Zou best kunnenquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Op naar dinsdag? Je verwacht dat we een week met dit tpoic doen?
Hier is het wel redelijk. Lang weekend gehad en nu net op mijn vrije dagen krijg ik last van mijn maag, maar voor de rest wel goed.quote:
Zelfs voor nu hier is dat te langquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou best kunnen![]()
Je mag een mod even vragen om hem aan te passen.
Hopelijk morgen weer over dan.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is het wel redelijk. Lang weekend gehad en nu net op mijn vrije dagen krijg ik last van mijn maag, maar voor de rest wel goed.
Heb ik vanmiddag al geprobeerd, maar dat is toen mee terug naar boven gekomen. Heb het daarna maar bij soep gehouden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk morgen weer over dan.
Cola erin gieten in de hoop dat dat werkt?
Dan is het uitzitten helaas jaquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag al geprobeerd, maar dat is toen mee terug naar boven gekomen. Heb het daarna maar bij soep gehouden.
Das niet zo gek, als het hier is is het bij jou ookquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
Hier is het ook weer lekker aan het knettere in de lucht
Het viel me net pas op, in de woonkamer hier hoor je het bijna niet. Pas toen ik een raam op een kier zette viel het me opquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet zo gek, als het hier is is het bij jou ook
Hoeveel is het geworden?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
Wat een mazzel die Oranje leeuwinnen .... wat slecht
Wat is er dan?quote:
We rekken het topic een weekjequote:Op dinsdag 6 september 2022 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er dan?
En doe jij meteen even knutselen aan de TT?
Je mag de TT aanpassen als je wil.quote:
Je houd niet van donder?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
Het verdwijnt maar heel langzaam ..... de regen was van harte welkom, de rest niet
Groene bak aan de straatquote:
Wat 'moet' het worden dan?quote:En doe jij meteen even knutselen aan de TT?
quote:
Even aan de TS vragenquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag de TT aanpassen als je wil.
Oei .... nee doe toch maar niet .....quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Da zullen we maar stoppen met posten, want we zijn al over het dagelijkse quotum heen
Niet?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:51 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, en ook niet van bliksem, en ook niet van hagel.
Maar nu is het weer stil
Maar die passen weer prima bij elkaar in een smoothie oidquote:
Dönerloos en regenloos, vooralsnogquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:53 schreef D. het volgende:
Ik ben donderloos, en regenloos ook, vooralsnog
Zo zie je maar!quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die passen weer prima bij elkaar in een smoothie oid
Zit je in Terneuzen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dönerloos en regenloos, vooralsnog
Nog wat kipdöner in de vriezer hierquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dönerloos en regenloos, vooralsnog
Nee ben thuisquote:
quote:
Zegv maar wat jij wil hebbenquote:
Tweede ook wel als hij alleen beeld materiaal wilquote:
Nou ja, irl is natuurlijk beterquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tweede ook wel als hij alleen beeld materiaal wil
Ik zal even wat belletjes plegen morgen, kijken of het luktquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, irl is natuurlijk beter
Ja zo ken ik er nog wel een paarquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, irl is natuurlijk beter
Ja over een uurtje of zo ...quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
Het lijkt nu toch echt jouw kant op te komen.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:09 schreef Knikkergeitje het volgende:
Puffy the magic dragon, wie kent haar niet?
Ikquote:Op woensdag 7 september 2022 00:09 schreef Knikkergeitje het volgende:
Moet je wel quoten anders zie ik het niet, gaat prima ben alleen weer een fokking stuiterbal, vind mezelf nu ook irritant.quote:
trusten Chocoquote:Op woensdag 7 september 2022 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
Dus ik ga echt op het kruisje klikken anders blijf ik bezig.Slaap lekker straks chuf
quote:Op woensdag 7 september 2022 00:09 schreef Knikkergeitje het volgende:
Ja, dankzij de toverstaf van D.quote:Op woensdag 7 september 2022 06:13 schreef pullup het volgende:
Tenminste geen dag TT
Dat is al beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |