Wat een haat om de handelingen van één persoon toe te schrijven aan de oudere generatie(s).quote:Op woensdag 7 september 2022 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
Nederland heeft een achterlijke cultuur. Onze ouders hebben maximaal geprofiteerd van een groeiende welvaart, gratis opleiding, HRA, excessief gestegen woningprijzen, geen oorlogen en geen klimaatcrisis. Ze zijn helemaal binnengelopen en hadden alles mee, ze hebben dus geld zat.
En ondertussen moeten wij de kinderen op een houtje bijten en werken om te overleven terwijl we keihard studeren voor de toekomst van dit land. Zo ongelofelijk asociaal.
Tijd dat we bejaardenhuizen voor een decennia of twee sluiten. Ze wassen hun eigen tyfuskont maar.
Dat is inderdaad een gek idee. Dit is de volgende generatie die de samenleving moet gaan onderhouden. ZE naast 40 uur studeren ook nog laten werken is niet ok.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:14 schreef Plompzakker het volgende:
Een baan hebben om voor je uitgaven te kunnen betalen, wat een gek idee zeg
Is je VVD act (hoewel VVD stemmen gewoon verstandig is) definitief voorbij? Je gaat een beetje nikonlover achterna wat betreft veranderen van act om maar aandacht te krijgenquote:Op woensdag 7 september 2022 18:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een gek idee. Dit is de volgende generatie die de samenleving moet gaan onderhouden. ZE naast 40 uur studeren ook nog laten werken is niet ok.
In verschillende landen is studeren praktisch gratis. Sterker nog, in Zweden is studeren gratis én krijg je ook nog eens maandelijks geld van de overheid.
Men gaat weer op de VVD stemmen, want Rutte gaat met de fiets naar werk. Zo'n normale jongeman!!!quote:Op woensdag 7 september 2022 18:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat een haat om de handelingen van één persoon toe te schrijven aan de oudere generatie(s).
Ik heb een beter idee: stem volgende keer massaal op een linkse partij.
VVD stemmen verstandigquote:Op woensdag 7 september 2022 18:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is je VVD act (hoewel VVD stemmen gewoon verstandig is) definitief voorbij? Je gaat een beetje nikonlover achterna wat betreft veranderen van act om maar aandacht te krijgen
Nu je het zegt, ik had er niet eens aan gedacht maar we moeten de koning maar eens afzettenquote:Op woensdag 7 september 2022 18:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat een haat om de handelingen van één persoon toe te schrijven aan de oudere generatie(s).
Ik heb een beter idee: stem volgende keer massaal op een linkse partij.
Het Koningshuis heeft sinds de grondwetsherziening van 1848 onder leiding van Thorbecke de rechten ingeleverd zodat we heden ten dage in een constitutionele monarchie leven. Betekent dat alles wat de Koning doet, zegt en uitvoert onder ministeriële verantwoordelijkheid van de premier valt.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik had er niet eens aan gedacht maar we moeten de koning maar eens afzetten
Bitterballetje en whisky erbij?quote:Op woensdag 7 september 2022 18:36 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga alvast popcorn maken, wordt een hilarisch janktopic dit.
Fixedquote:Op woensdag 7 september 2022 18:47 schreef Harvest89 het volgende:
Zo te zien tijd om te emigreren naar Saturnus.
Handig zo'n heftruckbewijsquote:Op woensdag 7 september 2022 18:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Deed ik 10 jaar geleden ook al, gewoon een extra opleiding naast mijn baan erbij doen.
De koning heeft op papier nog veel macht.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:44 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het Koningshuis heeft sinds de grondwetsherziening van 1848 onder leiding van Thorbecke de rechten ingeleverd zodat we heden ten dage in een constitutionele monarchie leven. Betekent dat alles wat de Koning doet, zegt en uitvoert onder ministeriële verantwoordelijkheid van de premier valt.
Met andere woorden, de Koning treft geen blaam.
Zou kunnen. Op die maan daar zit misschien water.quote:
Hmm, jongeren kunnen 40 zetels krijgen. Zouden ze elkaar niet verscheuren op woke-issues en dergelijke ongein.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Men gaat weer op de VVD stemmen, want Rutte gaat met de fiets naar werk. Zo'n normale jongeman!!!
Wat raar, hè, iemand die nadenkt over brede maatschappelijke thema's in plaats van alleen zijn eigen portemonnee?quote:Op woensdag 7 september 2022 19:02 schreef gers het volgende:
Gast wat doe je moeilijk, je woont toch gewoon in het appartement die je pa heeft gekocht.
Best wel ja, aangezien het gros van de mensen wel gewoon hun eigen boontjes moeten doppen en afgezien van een hypotheek of (toren)hoge huur geen schulden proberen te maken.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:05 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wat raar, hè, iemand die nadenkt over brede maatschappelijke thema's in plaats van alleen zijn eigen portemonnee?
Dan is het toch alleen maar fijn dat mensen zoals hij en ik op zijn minst nog medeleven tonen en zelfs verandering wensen te zien ten gunste van jullie armlastige werkbijen? Liever dat dan dat we uit eigen belang op de VVD zouden stemmen, lijkt me.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:10 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Best wel ja, aangezien het gros van de mensen wel gewoon hun eigen boontjes moeten doppen en afgezien van een hypotheek geen schulden proberen te maken.
Nee, collectief klagen werkt het best als ook iedereen echt meedoet.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:12 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dan is het toch alleen maar fijn dat mensen zoals hij en ik op zijn minst nog medeleven tonen en zelfs verandering wensen te zien ten gunste van jullie armlastige werkbijen?
Hoezo als je ouders slechts 500 euro sparen beleggen is dit ruim 274k na 18 jaar. Ruim voldoende voor een flatje die je later kunt verhuren en voor zichzelf betaaldquote:Op woensdag 7 september 2022 19:05 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wat raar, hè, iemand die nadenkt over brede maatschappelijke thema's in plaats van alleen zijn eigen portemonnee?
Hoe het ook zij heeft hij minder vaste lasten en daarom wellicht de ruimte om verder dan zijn eigen sores te kijken.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:17 schreef gers het volgende:
[..]
Hoezo als je ouders slechts 500 euro sparen beleggen is dit ruim 274k na 18 jaar. Ruim voldoende voor een flatje die je later kunt verhuren en voor zichzelf betaald
40 uur studerenquote:Op woensdag 7 september 2022 18:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een gek idee. Dit is de volgende generatie die de samenleving moet gaan onderhouden. ZE naast 40 uur studeren ook nog laten werken is niet ok.
In verschillende landen is studeren praktisch gratis. Sterker nog, in Zweden is studeren gratis én krijg je ook nog eens maandelijks geld van de overheid.
nee:quote:Op woensdag 7 september 2022 20:52 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
40 uur studeren
De studies waarbij je daadwerkelijk 40 uur nodig hebt zijn op 1 hand te tellen man. De rest zijn allemaal pretcursussen. Want iedereen moet tegenwoordig maar studeren.
Titelinflatie zodat het plebs zich ook heel wat voelt tov Stratenmaker Mike.
Ik was soms 50 uur kwijt. De enige reden dat ik niet hoefde te werken, is dat mijn ouders alles betaalden.quote:Gemiddeld besteedt een student tussen de 37 en 43 uur aan zijn studie.
Proest. Dat is inclusief tijd doorbrengen op de verenigingquote:Op woensdag 7 september 2022 20:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nee:
[..]
Ik was soms 50 uur kwijt. De enige reden dat ik niet hoefde te werken, is dat mijn ouders alles betaalden.
Welke bejaardenhuizen? Die zijn allang dicht gekkenhuis.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
Nederland heeft een achterlijke cultuur. Onze ouders hebben maximaal geprofiteerd van een groeiende welvaart, gratis opleiding, HRA, excessief gestegen woningprijzen, geen oorlogen en geen klimaatcrisis. Ze zijn helemaal binnengelopen en hadden alles mee, ze hebben dus geld zat.
En ondertussen moeten wij de kinderen op een houtje bijten en werken om te overleven terwijl we keihard studeren voor de toekomst van dit land. Zo ongelofelijk asociaal.
Tijd dat we bejaardenhuizen voor een decennia of twee sluiten. Ze wassen hun eigen tyfuskont maar.
Gewoon hele dag in bed stinken idd. Werken is voor proleten.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:11 schreef Raw85 het volgende:
Wat is er mis met werken naast je studie?
Zelf overigens niet gedaan natuurlijk
Dat is ook omdat je gewoon een regelrechte debiel bent. Was ook nog mbo zeker?quote:Op woensdag 7 september 2022 20:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik was soms 50 uur kwijt. De enige reden dat ik niet hoefde te werken, is dat mijn ouders alles betaalden.
in de toko zeker achter de hertjes aanquote:Op woensdag 7 september 2022 20:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nee:
[..]
het is dat ik al een koophuis heb anders was ik allang vertrokken naar Bali ipv dit shithole country genaamd Hollandquote:Op woensdag 7 september 2022 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
Gewoon vanuit Bali verhuren, daar beetje remote werken, geld tellen en hoeren neukenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:16 schreef corehype het volgende:
[..]
het is dat ik al een koophuis heb anders was ik allang vertrokken naar Bali ipv dit shithole country genaamd Holland
In principe niks, maar het ligt eraan hoe veel.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:11 schreef Raw85 het volgende:
Wat is er mis met werken naast je studie?
Zelf overigens niet gedaan natuurlijk
Dit leest alsof je op je tenen moest lopen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |