Beterschap!quote:Op zaterdag 17 september 2022 03:32 schreef anndb het volgende:
Voel me niet lekker door medicatie dus kon niet slapen, wat fruit op appel peer kiwi.
Wat raar!quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:05 schreef Karzai het volgende:
indiase restaurant werpt een te grote barriere op om iets te kunnen bestellen, dan niet, maak zelf wel wat
tartaartjes met gebakken aardappeltjes, komkommer tomaat en lente ui
ja moest eerst een wachtwoord doen toen kon ik niet verder met betaling, laat maar zittenquote:
Ja, snap ik, irritant zulke dingen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja moest eerst een wachtwoord doen toen kon ik niet verder met betaling, laat maar zitten
komt later wel weer, nu effe geen zin in
Ben je weer wat opgeknapt? Goed dat je vitamines had.quote:Op zaterdag 17 september 2022 03:32 schreef anndb het volgende:
Voel me niet lekker door medicatie dus kon niet slapen, wat fruit op appel peer kiwi.
Klinkt erg goed, welk restaurant was dat?quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:56 schreef Prego het volgende:
Eergisteren uiteten: 600 gram (per persoon) côte de veau (ribeye van kalf?) met wat knapperige zomergroenten en huisgemaakte friet, lokaal bier erbij. Toe was ijs van Brousse met kastanjecrème.
De eigenaar was trots en blij dat we lokale producten bestelden, hij vertelde dat zijn broer de boer en slager is en zijn neef maakt de kaas en het ijsdit moest kennelijk gevierd worden met een (of drie
) door hemzelf gemaakte bosbessenlikeur
Ik houd van dit soort hartelijkheid
![]()
Gisteren uiteten: vooraf oeufs cocotte met truffel en brood, vervolgens risotto met kaas, sint jakobsschelpen en chorizo, toe een pavlova met oa kiwi, appel en ananas. erbij en fles rosé die 10 kilometer verderop gemaakt wordt van de plant tot aan de fles.
Vanavond rustig aan gedaaneen caprese salade met brood. En pils.
Eergisteren was Le Pacha in Tarco en gisteren was Le Golfe in Zonzaquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Klinkt erg goed, welk restaurant was dat?
Hebben ze daar altijd van die leuke mayonaisekuipjes bij Bram?quote:Op zondag 18 september 2022 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Ondanks rotweer even de deur uitgeweest. Zoetermeer centrum doorgelopen. En op de terugweg kwamen ze langs Bram+softijsje van BK.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |