat ophemelen, mweh, maar wat ze daadwerkelijk bereikt heeft voor Engeland?
Ga iets leuks doen joh.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:17 schreef Toine51 het volgende:
Wat heeft zij eigenlijk voor Engeland betekend? Dat ophemelen, mweh, maar wat ze daadwerkelijk bereikt heeft voor Engeland?
https://www.tubantia.nl/s(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:
Het verweer van monarchisten op dat soort vragen is altijd dat ze achter de schermen HEEL VEEL BETEKENEN voor de diplomatieke relaties en handelsmissies en zo.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:17 schreef Toine51 het volgende:
The Return of the King.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:59 schreef Selenophilia het volgende:
Rip
Ok, en nu opschieten met nieuwe seizoen the crown.
Liever een monarchie dan een systeem zoals frankrijkquote:Op donderdag 8 september 2022 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het verweer van monarchisten op dat soort vragen is altijd dat ze achter de schermen HEEL VEEL BETEKENEN voor de diplomatieke relaties en handelsmissies en zo.
Idd, dat zeggen ze van de Oranjes ook altijd. Ze doen echt zoveel voor NL...quote:Op donderdag 8 september 2022 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het verweer van monarchisten op dat soort vragen is altijd dat ze achter de schermen HEEL VEEL BETEKENEN voor de diplomatieke relaties en handelsmissies en zo.
Want?quote:Op donderdag 8 september 2022 22:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Liever een monarchie dan een systeem zoals frankrijk
Je hoeft het er niet mee eens te zijn hequote:Op donderdag 8 september 2022 22:29 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, dat zeggen ze van de Oranjes ook altijd. Ze doen echt zoveel voor NL...
Ze zorgen persoonlijk voor zoveel handelscontracten....
Achterhaald instituut wat samenhangt van schandalen.
Snel opdoeken die flauwekul
Dit zal echt niemand haar kwalijk nemen.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:28 schreef Breekfast het volgende:
Liz Truss mag nog wel wat mediatraining nemen zeg. Ze kijkt aan het begin van haar statement echt als een konijn die in de koplampen staart.
Ja, dat zeggen eckte monarchisten óók altijd.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Liever een monarchie dan een systeem zoals frankrijk
Ook niet nodig. Het is niet raar dat rijke westerlijke landen nog steeds een koningshuis hebben. Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar er zijn veel mensen die een symbool van verbroedering fijn vinden.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:30 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Want?
President kun je elke 4 jaar wegstemmen.
Dat koningshuis niet...
"We maken er maar wat leuks van"quote:
Nou, Wikipedia doorgelezen. Staat niet veel bijzonders bij.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:18 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ga lekker even googelen in plaats van hier te trollen
Dat is prima en dat mag je vinden er zijn alleen heel veel mebsen die er wel wat aan hebben.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen eckte monarchisten óók altijd.
Het maakt mij allemaal niet bijster veel uit, maar ik vind het niet echt meer van deze tijd. Dat de kut waar je uit bent komen kruipen bepaalt of je staatshoofd wordt in een moderne democratie.
De Britten in mijn Twitter-tijdlijn waren alleen al blij dat Boris net op tijd weg was.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:31 schreef Nia het volgende:
[..]
Dit zal echt niemand haar kwalijk nemen.
Daar hebben we het Nederlands elftal toch voor?quote:Op donderdag 8 september 2022 22:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ook niet nodig. Het is niet raar dat rijke westerlijke landen nog steeds een koningshuis hebben. Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar er zijn veel mensen die een symbool van verbroedering fijn vinden.
"Best wel geinig om eens zo'n begrafenis mee te maken"quote:Op donderdag 8 september 2022 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"We maken er maar wat leuks van"
Sommige mensen
Ja en de introductie van King Charles IIIquote:Op donderdag 8 september 2022 22:33 schreef TheVulture het volgende:
The Crown mag nu trouwens wel een seizoen 7 en 8 krijgen om het verhaal van Elizabeth helemaal af te ronden
van mij mag dat voetbal wel gewoon weg. 11 mannen die achter een bal aan rennen.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Daar hebben we het Nederlands elftal toch voor?
En ik lees dat jij nu Engelse drop eet. HET KOMT NU WEL HEEL DICHTBIJ!quote:Op donderdag 8 september 2022 22:35 schreef superniger het volgende:
Toevallig eet ik nu Engelse drop. 😪
Vertel svp, want ik kan niet Fok!en en TV kijken tegelijk.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:37 schreef RipCity het volgende:
Jezus Jinek
Die man denkt ook: lekkere schnabbel
Sterktequote:Op donderdag 8 september 2022 22:35 schreef superniger het volgende:
Toevallig eet ik nu Engelse drop. 😪
Britten kunnen dit ook goed. Wij hollanders hebben meer de calvinistische insteekquote:Op donderdag 8 september 2022 22:37 schreef Dutch_view het volgende:
Op zulke momenten zijn BBC en CNN wel altijd een genot om te kijken.
Gewoon continue uitzenden, ook al komen sommige zaken vaker voorbij
1) het zijn 22 mannen of vrouwen die achter een bal aan rennen.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
van mij mag dat voetbal wel gewoon weg. 11 mannen die achter een bal aan rennen.
Ah zie je de vergelijkingquote:Op donderdag 8 september 2022 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1) het zijn 22 mannen of vrouwen die achter een bal aan rennen.
2) sommige mensen hebben daar wel veel aan.
Ja, maar die doen dat al 96 jaar zo.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:43 schreef Dutch_view het volgende:
Vind t zo raar vinden dat op Duitse tv de stem van de Queen ook gewoon wordt nagesynchroniseerd
Wil je haar gedenken dan hoort haar stem daar ook bij, niet van een wildvreemde Duitse voice over
Het hoofd werd wel terug geplaatst, zodat de familie op gepaste wijze afscheid kon nemen.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:48 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde dat Charles I werd onthoofd
auw
Jezusquote:Op donderdag 8 september 2022 22:50 schreef butz0rs het volgende:
Nu op het journaal. Reacties van de gewone man op een station in Nederland
Ik blijf angstvallig bij de BBC, al heb ik ook daarvan het geluid ff afgezet.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:50 schreef butz0rs het volgende:
Nu op het journaal. Reacties van de gewone man op een station in Nederland
In Australië heeft Charles een keer een aanslag overleefd. Hij ondergaat de aanslag koeltjes.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:47 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat ze Philip heel erg miste. Wel benieuwd wat dit voor de Commonwealth betekent. De gemiddelde Australiër en Canadees zal nog enige binding voelen met Elizabeth omdat ze zo lang zat. Met Charles zal die binding minder zijn en zeker de jongeren zullen het ondertussen een beetje raar beginnen te vinden dat ze een staatshoofd hebben die aan de andere kant van de wereld woont en die hen 1 keer per 3 jaar bezoekt.
Bbc is heel eerbiedigquote:Op donderdag 8 september 2022 22:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik blijf angstvallig bij de BBC, al heb ik ook daarvan het geluid ff afgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |