Blijkt het een kerel.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,dacht eerst dat het enorme bitch zou zijn
[ afbeelding ]
Is hij al wegquote:
Rubenquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:46 schreef mootie het volgende:
Wie is er doodziek en wil naar de seh?
O dan kan er nog van alles veranderenquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:40 schreef ChocoFan het volgende:
tot kwart over 7 is wesley er nog en hij eet niet mee want gaat daarna naar de mc donalds
Ruben.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:46 schreef mootie het volgende:
Wie is er doodziek en wil naar de seh?
Die zit op voodooquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:44 schreef Charmian het volgende:
Ik vind die bolle donkere mevrouw wel grappig
Maakt me niet uit.Ze is gewoon wel leuk al dacht ik eerst van niet.quote:
Quincy?quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:49 schreef engine het volgende:
Nieuwe damezie die voor het eerst nu.
Geen ideequote:Op dinsdag 6 september 2022 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
daar komt toch ook de zin in voor "een echte tijger is niet te temmen"
Ja. Moirama.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:44 schreef Charmian het volgende:
Ik vind die bolle donkere mevrouw wel grappig
* Ireth is een soort Saharaquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:50 schreef puzziepie het volgende:
Hoe ouder je wordt hoe droger je wordt
Weten we dat ook weer
Dat ja, die is echt niet ziek die is gewoon niets gewend en denkt dat honger hebben betekent dat je doodgaat. allemaal rare dingen in zijn lichaam gebeuren wat ie nog nooit ervaren heeft.quote:
Gestopt met blowen…quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ja, die is echt niet ziek die is gewoon niets gewend en denkt dat honger hebben betekent dat je doodgaat. allemaal rare dingen in zijn lichaam gebeuren wat ie nog nooit ervaren heeft.
Die lijkt wel opgebaard.quote:
Aansteller.quote:
Dan mot ie helemaal niet zeuren, gewoon ff er doorheen gaan. Is dat nou een jonge sterke kerel, niets gewend dus.quote:
Ja precies , de aanstellerquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan mot ie helemaal niet zeuren, gewoon ff er doorheen gaan. Is dat nou een jonge sterke kerel, niets gewend dus.
Ze hebben een computer met bol.com ... dus wellicht ook met buienradar of zoiets.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:56 schreef engine het volgende:
Vandaag de laatste warme dag zegt manager. Hij kan ergens het weer zien?
Lol ja dat zal ook nog een dingetje zijn. teveel energie verbruik, niet kunnen aanvullen en dan loop je heel de dag zwak en duizelig rond.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
mensen moeten niet zo fanatiek sporten![]()
![]()
zo wijs vind ik hem nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:00 schreef spapaars het volgende:
Bert is de wijze man waar ze met hun problemen naar toe kunnen?
Hij is mij iets te vaak in beeld.
Bert hoort vooral graag zichzelf praten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:00 schreef spapaars het volgende:
Hij houdt zelfs spreekuurquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:00 schreef spapaars het volgende:
Kimquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vrouw in groene kleding: Ik ben nu vier jaar vrijgezel, wel gedate, ik voel nog geen vlinders of dat het puur vriendschap is?
Ging dat over Gert Jan? iemand van 42.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vrouw in groene kleding: Ik ben nu vier jaar vrijgezel, wel gedate, ik voel nog geen vlinders of dat het puur vriendschap is?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:01 schreef ChocoFan het volgende:
Zegt martin nu tegen eric dat ie heel erg stinkt. eric zegt dat ie ook nooit deo gebruikt.
dikke drama daar hoor.
Squirtenquote:
juffrouw jannie?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:03 schreef puzziepie het volgende:
Mevrouw heeft zich al dingen toegeëigend
Ja eric zei ook, ik heb al gedoucht maar ik gebruik nooit deo en toen zei martin iets van, probeer er op te letten of dan weet je het nu.quote:
quote:
Wel bijzonder dat je niks gedaan hebt, gedoucht en toch stinkt. Ook lekker als je er op aangesproken wordt...dan is het wel echt misquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja eric zei ook, ik heb al gedoucht maar ik gebruik nooit deo en toen zei martin iets van, probeer er op te letten of dan weet je het nu.
17 tot 20 seconden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:02 schreef ChocoFan het volgende:
Wel kut dat we nog niet kunnen terugspoelen, zou veel schelen om te weten wat iemand nu zei, soms te laat nu met wisselen en dan mis je dingen.
Jiskefet typetjequote:Op dinsdag 6 september 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Janet geloof ik
maar ik vind haar een juffrouw jannie
Vreselijk mensquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:05 schreef ChocoFan het volgende:
Janet is de oudere dame met bril, recycle dame en beheerder van de kas.
Irritatiefactortje ?quote:
Vreselijk kapselquote:
Nu is het wachten op een zielig verhaalquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Martin kan alles, alles ja, managen, zingen, dansen enz enz enz.
Zal die vast ook wel hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu is het wachten op een zielig verhaal
iedereen daar denkt alles te wetenquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal die vast ook wel hebben.
Ruben slikt dus ook veel vitamine maar weer te veel volgens blondje naast hem, dat is ook niet goed.
Ruben weet niet echt veel volgens mij.
5 hebben bhv he, dus die weten echt meer.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen daar denkt alles te weten
quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
5 hebben bhv he, dus die weten echt meer.![]()
Gary kan wel even reanimeren.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
5 hebben bhv he, dus die weten echt meer.![]()
Heb je zijn kantoor al gezien?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
Martin weer shirtloos
zo bijzonder is zijn lichaam niet
Helaas is hij niet de enige, mag van mij snel koud worden dat ze weer allemaal shirtjes gaan dragen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
Martin weer shirtloos
zo bijzonder is zijn lichaam niet
quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helaas is hij niet de enige, mag van mij snel koud worden dat ze weer allemaal shirtjes gaan dragen.
Moet je toch ook niet aan denken dat een shirtloze kookt en dat er dan een haar van het lichaam in het eten valtoh wacht, ze wassen af met bleek dus dat wordt gelijk ontsmet dan.
![]()
Goffer goeie rls hoor.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en vervolgens bij het opscheppen even je haar in een staart/knot
jam jam
minstens 5 man voor nodigquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:14 schreef engine het volgende:
Deuren open zetten is een hele operatie.
heeft iemand zijn mond dichtgeplakt dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |