Zeker wel. Bij mijn sportschool zijn er zelfs senioren groepslessen voor 40+'ersquote:Op woensdag 7 september 2022 09:57 schreef Fok-it het volgende:
40-50 wordt door bijna niemand meer als oud gezien hoor? Ja door kinderen wellicht
Totaal die ervaring niet. Meer dat je op je 40-50ste juist nog heel jeugdig kan ogen met de juiste levensstijl. En in zulke gevallen is ook 60+ niet meer oud zoals vroegerquote:Op woensdag 7 september 2022 09:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zeker wel. Bij mijn sportschool zijn er zelfs senioren groepslessen voor 40+'ers
Vooral in mijn generatie een issue ook (gen z)
Mike Traves-ttquote:Op woensdag 7 september 2022 10:02 schreef Erasmus het volgende:
Oh, een Feestboek ad.
Hahah TS is 45 en maakt wandelingen in jurken
quote:Op woensdag 7 september 2022 10:37 schreef laforest het volgende:
Rond de 45 zijn een hoop mannen pas financieel gesettled en begint voor een hoop man een hoop lol pas (of midlifecrisis).
Zeker raar om dat als oud te bestempelen.
Ik denk dat dit eerder de categorie 'Oldje' is.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 10:02 schreef Erasmus het volgende:
Oh, een Feestboek ad.
Hahah TS is 45 en maakt wandelingen in jurken
quote:Op woensdag 7 september 2022 10:24 schreef Aiciu het volgende:
Vrouwen zijn dan wel afgeschreven, bij mannen verschilt het per persoon.
Haar uiterlijk maakt dat kattengejank wel goed idd.quote:
Merkwaardig dat de leeftijdscategorieën 55-60 en 60-65 méér warming-up behoeven dan 50-55 en 65+quote:
Sterktequote:Op woensdag 7 september 2022 13:03 schreef iamredleader het volgende:
Weet je wat pas echt erg is? 40-45![]()
![]()
![]()
Groetjes, een man van 41 bijna 42
Yup, ik heb al een cabrio en een motorquote:Op woensdag 7 september 2022 10:37 schreef laforest het volgende:
Rond de 45 zijn een hoop mannen pas financieel gesettled en begint voor een hoop man een hoop lol pas (of midlifecrisis).
Zeker raar om dat als oud te bestempelen.
Klopt dat begint bij 25 al, kilo's en zwaartekracht slaan dan toe.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:24 schreef Aiciu het volgende:
Vrouwen zijn dan wel afgeschreven, bij mannen verschilt het per persoon.
Ok, misschien als je longkanker faked, dan helpt dat misschien.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:54 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Alsof 45 jarigen er zo uit zien![]()
Maar laat wel een groter maatschappelijk probleem zien. 40-50 wordt als oud gezien terwijl je pas echt oud bent rond de 60. Die grens wordt ieder jaar lager lijkt me.
FTFYquote:Op woensdag 7 september 2022 20:06 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ok, misschien als je longkanker alles faked, dan helpt dat misschien.
Zou dat dan komen door levensstijl of genenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:11 schreef Id_do_her het volgende:
Hangt van de persoon af. Ik heb ze ook meegemaakt dat je denkt dat iemand tegen de pensioenleeftijd aan zat maar ondertussen 47 was.
In dit specifieke geval een combinatie van beide.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:30 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zou dat dan komen door levensstijl of genen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |