quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Op naar de Jordaan.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ja-knikker valt op een Amsterdams accent![]()
@:3rr0r
Als ik mijn broek uittrekquote:Op woensdag 7 september 2022 19:47 schreef Fosive het volgende:
Hebben jullie ook een paal in de woonkamer?
Ho ho, niet te moeilijk maken he.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom moet ze 30x benoemen dat ze op de verkeerde types valt.
Misschien een keer je eigen gedrag evalueren en zorgen dat je niet elke keer dezelfde fout maakt.
Ze heeft tientallen jaren in een paar jaar gehad denk ik. Elk weekend een ander die er overheen ging.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:48 schreef Joop_W het volgende:
19 zijn en dan over je relatieverleden praten of het al tientallen jaren duurt.
Als @Sked zijn broek uittrektquote:Op woensdag 7 september 2022 19:47 schreef Fosive het volgende:
Hebben jullie ook een paal in de woonkamer?
Hij had het wel door, ging snel door op ander onderwerp.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:49 schreef Poefbank het volgende:
Verkapte manier om te zeggen dat hij lelijk is en hij heeft het niet eens door
Plausibele uitleg.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze heeft tientallen jaren in een paar jaar gehad denk ik. Elk weekend een ander die er overheen ging.
quote:Op woensdag 7 september 2022 19:50 schreef xzaz het volgende:
Verkeerde types Verkeerde types Verkeerde types Verkeerde types Verkeerde types Verkeerde types Verkeerde types Verkeerde types
Nee heeft ie niet. Hij zit al met een stijfje onder de tafel.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij had het wel door, ging snel door op ander onderwerp.
Ik dacht dat je 20 wasquote:
Droog buikje?quote:
Stukje corona.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja 82kg maar buikje moet wel oppassen
deskundoloogquote:Op woensdag 7 september 2022 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Vraag me af wat je met een geschiedenis-studie kan, politiek of leraar is het enige wat ik zo snel kan bedenken.
Jij hebt een DMquote:Op woensdag 7 september 2022 19:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Premier worden.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Vraag me af wat je met een geschiedenis-studie kan, politiek of leraar is het enige wat ik zo snel kan bedenken.
Ah nee, dat wordt het dan nietquote:Op woensdag 7 september 2022 19:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Geen kut, maar je kan toch pochen tegen de arbeider dat je universitair geschoold bent.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |