Hot Shotsquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ken jij toevallig een leuke actiefilm mét comedy?
Ja en jullie doel zou moeten zijn ons laten rillen mja, daar komt er ook niks van he.quote:Op maandag 12 september 2022 07:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou het doel van elke vrouw moeten zijn.
Kom langs danquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja en jullie doel zou moeten zijn ons laten rillen mja, daar komt er ook niks van he.
Echt he?quote:
Gewoon een zelfstandige vrouw zijn die daar geen man voor nodig heeftquote:Op dinsdag 13 september 2022 07:26 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg mannen die mij kunnen laten rillen; als het zo lang geleden is heb je niet zoveel nodig![]()
.
Van angst?quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rillen? Dat klinkt niet goed
Ieder zo zn voorkeuren.quote:
Van genot natuurlijk. Beetje naschokken en trillen van spieren die ontspannen.quote:
Niet nodig hebben natuurlijk! Maar het is geeft weer een andere heel prettige dimensie aan de handeling. Plus; sommige kinks kun je niet in je eentje uitvoeren.quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een zelfstandige vrouw zijn die daar geen man voor nodig heeft
Nou, ik ril niet van genot. Ik kronkel meerquote:Op dinsdag 13 september 2022 07:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van genot natuurlijk. Beetje naschokken en trillen van spieren die ontspannen.
Wil je hier meer over vertellen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet nodig hebben natuurlijk! Maar het is geeft weer een andere heel prettige dimensie aan de handeling. Plus; sommige kinks kun je niet in je eentje uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |