Dat weten we toch helemaal niet, ik denk dat Camilla meer op de achtergrond bleef, maar misschien wel meer goede dingen heeft gedaan.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:36 schreef mario390 het volgende:
het is zeker dat diana meer vor
mensen gedann heeft
Lijkt me stuk meer fun dan Dianaquote:
Laten we dat eerst maar eens afwachtenquote:Op donderdag 8 september 2022 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat hij er recht op heeft, tenslotte met een gescheiden vrouw getrouwd. FOEI !!
Eerst moet London brigde down zijn iddquote:Op donderdag 8 september 2022 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we dat eerst maar eens afwachten
Dat zei ik alquote:Op donderdag 8 september 2022 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst moet London brigde down zijn idd
Ik vind het wel een mooie uitdrukking.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst moet London brigde down zijn idd
Hij wordt er niet knapper op neequote:Op donderdag 8 september 2022 15:46 schreef Soury het volgende:
Ik vind het wel grappig dat William jong erg op zijn moeder leek. Nu ouder is het smoel Charles
Prince Charles – Operation Menai Bridgequote:Op donderdag 8 september 2022 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie uitdrukking.
Wel door Charlesquote:Op donderdag 8 september 2022 15:49 schreef mario390 het volgende:
camilla hebben ze nur akzeptiert
maar de was niet believt zo als
Diana
Handig dat ze voor hem ook al een brug hebben.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Prince Charles – Operation Menai Bridge
Zo lang op gewacht, nu hopen dat het een beetje te vreten isquote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Soury het volgende:
De eerste patat ligt voor te bakken. In Ossewit
bintjes?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:08 schreef Soury het volgende:
De eerste patat ligt voor te bakken. In Ossewit
Ja als je die tegenkomt weet je dat het over isquote:Op donderdag 8 september 2022 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Handig dat ze voor hem ook al een brug hebben.
Die hele fucking markt was half vol. Ik ving wat op dat ze vanwegen de regen er niet waren. Ik heb een zak van de Lidlquote:
Mjah, je weet dat dit eraan zit te komen.quote:
Oh dat komt wel goed. Dit is niet mijn eerste frituurpan.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo lang op gewacht, nu hopen dat het een beetje te vreten is
Zou het niet beter zijn iets te wachten tot zijn kinderen net wat ouder zijn?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet beter skippen en meteen door met King William?
Ze is toch ook iemands moeder en oma, het is voor hen toch triest wanneer ze overlijdt.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, je weet dat dit eraan zit te komen.
Dus of ik het nou echt zielig vind .....
Mogen er wel diepvries frieten in?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat komt wel goed. Dit is niet mijn eerste frituurpan.
Ja en nee.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is toch ook iemands moeder en oma, het is voor hen toch triest wanneer ze overlijdt.
Ja waarom niet?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogen er wel diepvries frieten in?
Ik weet niet of jouw ouders nog leven, maar ik denk wel dat jij verdrietig bent als ze overlijden, al is dat op hoge leeftijd.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en nee.
Je weet nou eenmaal dat het bij iemand op hoge leeftijd een keer gaat gebeuren.
Ik vind 96 niet zo prachtig eik. Maar als je de queen bent is het anders denk ik dat je luiers en spuugmondjes moeten worden onderhouden.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:37 schreef -Shii- het volgende:
Ja prachtige leeftijd 96, maar voor de familie blijft het triest. Maar ook wel iets waar je vrede mee kan hebben met zo'n leeftijd.
Ik vind het alleen nogal raar dat ze zolang koningin is gebleven en het stokje niet eerder heeft overgedragen.
Ik vertrouw jou dat wel toe.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat komt wel goed. Dit is niet mijn eerste frituurpan.
Behalve als je ossewit zonder smelten er in flikkert.quote:
Het is zeker zielig, maar ik vind het zieliger als iemands moeder komt te overlijden op 50 jarige leeftijd dan op 94 jarige leeftijd om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is toch ook iemands moeder en oma, het is voor hen toch triest wanneer ze overlijdt.
Dat is wel lekker zuinig.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Behalve als je ossewit zonder smelten er in flikkert.
Is het in Engeland niet nog steeds het geloof binnen de koninklijk familie dat het koningschap een geschenk van god is dat enkel door god weer afgenomen kan worden?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:37 schreef -Shii- het volgende:
Ja prachtige leeftijd 96, maar voor de familie blijft het triest. Maar ook wel iets waar je vrede mee kan hebben met zo'n leeftijd.
Ik vind het alleen nogal raar dat ze zolang koningin is gebleven en het stokje niet eerder heeft overgedragen.
Geen probleemquote:
Zekers, maar daar gaat het toch niet over.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is zeker zielig, maar ik vind het zieliger als iemands moeder komt te overlijden op 50 jarige leeftijd dan op 94 jarige leeftijd om eerlijk te zijn.
Nee dat brand dat ding door, dat vet is niet vloeibaar.quote:
Geen idee of ze luiers draagt, maar voor iemand van haar komaf is de thuiszorg inderdaad wat beter geregeld.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind 96 niet zo prachtig eik. Maar als je de queen bent is het anders denk ik dat je luiers en spuugmondjes moeten worden onderhouden.
Nee ik rijd tussen Nancy en Metz, nog een paar uurtjes en dan ben ik weer thuis.quote:
Ik pas er voor iig. Maar dat gaat me ook niet lukken.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen idee of ze luiers draagt, maar voor iemand van haar komaf is de thuiszorg inderdaad wat beter geregeld.
Wat je kookplaat kan niet smelten?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat brand dat ding door, dat vet is niet vloeibaar.
Het is ook wel mensonterend als je uiteindelijk weer hulpeloos eindigt als een baby.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik pas er voor iig. Maar dat gaat me ook niet lukken.
Ah, was maar een weekje dus.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik rijd tussen Nancy en Metz, nog een paar uurtjes en dan ben ik weer thuis.
Je kan die blokken niet in het frituur mikken, eerst smeltenquote:Op donderdag 8 september 2022 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat je kookplaat kan niet smelten?
OK zal dan welquote:Op donderdag 8 september 2022 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan die blokken niet in het frituur mikken, eerst smelten
Als iemand op zo'n hoge leeftijd overlijdt is het wat makkelijker te accepteren.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:37 schreef -Shii- het volgende:
Ik wil dat ook echt nietquote:Op donderdag 8 september 2022 16:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het is ook wel mensonterend als je uiteindelijk weer hulpeloos eindigt als een baby.
Ja zeker wel, Italië vind ik een fijn land en het Iseomeer is een prachtige omgeving, heerlijk gegeten ook, maar het was lang genoeg, na die dagen hebben we alles wel gezien. En nog een paar dagen thuis voordat ik aan de arbeid moet vind ik ook altijd wel fijn.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, was maar een weekje dus.
Wel lekker gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |