de enigequote:Op woensdag 7 september 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
de meest irritante hannah bedoel je
hier benauwendquote:Op woensdag 7 september 2022 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het maar fris buiten, een schamele 23 graden
quote:Op woensdag 7 september 2022 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
volgende week duiken maxima onder de 20 graden
Ook wel weer eens lekkerquote:Op woensdag 7 september 2022 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
Duikt wimpie mee?quote:Op woensdag 7 september 2022 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 16:24 schreef greysbones het volgende:
heb al wel net een nieuwe winterjas gekocht
neequote:Op woensdag 7 september 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog een leuk verhaal te vertellen?
quote:Op woensdag 7 september 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
Heeft hij er wel last van?quote:Op woensdag 7 september 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
oh wel
zoon heeft na een voetbalwedstrijd de kleine teen scheef staan
foto gemaakt
niks gebroken
dus
doen ze er lekker niks aan
Ik ben de grappenmaker van de bingoclub. Laatst riep ik bingo, maar ik had helemaal geen bingo. Iedereen lag in de deuk.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
als hij er last van blijft houden moeten we maar terug komenquote:Op woensdag 7 september 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja dom dat ze er dan niks aan willen doen
Tss stom hoorquote:Op woensdag 7 september 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij er last van blijft houden moeten we maar terug komen
Wat is er dan gebeurd waardoor hij scheef is gaan staan en heeft hij er last van?quote:Op woensdag 7 september 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
oh wel
zoon heeft na een voetbalwedstrijd de kleine teen scheef staan
foto gemaakt
niks gebroken
dus
doen ze er lekker niks aan
er is een ietwat gezette speler op zijn voet gaan staanquote:Op woensdag 7 september 2022 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd waardoor hij scheef is gaan staan en heeft hij er last van?
Raar dat ze enkel op basis van foto's niks doen. Het kan toch ook een spier verstrekking/scheuring of iets aan de pezen zijn waardoor hij scheef word getrokkenquote:Op woensdag 7 september 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een ietwat gezette speler op zijn voet gaan staan
en ja
quote:Op woensdag 7 september 2022 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Raar dat ze enkel op basis van foto's niks doen. Het kan toch ook een spier verstrekking/scheuring of iets aan de pezen zijn waardoor hij scheef word getrokken
Ik vind het nog altijd een vaag verhaal dat ze niet verder zijn gaan kijken naar andere oorzakenquote:Op woensdag 7 september 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
radioloog zei
had nog nooit zon scheve teen gezien
heb hem nu zelf zo getaped dat hij recht staat
ik denk zelf ook een peesje of bandjequote:Op woensdag 7 september 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd een vaag verhaal dat ze niet verder zijn gaan kijken naar andere oorzaken
Ik bedoelde wel in de meest vivantastische SC van heel fokquote:Op woensdag 7 september 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk dan maar niet naar de dagstats
quote:Op woensdag 7 september 2022 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde wel in de meest vivantastische SC van heel fok![]()
COS telt niet, daar zitten alleen maar snel posters net als in F1 tijdens F1 sessies.quote:
Barbaar, ik ben diep bedroeft in jou.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:33 schreef Nattekat het volgende:
22:32, tijd voor een frikandelbroodje.
Hoezoquote:Op woensdag 7 september 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Barbaar, ik ben diep bedroeft in jou.
Dat eet je toch niet met een broodje? Gewoon op een bord met een klodder ketchup en mayo en uitjes.quote:
Frikandel is in alle soorten en maten een heerlijke ervaring, je moet soms gewoon varieren.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat eet je toch niet met een broodje? Gewoon op een bord met een klodder ketchup en mayo en uitjes.
Dat is net zo als sex, gaan wij nu neuken?quote:Op woensdag 7 september 2022 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Frikandel is in alle soorten en maten een heerlijke ervaring, je moet soms gewoon varieren.
En net als bij sex zijn er ook grenzen.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is net zo als sex, gaan wij nu neuken?
Grenzen zijn er om verlegd te worden.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En net als bij sex zijn er ook grenzen.
Geen zin om andere post te quoten.quote:
Frikandellen kunnen me gestolen wordenquote:Op donderdag 8 september 2022 01:08 schreef Maanvis het volgende:
Geniet nog even voor de frikandellencrisis echt doorzet
Hey DJquote:
Ik wil je niet aan het denken zetten op de vroege morgenquote:Op donderdag 8 september 2022 06:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je steeds hey sailor zou zeggen zou ik dingen gaan denken
Late avondquote:Op donderdag 8 september 2022 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil je niet aan het denken zetten op de vroege morgen
O jee, je moet je nacht nog beginnen. Dan wil ik je niet aan het denken maken voor het slapenquote:
Duurt nog effe hoorquote:Op donderdag 8 september 2022 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, je moet je nacht nog beginnen. Dan wil ik je niet aan het denken maken voor het slapen
Lukte het je wel overdag te slapen toen het zo warm was?quote:
Kan beter. Kan slechter.quote:
Met andere woorden het gaat je nog steeds te langzaam?quote:Op donderdag 8 september 2022 06:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan beter. Kan slechter.
Weer een veel te korte nacht.
Het wentquote:Op donderdag 8 september 2022 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukte het je wel overdag te slapen toen het zo warm was?
I
Dat is waar, kon de laatste tijd ook beter tegen de warmte dan in het begin.quote:
Boksquote:Op donderdag 8 september 2022 06:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan beter. Kan slechter.
Weer een veel te korte nacht.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 8 september 2022 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met andere woorden het gaat je nog steeds te langzaam?
Ellendig he die korte nachten
Alles went behalve een frantquote:
Zou maar saai zijn als dat wentquote:Op donderdag 8 september 2022 07:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles went behalve een frant![]()
![]()
![]()
Grapje lieve Franny
En dat willen we niet hèquote:Op donderdag 8 september 2022 07:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou maar saai zijn als dat went
Preciesquote:Op donderdag 8 september 2022 07:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat willen we niet hè
Saai
Want het leven is een feestje![]()
Ook goedesmorgensquote:Op donderdag 8 september 2022 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk dat nu weer frisser is binnen en buiten en de regen hebben we wel nodig..
Hier koelt het nu hard af huis staat onder druk maar door de rook staan nu wat raampjes open en door die druk trekt die koele lucht van buiten naar binnen. Het tocht hier nu als een gek Ben benieuwd zo hoeveel het is afgekoeld zoquote:Op donderdag 8 september 2022 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk dat nu weer frisser is binnen en buiten en de regen hebben we wel nodig..
Goedemorgen Rabbitquote:Op donderdag 8 september 2022 09:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook goedesmorgens![]()
En inderdaad lekker wat frisser weer
Ja dat merk je wel meteenquote:Op donderdag 8 september 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier koelt het nu hard af huis staat onder druk maar door de rook staan nu wat raampjes open en door die druk trekt die koele lucht van buiten naar binnen. Het tocht hier nu als een gek Ben benieuwd zo hoeveel het is afgekoeld zo
Nog even en ik moet de verwarming aanzetten heb echt koude voetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |