Wie doet er nou woke, zeggen dat vrouwen een koning zijn als ze de troon bestijgenquote:Op woensdag 7 september 2022 23:28 schreef corehype het volgende:
Serieus, 10 vrouwen die huilie huilie doen dat ze geen koning mogen worden?
Mensen die in oneliners denken en doen alsof dat vervolgens daadwerkelijk argumentatie is.quote:Op donderdag 8 september 2022 00:24 schreef corehype het volgende:
Ook nog de reviews waar de meest heftige scene een geboorte was
Nee een afgehakte pik, hand, hoofd en ingeslagen hoofden van gladiators is helemaal niet bloedig en erg nee
Go woke go broke
Geen wonder dat de reviews zo laag zijn
het is; go woke or go broke.quote:
Ah, we hebben iemand die online een dingetje heeft gelezen en daarop gebaseerd zijn 'mening' rond komt schijtenquote:Op donderdag 8 september 2022 00:24 schreef corehype het volgende:
Ook nog de reviews waar de meest heftige scene een geboorte was
Ik zat wel in haar.quote:Op donderdag 8 september 2022 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
Niet gekeken want Missandei zit er niet in.
Eens, ik heb hetzelfde. er zit doorgaans weinig tot geen verassingseffect in, je weet meestal ook meteen wie er doodgaat en wie het overleeft.quote:Op donderdag 8 september 2022 06:34 schreef Harvest89 het volgende:
Met dat woke valt het wel mee denk ik.
Ben alleen geen fan van prequels. Erg spannend is het niet want je weet toch in grote lijnen wat er gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 8 september 2022 07:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zat wel in haar.
En in je moeder.
Dat kapsel van Elrond.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:08 schreef laforest het volgende:
Niet gekeken, GoT ook niet.
Wel die Rings of Power gekeken en die vond ik niet woke tot nu toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |