Ha die Choco,. nou ik lag net tv te kijken maar ik zit te wachten op regenquote:Op woensdag 7 september 2022 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
Poes, je bent nog wakker en zit hier, zo gaan je aantallen niet omlaag he.
Nog steeds niets bij jou? misschien komt het nog, hoop houden.quote:Op woensdag 7 september 2022 01:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ha die Choco,. nou ik lag net tv te kijken maar ik zit te wachten op regen
Niks hierquote:Op woensdag 7 september 2022 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog steeds niets bij jou? misschien komt het nog, hoop houden.
Terwijl het volgens mij wel een hele brede wolk was of hoe je zoiets noemt. Succes met slapen zo poes.quote:Op woensdag 7 september 2022 01:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks hier![]()
Ik ben al drie wezen kijken maar nee
Wezen?quote:Op woensdag 7 september 2022 01:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks hier![]()
Ik ben al drie wezen kijken maar nee
Ik ga weer ff tv kijkenquote:Op woensdag 7 september 2022 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Terwijl het volgens mij wel een hele brede wolk was of hoe je zoiets noemt. Succes met slapen zo poes.
Sorryquote:
Hoi buufquote:Op woensdag 7 september 2022 01:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij 'ken' ik jou
Hopelijk zit ik fout
Hier ookquote:Op woensdag 7 september 2022 01:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel weer genoeg klappen gehad hier, nu weer rustig en koel, tijd om te slapen
Het spookt bij jou!quote:Op woensdag 7 september 2022 01:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Het is hier nu wel los aan het gaan, toch maar een raampje dicht gedaan, klonk ergens gerinkel alsof iets viel, maar kon niets vinden, dus hopelijk bij de buren.
quote:
Who you gonna call?!quote:
Nee man veel te lekker.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee maar het is gewoon troep.
[..]
Tuuk wel.
Wel met suiker en melkquote:Op woensdag 7 september 2022 11:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee man veel te lekker.
En geen troep heb ik geleerd
Opgedoft om naar een externquote:Op woensdag 7 september 2022 12:02 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen.
Hier vroeg begonnen; vroeg op, vroeg gesport, vroeg opgedoft, lekker laat op t werk dus, en zo naar extern ding.
Bobo's uit mijn branche uit heel Noord-Nederland, en ik mag daar als inhoudelijk adviseur m'n dingetje doen.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Opgedoft om naar een extern [ afbeelding ] ding [ afbeelding ] te gaan ja?
Ah jij doet dingetjes? Ik doe altijd kunstjes, vinden de bobo's leukquote:Op woensdag 7 september 2022 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bobo's uit mijn branche uit heel Noord-Nederland, en ik mag daar als inhoudelijk adviseur m'n dingetje doen.
Dus 't lange haar netjes glad geborsteld, een vers elastiekje in de staart, een borsteltje wax door de baard enz enz
Ik maak wel eens kunst (ben op t moment wat aan het knutselen met ' zonnebloemdiagrammen ' )quote:Op woensdag 7 september 2022 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah jij doet dingetjes? Ik doe altijd kunstjes, vinden de bobo's leuk
Waren je flapjes nog goedgekeurd?quote:Op woensdag 7 september 2022 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah jij doet dingetjes? Ik doe altijd kunstjes, vinden de bobo's leuk
Natuurlijk, ik heb nog nooit klachten over mijn flapjes gehad!quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 12:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb nog nooit klachten over mijn flapjes gehad!
Nee, ik deel ze gewoon niet zo vaakquote:
Houd je dan je skills wel voldoende op peil? Het lijkt me zo dat ze knabbelklaar krijgen ook enige routine vereist..quote:Op woensdag 7 september 2022 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik deel ze gewoon niet zo vaak
quote:Op woensdag 7 september 2022 12:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Houd je dan je skills wel voldoende op peil? Het lijkt me zo dat ze knabbelklaar krijgen ook enige routine vereist..
Zoveel talent!quote:Op woensdag 7 september 2022 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]sommige dingen verleer je niet!
Lekker oer Nederlands weer.quote:Op woensdag 7 september 2022 14:49 schreef Modus het volgende:
Liever dat nog ff dan hele dagen grijs, regen en wind.
Naakt zwemmen!quote:
Is op zich wel leuk voor de bouwvakkers achter mijn balkon. Maar toch maar nietquote:
Duh da\s gewoon de norm, dat is toch niet uitzonderlijk?quote:
Hier in de tuin echt wel. En als iemand zich er aan stoort hebben ze en heel erg hun best gedaan onder de juiste hoek te kijken, en pech.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is op zich wel leuk voor de bouwvakkers achter mijn balkon. Maar toch maar niet
Naakt maakt me niet uit.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier in de tuin echt wel. En als iemand zich er aan stoort hebben ze en heel erg hun best gedaan onder de juiste hoek te kijken, en pech.
Ah ik heb er dwars doorheen gefietst! Vanmiddag borrel, dus de auto was geen optiequote:Op donderdag 8 september 2022 10:44 schreef Modus het volgende:
Hier ook geloof ik maar dwars doorheen geslapen.
Altijd leuk, dat soort sessies!quote:Op donderdag 8 september 2022 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ik heb er dwars doorheen gefietst! Vanmiddag borrel, dus de auto was geen optie
Brandblussen en ontruimen weer achter de rug, hoefden niet met een pop te slepen, we mochten de ontruiming met lego naspelen(en de instructeur was een vrouw en we mochten wel met de slang spelen deze keer
)
Als baby denk ik misschien, verder wel eens in gewone lingerie, maar helemaal naakt hadden alle gezinnen om ons heen vast niet gewaardeerdquote:Op donderdag 8 september 2022 11:46 schreef Modus het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit naakt gezwommen.
Moehahaha lekker natquote:Op donderdag 8 september 2022 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ik heb er dwars doorheen gefietst!
Dronken op de fiets is beter idee iddquote:Vanmiddag borrel, dus de auto was geen optie
Ik wil ook betaald met mijn slang spelenquote:Brandblussen en ontruimen weer achter de rug, hoefden niet met een pop te slepen, we mochten de ontruiming met lego naspelen(en de instructeur was een vrouw en we mochten wel met de slang spelen deze keer
)
De vaders misschien?quote:Op donderdag 8 september 2022 11:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als baby denk ik misschien, verder wel eens in gewone lingerie, maar helemaal naakt hadden alle gezinnen om ons heen vast niet gewaardeerd
Mijn tuin ligt zo dat je echt opzettelijk je best moet doen erin te kijken -en- er staan twee schuine parasols aan de kant van de huizen om het bad.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als baby denk ik misschien, verder wel eens in gewone lingerie, maar helemaal naakt hadden alle gezinnen om ons heen vast niet gewaardeerd
Ik heb geen zwembad in de tuinquote:Op donderdag 8 september 2022 11:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn tuin ligt zo dat je echt opzettelijk je best moet doen erin te kijken -en- er staan twee schuine parasols aan de kant van de huizen om het bad.
(En de andere kant lopen koeien)
Oow die hebben we hier op 2.10 van brede zwarte schuttingdelen waar je niet over of doorheen kunt, heel fijn.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen zwembad in de tuinen een schutting van 1,5 meter hoog, zodat de buren makkelijk in mijn tuin kunnen kijken en gesprekjes kunnen aanknopen
Sexjobs.nl of onlyfans?quote:Op donderdag 8 september 2022 11:52 schreef Modus het volgende:
Ik wil ook betaald met mijn slang spelen
Voor mn mensenschuwheid wel beter dat ik gedwongen word om met de buren contact te houdenquote:Op donderdag 8 september 2022 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow die hebben we hier op 2.10 van brede zwarte schuttingdelen waar je niet over of doorheen kunt, heel fijn.
Zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 8 september 2022 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sexjobs.nl of onlyfans?
Of brandweerman of tuinman worden
Waarom merken wij weinig van die mensenschuwheid dan? Is dat het contrast digitaal - in real life?quote:Op donderdag 8 september 2022 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor mn mensenschuwheid wel beter dat ik gedwongen word om met de buren contact te houden
Nee niet eens, zelfs irl heb ik veel contacten, werk, vrienden, familie, alleen als ik thuis ben (en niemand op visite heb), wil ik niemand zien, dan heb ik daar gewoon geen zin in.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom merken wij weinig van die mensenschuwheid dan? Is dat het contrast digitaal - in real life?
Ooow zo , dat is toch geen mensenschuw? Dan heb je gewoon een sterke behoefte aan momenten zonder continue sociale input..quote:Op donderdag 8 september 2022 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet eens, zelfs irl heb ik veel contacten, werk, vrienden, familie, alleen als ik thuis ben (en niemand op visite heb), wil ik niemand zien, dan heb ik daar gewoon geen zin in.
quote:Op donderdag 8 september 2022 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet eens, zelfs irl heb ik veel contacten, werk, vrienden, familie, alleen als ik thuis ben (en niemand op visite heb), wil ik niemand zien, dan heb ik daar gewoon geen zin in.
Jij snapt het!quote:
Jij kookt alleen naakt?quote:Op donderdag 8 september 2022 11:46 schreef Modus het volgende:
quote:
Ja iets met "ik euh, voel het weer"quote:
Ik snap, geen uitleg nodigquote:Op donderdag 8 september 2022 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja iets met "ik euh, voel het weer"
Moet je eens proberen.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:46 schreef Modus het volgende:
Je weet maar nooit met sommige mensen.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Duh da\s gewoon de norm, dat is toch niet uitzonderlijk?
Saai!quote:Op donderdag 8 september 2022 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is op zich wel leuk voor de bouwvakkers achter mijn balkon. Maar toch maar niet
Jouw invullingquote:Op donderdag 8 september 2022 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je eens proberen.
[..]
Je weet maar nooit met sommige mensen.
[..]
Saai!
Ik zie je al spartelen op dat balkon.quote:
Dat gaat em niet wordenquote:Op donderdag 8 september 2022 13:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zie je al spartelen op dat balkon.
Ik glibberde vanmorgen al alle kanten op, lag bijna op mijn bekquote:
Waar?quote:Op donderdag 8 september 2022 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je eens proberen.
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2022 13:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik glibberde vanmorgen al alle kanten op, lag bijna op mijn bek
Zoveel naaktstranden en bosmeertjes in Nederland. Keuze genoeg.quote:
Echt welquote:Op donderdag 8 september 2022 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]Gelukkig ging het net goed.
1 aardig in de buurt hier. Nog nooit zo aan gedacht eik.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zoveel naaktstranden en bosmeertjes in Nederland. Keuze genoeg.
Ai, tijd voor een rollator.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt welMaar dat soort dingen gebeuren vaker
![]()
Nou, ga er heen en neem een duik.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:27 schreef Modus het volgende:
[..]
1 aardig in de buurt hier. Nog nooit zo aan gedacht eik.
Oh jeequote:Op donderdag 8 september 2022 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, tijd voor een rollator.
Woonde je maar op het platteland, dan kon je rijden op een kameel. Scheelt weer vallen.quote:
Doe ik dan liever met 30 gradenquote:Op donderdag 8 september 2022 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, ga er heen en neem een duik.
Och. heb dat ook weleens in de late herfst gedaan. Best fijn.quote:
Daar heb ik gewoond, niet onveiliger als de stadquote:Op donderdag 8 september 2022 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Woonde je maar op het platteland, dan kon je rijden op een kameel. Scheelt weer vallen.
Lag je vaker in de sloot dan op de weg?quote:Op donderdag 8 september 2022 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoond, niet onveiliger als de stad
Ook, het was altijd spannend op het plattelandquote:Op donderdag 8 september 2022 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lag je vaker in de sloot dan op de weg?
Wie weet. Volgens mij werd zwemmen daar afgeraden btw.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och. heb dat ook weleens in de late herfst gedaan. Best fijn.
quote:Op donderdag 8 september 2022 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook, het was altijd spannend op het platteland
Naakt douchen zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie weet. Volgens mij werd zwemmen daar afgeraden btw.
Straks eerst maar eens naakt douchen #levenophetrandje
Nee dat begrijp ikquote:Op donderdag 8 september 2022 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]Daarom wil ik er ook nooit weg.
![]()
Vandaag ook weer zo'n typische dag; je hoort alleen de regen en af en toe wat vogels.quote:
Heerlijk!! Ik mis de boerderijquote:Op donderdag 8 september 2022 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vandaag ook weer zo'n typische dag; je hoort alleen de regen en af en toe wat vogels.
Gewoon eens proberenquote:Op donderdag 8 september 2022 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Naakt douchen zou ik nooit doen.
Echt eh? Stadsmensen kunnen zich daar niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk!! Ik mis de boerderij
Eerst maar eens de voordelen opzoeken.quote:
Ja, met die meertjes moet je toch altijd uitkijken voor blauwalg?quote:Op donderdag 8 september 2022 13:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie weet. Volgens mij werd zwemmen daar afgeraden btw.
Straks eerst maar eens naakt douchen #levenophetrandje
Klopt, vanaf vroeg in de zomer al weer geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, met die meertjes moet je toch altijd uitkijken voor blauwalg?
Ik zwem vooral daar waar andere mensen ook zwemmen en daarom niet naakt.
Ik ben geboren in de stad en dat vond ik ook leuk, maar toen gingen we op de boerderij wonen en dat was echt totaal anders. In het begin had ik het er wel moeilijk mee, we woonden niet ver van de begraafplaats en verder tussen de weilanden . Antikraak , en uiteindelijk werd allen volgebouwd. Maar de boerderij bleef een rustpuntquote:Op donderdag 8 september 2022 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt eh? Stadsmensen kunnen zich daar niks bij voorstellen.
Ik doe wel meer dingen naaktquote:Op donderdag 8 september 2022 13:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Klopt, vanaf vroeg in de zomer al weer geloof ik.
Douche jij wel naakt dan?
Kakken zeker?quote:
quote:
We kennen je niet andersquote:Op donderdag 8 september 2022 14:40 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ben altijd naakt onder mijn kledij
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:40 schreef Lenny77 het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:40 schreef Lenny77 het volgende:
Wat wil je precies dat ik probeer?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik daag je uit! Probeer het eens?
Ja nou.. naakt onder je kleren rond lopenquote:Op donderdag 8 september 2022 15:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat wil je precies dat ik probeer?
Dat doe ik op dit momentquote:Op donderdag 8 september 2022 15:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja nou.. naakt onder je kleren rond lopen
Ik wel soms. Voel mij dan net een oermens.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..](maar dat doe ik meestal niet helemaal naakt
)
Dooie mus.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker, altijd eigenlijk
Challenge accepted!quote:Op donderdag 8 september 2022 15:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik daag je uit! Probeer het eens?
Na een avondtje gezellig tafelen bij een Indiaas restaurannt heb je dan straalaandrijvingquote:Op donderdag 8 september 2022 16:07 schreef Modus het volgende:
Onderwater poepen tijdens het naaktzwemmen, hoe moet dat dan wel niet voelen![]()
![]()
Dat is vies en zonde van de bosmeertjes.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:07 schreef Modus het volgende:
Onderwater poepen tijdens het naaktzwemmen, hoe moet dat dan wel niet voelen![]()
![]()
Gadverrrrquote:Op donderdag 8 september 2022 16:07 schreef Modus het volgende:
![]()
Ach dat beetje kak...quote:Op donderdag 8 september 2022 16:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is vies en zonde van de bosmeertjes.
quote:Op donderdag 8 september 2022 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vond ik ook welEn het voelt best lekker
Nee niks. Dan worden de visjes en kikkertjes verdrietig.quote:
Maar die poepen zelf ook in de bosmeertjes!quote:Op donderdag 8 september 2022 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee niks. Dan worden de visjes en kikkertjes verdrietig.
Hier niet. Moest een stuk naar huis lopen. Zweet als een otter nu.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier regent en onweert het alweer. Het begint zelfs koud te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was het nog warm genoeg op de fiets voor alleen een t-shirt, maar op de weg terug naar huis wel twee memorabele bliksem ontladingen gezienquote:Op donderdag 8 september 2022 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier regent en onweert het alweer. Het begint zelfs koud te worden
quote:Op donderdag 8 september 2022 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier niet. Moest een stuk naar huis lopen. Zweet als een otter nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn ervaring is dat naakt niet automatisch betekent dat je niet zweet.
Ik geloof zelfs dat je met warmte en zon het koeler hebt met lichte kleding aan, dan met helemaal niets aan.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Alleen een tshirt? Zit dat wel lekker op het zadel?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier was het nog warm genoeg op de fiets voor alleen een t-shirt, maar op de weg terug naar huis wel twee memorabele bliksem ontladingen gezien
Zo'n kek spandexbroekje met zeem vond ik voor de hand liggend genoeg om niet te noemenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen een tshirt? Zit dat wel lekker op het zadel?
Da's ook zo geloof ik. Ms een weggestopt verlangen/fetish hierquote:Op donderdag 8 september 2022 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]mijn ervaring is dat naakt niet automatisch betekent dat je niet zweet.
Ik geloof zelfs dat je met warmte en zon het koeler hebt met lichte kleding aan, dan met helemaal niets aan.
Dat hoef je toch niet weg te stoppen? Tenzij het verlangen is om naakt te lopen tussen geklede mensen in een drukke omgeving, daar kun je wel een redelijke boete voor krijgenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's ook zo geloof ik. Ms een weggestopt verlangen/fetish hier
Ja, zulke dingen kun je ook beter niet noemen, dat laat nog wat aan de verbeelding overquote:Op donderdag 8 september 2022 21:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n kek spandexbroekje met zeem vond ik voor de hand liggend genoeg om niet te noemen
Beter deed ik dat niet op weg naar huis net neequote:Op donderdag 8 september 2022 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet weg te stoppen? Tenzij het verlangen is om naakt te lopen tussen geklede mensen in een drukke omgeving, daar kun je wel een redelijke boete voor krijgen
quote:Op donderdag 8 september 2022 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen kun je ook beter niet noemen, dat laat nog wat aan de verbeelding over
Ik las spek spandexquote:Op donderdag 8 september 2022 21:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n kek spandexbroekje met zeem vond ik voor de hand liggend genoeg om niet te noemen
Wel met spandex?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2022 21:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel met spandex?Urgh nee, niet op die manier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
quote:Op donderdag 8 september 2022 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Urgh nee, niet op die manier...
Hmm ja, trainingsshort denk ik ja, maar allez u hebt een punt.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Das een gewone boxer, geen spandex?
Dat? Een trainingsshort? Lijkt gewoon op een onderbroek volgens mijquote:Op donderdag 8 september 2022 21:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Hmm ja, trainingsshort denk ik ja, maar allez u hebt een punt.
[..]
Wel met spandex?OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Wel met spandex?Grote handen heeft die jongeman, of een kleine telefoon, dat kan natuurlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:
Het is hun bosmeertje, verdomme!quote:Op donderdag 8 september 2022 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar die poepen zelf ook in de bosmeertjes!
quote:
Voor de koningin of is er weer zo'n kansloze oorlog bezig?quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:01 schreef fietsie het volgende:
Wel mooi, die kanonsschoten over de hele planeet.
Je bent er nog!!quote:
Balkon al gedweild?quote:
Ja, is vast minder leuk dan gebeft worden.quote:
Vast jaquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, is vast minder leuk dan gebeft worden.
Hier nog niet. Regenton is wel weer goed gevuld.quote:
Dat zal bestquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier nog niet. Regenton is wel weer goed gevuld.
Ga dweilen dan.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal best![]()
Mijn balkon zo ook
Het houdt je soepel.quote:
Ik hoor het alweer ,... dat wordt weer plantenbakken van de grond halen en maandag moet ik echt bellen , want dit is niksquote:
Verkoop je balkon.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer ,... dat wordt weer plantenbakken van de grond halen en maandag moet ik echt bellen , want dit is niks
Verhuur je balkon.quote:
Dat zou evt kunnen maar ik denk niet dat men op dit interesse zou hebbenquote:
Ach, je kunt er wel een vluchteling op kwijt.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou evt kunnen maar ik denk niet dat men op dit interesse zou hebben
En dan verzuipen zeker, zit ik weer in de problemenquote:Op vrijdag 9 september 2022 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, je kunt er wel een vluchteling op kwijt.
Is je balkon zo diep dan?quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dan verzuipen zeker, zit ik weer in de problemen
Nee maar ik krijg wel alle water van 9 verdiepingenquote:
Gratis douchen dus. Nice!quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee maar ik krijg wel alle water van 9 verdiepingen
Ja, geen warme douche.quote:
Ja? Vertel.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een koude douche is soms best handig
Oh, jammer. Ik douche nooit koud btw.quote:
Best lekker somsquote:Op vrijdag 9 september 2022 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik douche nooit koud btw.
Nee, vind dat gevoel niet fijn. Koud zwemmen heb ik geen moeite mee, al heb ik een hekel aan zwemmen.quote:
Het is toch altijd bedtijd? Als je maar graag genoeg wilquote:
Om te slapen?quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is toch altijd bedtijd? Als je maar graag genoeg wil
Bijvoorbeeldquote:
Zeker niet, maar kan wel. Heb een lekker warm dekbedquote:
Dekbedsmileyquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker niet, maar kan wel. Heb een lekker warm dekbed
quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:17 schreef Modus het volgende:
[..]
DekbedsmileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smiley doet me denken aan konijntjes-gifje
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Deze zijn ook aan het konijnenquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]smiley doet me denken aan konijntjes-gifje
quote:
Ik moest wel een beetje lachen toen mijn mannetje ook zo op het vrouwtje ging zitten bij hun koppeling, dat hij niet wist hoe het moest. Maar dat is dus best gevaarlijk, want als het vrouwtje er niet van gediend is, kan ze bijten en blijkbaar loopt daar een slagader, waardoor het mannetje dood kan bloeden door een goede beetquote:
Daarom: no teeth!quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen toen mijn mannetje ook zo op het vrouwtje ging zitten bij hun koppeling, dat hij niet wist hoe het moest. Maar dat is dus best gevaarlijk, want als het vrouwtje er niet van gediend is, kan ze bijten en blijkbaar loopt daar een slagader, waardoor het mannetje dood kan bloeden door een goede beet(een leuk verhaal zo op de vrijdagavond
)
Nou... beetje licht drukkende tanden kan heus een goede sensatie teweeg brengen mits... onder controlequote:
Maar hoe moet je het dan laten weten als je ergens niet van gediend bent?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar hoe moet je het dan laten weten als je ergens niet van gediend bent? [ afbeelding ]
Haha ja een welgemikte trap of hard wegrennen kwam ook weleens voorquote:
Gaat het over konijnen?quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja een welgemikte trap of hard wegrennen kwam ook weleens voortot ze gekoppeld waren, toen liet het vrouwtje wat meer toe
Ja toch? Waar heb jij het over dan?quote:
Over ehhh konijnen ookquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja toch? Waar heb jij het over dan?
Gelukkig dan dat we toch aan hetzelfde denkenquote:
Ja waar moet ik anders aan denken op vrijdagavondquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig dan dat we toch aan hetzelfde denken
Konijnen in de tuinquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:36 schreef fietsie het volgende:
In "mijn andere" SC gaat het ook vaak over konijntjes; Candaasje heeft konijnen die in haar appartement vrij rondliepen en nu geloofik een luxe woning in de nieuwe tuin hebben
Ms kijken die graag meequote:Op vrijdag 9 september 2022 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Konijnen in de tuinwat zullen de buren daar wel niet van denken!
![]()
Ah ja dat zal wel, wie kijkt er nu niet graag naar konijnen?quote:
Ze schijnen te bestaan. Kijk jij graag naar konijnen?quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja dat zal wel, wie kijkt er nu niet graag naar konijnen?
Jazeker, dat geeft mij een warm gevoel van binnenquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze schijnen te bestaan. Kijk jij graag naar konijnen?
Ik word er ook altijd wel ehhhh emotioneel vanquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, dat geeft mij een warm gevoel van binnenen jij?
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik word er ook altijd wel ehhhh emotioneel van
Jaquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:07 schreef Modus het volgende:
[..]
JaHaha ok, genoeg dubbelzinnigheden, dit is een serieuze sc (denk ik?).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Hmm nee?quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ok, genoeg dubbelzinnigheden, dit is een serieuze sc (denk ik?).
quote:
Het is pas 2330quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Probeerde een minder dubbelzinnig onderwerp te vinden, lukte niet, dus het zal wel tijd zijn om de chat te verlaten
Ik zei ook niet dat ik ga slapenquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik ga slapen
Gewoon beetje spelen, jeweettochquote:
PS? Of gewoon een joystickquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon beetje spelen, jeweettoch
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja.Die is klein om mee te beginnen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan kan ik samen met mn vriendjes spelenquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Die is klein om mee te beginnen zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan kan ik samen met mn vriendjes spelen
Solo spelen is ook vaak leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een groepje heb je vaak meer onverwachte invalshoeken, minder routinequote:
quote:
Haha dus spelen is altijd leuk!quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met een groepje heb je vaak meer onverwachte invalshoeken, minder routine
en je kan soms even wat intenser focussen op 1 doel
Altijd lekker slapen daarnaquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Haha dus spelen is altijd leuk!ik heb beide maar even gedaan, solo en met een squad, opdrachten zijn weer klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |