quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:01 schreef ChocoFan het volgende:
Zegt martin nu tegen eric dat ie heel erg stinkt. eric zegt dat ie ook nooit deo gebruikt.
dikke drama daar hoor.
Squirtenquote:
juffrouw jannie?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:03 schreef puzziepie het volgende:
Mevrouw heeft zich al dingen toegeëigend
Ja eric zei ook, ik heb al gedoucht maar ik gebruik nooit deo en toen zei martin iets van, probeer er op te letten of dan weet je het nu.quote:
quote:
Wel bijzonder dat je niks gedaan hebt, gedoucht en toch stinkt. Ook lekker als je er op aangesproken wordt...dan is het wel echt misquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja eric zei ook, ik heb al gedoucht maar ik gebruik nooit deo en toen zei martin iets van, probeer er op te letten of dan weet je het nu.
17 tot 20 seconden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:02 schreef ChocoFan het volgende:
Wel kut dat we nog niet kunnen terugspoelen, zou veel schelen om te weten wat iemand nu zei, soms te laat nu met wisselen en dan mis je dingen.
Jiskefet typetjequote:Op dinsdag 6 september 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Janet geloof ik
maar ik vind haar een juffrouw jannie
Vreselijk mensquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:05 schreef ChocoFan het volgende:
Janet is de oudere dame met bril, recycle dame en beheerder van de kas.
Irritatiefactortje ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |