quote:
Een van die kinderen van William heet toch George?quote:Op donderdag 8 september 2022 20:37 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik had gegokt op George. Philip leek me onwaarschijnlijk en Arthur wel erg hautain.
Je moet dat wel ff in 30 minuten uit je mouw schudden, Je hebt vast op je 2de werkdag nog niet een mooie speech klaarliggen als PM, ookal was de queen al erg oud, de verwachting was niet dat ze elk moment om kon vallen.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja en een dikke gemiste kans van Truss om haar imago te boosten.
Tering, sorry hoor maar wtfquote:
quote:
BBCquote:
Dacht ik net te horen op de BBC? Maar ik zat niet heel goed op te letten.quote:
Klopt, wordt nu elk moment verwacht.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Dacht ik net te horen op de BBC? Maar ik zat niet heel goed op te letten.
Wowquote:Op donderdag 8 september 2022 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
BBC
Wordt nu elk moment verwacht zeggen ze.
Daar heb je dan ook professioneel speech schrijvers voor, die schudden dat in 30 minuten uit hun mouw.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je moet dat wel ff in 30 minuten uit je mouw schudden, Je hebt vast op je 2de werkdag nog niet een mooie speech klaarliggen als PM, ookal was de queen al erg oud, de verwachting was niet dat ze elk moment om kon vallen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 september 2022 20:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Dacht ik net te horen op de BBC? Maar ik zat niet heel goed op te letten.
Ik welquote:
Ik zie het ook nergens , heb BBC wel op staan en de Balmoral stream , niks gezienquote:
Ik heb hem ook niet zien aankomen op camera, maar ze vertelden op de BBC écht dat hij elk moment verwacht en ee camera stond op Balmoral.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het ook nergens , heb BBC wel op staan en de Balmoral stream , niks gezien
Dat zei ik niet, en daar gaat het ook helemaal niet omquote:Op donderdag 8 september 2022 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet zien aankomen, maar ze vertelden écht dat hij elk moment verwacht en ee camera stond op Balmoral.
Maar anders geloof je het niet, ook best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |