Ik verwissel dat mens steeds met een van die twee Kimmetjes.. allemaal één pot kutquote:Op maandag 5 september 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Die zuigt overal aan als je het een sigaret noemt
Dat is toch juist leuk? Nog genoeg mensen om te leren kennen.quote:Op maandag 5 september 2022 21:31 schreef lonneberga het volgende:
Kan de helft niet alvast vertrekken? Ik zie steeds nieuwe gezichten,geen touw aan vast te knopen
ik weet niet eens wie madelaine is, moet ik even opzoekenquote:Op maandag 5 september 2022 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
Madelaine wordt gestalked door iemand daar, vindt ze niet fijn. Kweet niet wie, viel er weer te laat in, iig een andere vrouw.
Fuck, ik dus ook niet.quote:Op maandag 5 september 2022 21:37 schreef GayGuy het volgende:
De eerste echte iritaties worden nu al lekker besproken, in de slaapkamer. Weet alleen niet over welke dame deze vrouw het heeft
De oudere dame met de grote schaafwond op haar been, kweet ook niet waarom haar naam wel blijft hangen en die blondjes lukken niet.quote:Op maandag 5 september 2022 21:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie madelaine is, moet ik even opzoeken
En Zoe is,,,,,?😉quote:Op maandag 5 september 2022 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fuck, ik dus ook niet.Ik vermoed eigenlijk zoe
Jankmeisjequote:
Oh. Pfff gaat lang duren, eer er in mijn grijze brij uberhaupt EEN naam blijft hangen😅quote:Op maandag 5 september 2022 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Janksmoel, die heel de dag al loopt te janken.
Komt vanzelf.quote:Op maandag 5 september 2022 21:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh. Pfff gaat lang duren, eer er in mijn grijze brij uberhaupt EEN naam blijft hangen😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |