Gestopt met blowen…quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ja, die is echt niet ziek die is gewoon niets gewend en denkt dat honger hebben betekent dat je doodgaat. allemaal rare dingen in zijn lichaam gebeuren wat ie nog nooit ervaren heeft.
Die lijkt wel opgebaard.quote:
Aansteller.quote:
Dan mot ie helemaal niet zeuren, gewoon ff er doorheen gaan. Is dat nou een jonge sterke kerel, niets gewend dus.quote:
Ja precies , de aanstellerquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan mot ie helemaal niet zeuren, gewoon ff er doorheen gaan. Is dat nou een jonge sterke kerel, niets gewend dus.
Ze hebben een computer met bol.com ... dus wellicht ook met buienradar of zoiets.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:56 schreef engine het volgende:
Vandaag de laatste warme dag zegt manager. Hij kan ergens het weer zien?
Lol ja dat zal ook nog een dingetje zijn. teveel energie verbruik, niet kunnen aanvullen en dan loop je heel de dag zwak en duizelig rond.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
mensen moeten niet zo fanatiek sporten![]()
![]()
zo wijs vind ik hem nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:00 schreef spapaars het volgende:
Bert is de wijze man waar ze met hun problemen naar toe kunnen?
Hij is mij iets te vaak in beeld.
Bert hoort vooral graag zichzelf praten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:00 schreef spapaars het volgende:
Hij houdt zelfs spreekuurquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:00 schreef spapaars het volgende:
Kimquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vrouw in groene kleding: Ik ben nu vier jaar vrijgezel, wel gedate, ik voel nog geen vlinders of dat het puur vriendschap is?
Ging dat over Gert Jan? iemand van 42.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vrouw in groene kleding: Ik ben nu vier jaar vrijgezel, wel gedate, ik voel nog geen vlinders of dat het puur vriendschap is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |