Goeie comeback weer. In lijn met je andere comments over hoe dom en beperkt ik ben. Niveautje hoor.quote:Op zondag 11 september 2022 15:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echt niet te geloven dat jij van voor 2000 bent.
Donder zelf op. Alsof deze post van jou van hoog niveau is. Het is gewoon on-topic. Het is hier meerdere deeltjes gegaan over hoe "woke" de serie is. Het zijn de andere users die begonnen met op de man spelen, en jij als mod doet er schepje bovenop met je "donder op".quote:Op zondag 11 september 2022 15:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja die zijn echt van geweldig niveau. Donder eens op met dit soort spelletjes. Ook dit soort politiek geneuzel hoeft hier niet.
Kunnen we weer ontopic gaan?
Is het ook, kijk naar galadriel.quote:Op zondag 11 september 2022 15:17 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Donder zelf op. Alsof deze post van jou van hoog niveau is. Het is gewoon on-topic. Het is hier meerdere deeltjes gegaan over hoe "woke" de serie is. Het zijn de andere users die begonnen met op de man spelen, en jij als mod doet er schepje bovenop met je "donder op".
Je kent de geschiedenis van Numenor? Het is niet heel gek dat daar veel woede tussen elf en de heerser van Numenor is. Dus ja, dat hoor je er tussendoor. Net als dat wantrouwen van een elf richting iemand van de Zuiderlanden ook helemaal niet zo vreemd is.quote:Op maandag 12 september 2022 07:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is het ook, kijk naar galadriel.
Huidige politiek heeft niks van doen in een fantasie film.
De dialogen zijn van een crinch niveau die ongehoord is, ze slaan een vriendelijke toon maar als je gewoon goed luistert naar wat men zegt .. gewoon wow..
Vind vreemd dat mensen die de serie geweldig vinden dit totaal niet op valt..
Ja ziet er mooi uit de muziek is ook goed maar voor de rest ..
Is er te veel huidige cultuur in de serie gepropt, erg jammer..
Dat is al een probleem van maanden, jaren, eeuwen. En ook in de LORT lore.quote:Op maandag 12 september 2022 07:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is het ook, kijk naar galadriel.
Huidige politiek heeft niks van doen in een fantasie film.
Is er te veel huidige cultuur in de serie gepropt, erg jammer..
quote:Op zondag 11 september 2022 11:04 schreef Tobias19xx het volgende:
Over woke gesproken, islamisering heeft ook op Arda toegeslagen met al die moskeeën daar.
Valinor
[ afbeelding ]
Eregion
[ afbeelding ]
Numenor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt duidelijk de rest van de posts hierover niet gelezen, je herhaalt zaken waar ik al op ben ingegaan. En ik ga mezelf niet tig keer herhalen. Daarnaast was het gewoon wat flauw van mijn kant om te spreken van "islamisering", heb daarmee wat fans getriggerd, maar de gebouwen in die steden lijken wel veel op moskeeën (zie mijn andere posts hierover). Ik ga hier niet meer verder op in.quote:Op maandag 12 september 2022 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Wow. Dan ben je wel echt heel erg ver in je woke-complot denken als je een gebouw met een rond dak in een fantasy serie ziet als islamisering van de cultuur. Dear Lord............
Helemaal met users als jij die niet de moeite nemen even verder te lezen voordat ze reageren.quote:Wat een hel is deze hoek van Fok geworden zeg
Om die reden kwam ik al niet op de FP, maar het breidt zich steeds meer uit.
Mount Fuji?quote:Op maandag 12 september 2022 12:41 schreef Momo het volgende:
Ik zie dit nu pas voorbij komen, mensen dit eerder gespot?
[ afbeelding ]
Komt wel bekend voor iets in de achtergrond
Ik moest wel echt ff zoeken. Zat naar een vliegtuig of tractor te speurenquote:
Oki kan je even mij een pagina nummer geven waarbij lgbqt/woke en huidige politiek in een van de boeken van lord of the rings staat?quote:Op maandag 12 september 2022 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is al een probleem van maanden, jaren, eeuwen. En ook in de LORT lore.
Weinig huidigs aan. Dat het huidig nog STEEDS ene issue is, dat is wat anders.
Kip, ei.
Hou eens op over wel of niet woke en kijk gewoon naar de seriequote:Op maandag 12 september 2022 14:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oki kan je even mij een pagina nummer geven waarbij lgbqt/woke en huidige politiek in een van de boeken van lord of the rings staat?
Dat galadriel iedereen haar dat er donker getinte elfen en dwergen zijn, vrouwelijke elfen met baard, moskee en minaretten in numenor dat Minas tirith afgeleid is van een gebouw in numenor zelfde voor enorme beelden.
Oh en de zelfmoordpoging van galadriel. Omdat ze niet snapt waarom een boot drijft en een steen niet.
Ok, zodra jij mij de minuut en seconde geeft waarbij LGBTQIA+ te zien was in de serie tot nu toe.quote:Op maandag 12 september 2022 14:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oki kan je even mij een pagina nummer geven waarbij lgbqt/woke en huidige politiek in een van de boeken van lord of the rings staat?
Lijkt mij ook. T is maar TV, en t is niet zo dat er een gebrek is aan andere series.quote:Op maandag 12 september 2022 14:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zoveel tijd besteden aan iets wat ze kut vinden/zich aan ergeren.
Als ik mij zo verschrikkelijk erger aan iets/iemand, dan besteedt ik daar gewoon geen aandacht aan.
In plaats van juist daar al mijn aandacht aan te besteden.
Als het toch allemaal zo erg is, dan stop je toch met kijken en ga je iets anders volgen.
Zo moeilijk is dat toch niet.
Beter voor ieders bloeddruk ook.
Dat is toch ook wat Galadriel zei bij binnenkomst, dat het sterk veranderd was?quote:Op maandag 12 september 2022 13:23 schreef speknek het volgende:
Geweldig oog voor detail
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit is slechts seizoen 1 he. Als het het goed doet komen er nog meer.quote:Op maandag 12 september 2022 16:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat Galadriel zei bij binnenkomst, dat het sterk veranderd was?
Ik vind dat de serie de geschiedenis van Numenor, ook al mogen ze die wellicht niet helemaal noemen, heel goed hebben gepakt. Ben wel benieuwd of de ondergang van Numenor ook nog volledig in de serie zit, dat zou een aparte film van 3 uur kunnen zijn.
quote:Op maandag 12 september 2022 23:54 schreef UitStraling het volgende:
en ik vraag me ook af waar alle donkere mensen zijn gebleven tussen dit verhaal en LOTR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |