Laatste weken is dat weinigquote:Op donderdag 8 september 2022 10:52 schreef DerRabbit het volgende:
Oeh, alweer een nieuw topic voor de tweede dag op rij
Best goed van onsquote:Op donderdag 8 september 2022 10:52 schreef DerRabbit het volgende:
Oeh, alweer een nieuw topic voor de tweede dag op rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom dat het ook even benoemd mag worden als het wel weer eens luktquote:
echt mooi, zeker op die fotoquote:
Ah dat wist ik nietquote:Op donderdag 8 september 2022 11:26 schreef Deisyy het volgende:
Plus roodharigen schijnen minder snel of bijna niet grijs te worden, pluspuntje.
Even quoten voor het nageslachtquote:Op donderdag 8 september 2022 11:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom dat het ook even benoemd mag worden als het wel weer eens lukt
Oké deze kan ik even niet goed vertalenquote:Op donderdag 8 september 2022 11:56 schreef mario390 het volgende:
moest diarea zonder tempos
bewerken
Neequote:
dat ik geen tempos hadde om datt ziekquote:Op donderdag 8 september 2022 11:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké deze kan ik even niet goed vertalen
De water straal er op zetten of kranten papier pakkenquote:Op donderdag 8 september 2022 11:56 schreef mario390 het volgende:
moest diarea zonder tempos
bewerken
Goed douchen dan en rap naar de superquote:
Mooi zo, dan kan je weer 2 uur vooruitquote:Op donderdag 8 september 2022 12:49 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik gelukkig 6 pakjes gekregen
Hoort reizen voor werk ook onder werken?quote:
Precies, even naar de Eurosparquote:Op donderdag 8 september 2022 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Is toch vlak bij .. even snel heen en weer rennen...
Ah oké, nu snap ik hem.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat ik geen tempos hadde om datt ziek
en geen wcpapier
Gelukkig maar dat het wat beter gaatquote:Op donderdag 8 september 2022 13:17 schreef mario390 het volgende:
gelukkig is de neuslop-faktor wel
betje teruggegaan
Krijg je er voor betaald? Direct of indirect.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoort reizen voor werk ook onder werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |