Hoe durven ze, verwende rotbeestenquote:Op donderdag 8 september 2022 10:20 schreef herverwijderd het volgende:
Ik had een zeiltje gespannen en het enige dat die vogels deden was erop schijten.
Ja, DOEI dan he
Vogelsquote:Op donderdag 8 september 2022 10:20 schreef herverwijderd het volgende:
Ik had een zeiltje gespannen en het enige dat die vogels deden was erop schijten.
Ja, DOEI dan he
Echt ERG.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe durven ze, verwende rotbeesten
wij hebben toch ook schijt aan de natuur. waarom moeten die vogeltjes dan nat worden?quote:Op donderdag 8 september 2022 09:04 schreef laforest het volgende:
Onterechte klacht. Dat is gewoon de natuur.
ik was het nietquote:Op donderdag 8 september 2022 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lol mijn reactie weer verwijderd
ga jij maar eens een dag in de regen op een tak zitten, dan. kijken of jij er rouwig om bent.quote:Op donderdag 8 september 2022 07:32 schreef marc0871 het volgende:
Ik denk niet dat er ook maar een stukje natuur rouwig is, om het feit dat het regent
quote:Op donderdag 8 september 2022 13:44 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ga jij maar eens een dag in de regen op een tak zitten, dan. kijken of jij er rouwig om bent.
Moeten ze in een boom schuilen, of in een vogelhuisje.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wij hebben toch ook schijt aan de natuur. waarom moeten die vogeltjes dan nat worden?
natuur is achterhaald.
ja ik ben wel voor vogelhuisjes.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Moeten ze in een boom schuilen, of in een vogelhuisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |